Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo. |
A5 |
Interpretación, análise e aplicación práctica dos fundamentos e Institucións de Dereito e Economía para administrar, xestionar e explotar o buque, a empresa marítima, o negocio marítimo e transporte, e a empresa náutico-deportiva. |
A13 |
Coñecer o funcionamento e alcance do seguro marítimo no ámbito nacional e internacional. |
A17 |
Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias. |
A27 |
Controlar o cumprimento das prescricións lexislativas. |
A33 |
Protexer o medio mariño e aplicar criterios de sostibilidade ambiental ao transporte marítimo. |
A34 |
Manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
B10 |
Versatilidade. |
B11 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B15 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
B17 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
B18 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
B19 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B21 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
B24 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B31 |
RA9H-Resolver eficazmente os problemas prácticos asociados á materia aplicando os coñecementos adquiridos. |
B45 |
RA38H–Aplicar as cualidades de liderazgo e de traballo en equipo |
B57 |
RA58H–Utilizar as cualidades de liderazgo e xestión |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C15 |
RA17X-Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
C17 |
RA19X-Promover os hábitos hixiénicos e saudables adecuados e fomentar o interese e cooperación dos traballadores nunha acción preventiva integrada. |
C20 |
RA25X–Responder a emerxencias |
C24 |
RA32X–Asegurar o cumprimento das prescripcións sobre prevención da contaminación |
C27 |
RA37X–Vixiar o cumprimento das prescripcións lexislativas |
C34 |
RA55X–Vixiar e controlar o cumprimento das prescripcións lexislativas e das medidas para garantizar a seguridade da vida humana no mar, a protección marítima e a protección do medio marino |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Clasificar e distinguir a normativa nacional e autonómica que regula a actividade náutica deportiva, as titulacións de recreo e as instalacións náutico deportivas. |
A5 A13 A27
|
B1 B4 B5 B6 B12 B17 B18 B19 B21 B24
|
C4 C27 C34
|
Diferenciar e inspeccionar os elementos de seguridade, salvamento e loita contra a contaminación, así como coñecer e saber utilizar as axudas á navegación e equipos de radiocomunicacións dunha embarcación de recreo. |
A1 A17 A27 A33 A34
|
B10 B11 B15 B31 B45 B57
|
C4 C5 C15 C17 C20 C24 C34
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Normativa nacional e autonómica |
Definición de embarcación e buque de recreo
Documentación e trámites a seguir dunha embarcación de recreo.
Regulación do chárter náutico.
Titulacións náutico deportivas: atribucións, competencias e procedemento de obtención. |
Instalacións náutico deportivas. |
Autorizacións e concesións administrativas.
Modalidades de xestión e explotación.
Servizos ofrecidos.
Plan de protección ambiental.
Estacións náuticas.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A5 A13 A17 A27 A33 A34 B57 B45 B31 B24 B21 B19 B18 B17 B15 B12 B11 B10 B6 B5 B4 B1 C4 C5 C15 C17 C20 C24 C27 C34 |
0 |
148 |
148 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Proba utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Email.
Os/as profesores/as tentarán responder canto antes a todas as dúbidas enviadas.
Teams.
Dependerá da dispoñibilidade dos/as profesores/as. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A1 A5 A13 A17 A27 A33 A34 B57 B45 B31 B24 B21 B19 B18 B17 B15 B12 B11 B10 B6 B5 B4 B1 C4 C5 C15 C17 C20 C24 C27 C34 |
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
100 |
|
Observacións avaliación |
Esta asignatura do plan antigo non ten asignada docencia, o alumnado soamente ten dereito os exames das convocatorias oficiais. O profesorado subirá a materia a estudiar o campus virtual e o exame tanto da convocatoria de maio como de xullo será sobre esa materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Pablo López Varela, Santiago Iglesias Baniela, Felipe Antelo González (2007). Análisis jurídico de la náutica deportiva. Reprografía Noroeste S.L.
Domingo, Jesús, ed.lit. González, Paloma, coord. ed.lit. (2011). El curso de navegación de Glenáns. Tutor
María José Morillas Jarillo, Juan Luis Pulido Begines, María Victoria Petit Lavall (2020). Tratado de la navegación deportiva y de recreo. Marcial Pons |
|
Bibliografía complementaria
|
Gibson, Rob (2011). Manual de trimado de velas para navegantes de crucero. Tutor
Schult, Joachim (2006). Teoría y práctica de las velas: Nuevos diseños, materiales modernos, trimado y optimización. Tutor |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Seguridade Marítima/631G01211 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|