Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Realizar eficazmente la operación , reparación y mantenimiento de los grupos electrógenos.
Manejar correctamente la información proveniente de la instrumentación
Conocer las prácticas de seguridad en el trabajo
Aplicar técnicas físico-matemáticas para resolver problemas.
Trabajar con seguridad. |
A3 A7 A11 A13 A14 A16 A17 A18 A30 A39 A40 A47 A53 A63 A64 A69
|
B2 B3 B4 B5 B10
|
C1 C3 C6 C7 C9 C10 C11 C12 C13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
INTRODUCCIÓN A LA PROPULSIÓN ELÉCTRICA
MAQUINAS ELÉCTRICAS
ELECTRÓNICA DE POTENCIA
|
Convertidores de energía eléctrica, directos e indirectos.
Componentes electrónicos de potencia. Selección
Plantas tipo de propulsión eléctrica naval.
PODs
Justificación técnico-económica. Campos de aplicación.
Nuevos Diseños |
ALTA TENSIÓN Y RIESGOS ELÉCTRICOS |
CONOCIMIENTOS TEÓRICOS
1. Tecnología de alta tensión
2. Medidas y procedimientos de seguridad
3. Propulsión eléctrica de los buques, de los motores eléctricos y de los sistemas de control
CONOCIMIENTOS PRÁCTICOS
Funcionamiento y mantenimiento sin riesgos de los sistemas de alta tensión, incluidos el conocimiento del tipo técnico especial que constituyen los sistemas de alta tensión y los riesgos que entraña una tensión de funcionamiento superior a 1 000 voltios |
Interpretación de esquemas y planos de planta eléctrica. |
1. BUQUE CEMENTERO - "CEMENTADOR"
2. BUQUE OCEANOGRÁFICO - "SARMIENTO DE GAMBOA"
3. BUQUE OCEANOGRÁFICO - "ÁNGELES ALVARIÑO"
4. BUQUE DE PASAJE - "QUEEN MARY 2"
5. BUQUE METANERO - "BARCELONA KNUTSEN" |
=========================================
CUMPLIMIENTO DE LA NORMATIVA MARÍTIMA APLICABLE - STCW
========================================= |
=========================================
CUMPLIMIENTO DE LA NORMATIVA MARÍTIMA APLICABLE - STCW
========================================= |
El desarrollo y superación de estos contenidos, junto con los correspondientes a otras materias que incluyan la adquisición de competencias específicas de la titulación, garantizan el conocimiento, comprensión y suficiencia de las competencias recogidas en el cuadro AIII/2, del Convenio STCW, relacionadas con el nivel de gestión de Oficial de Máquinas de Primera de la Marina Mercante, sin limitación de potencia de la planta propulsora y Jefe de Máquinas de la Marina Mercante hasta un máximo de 3000 kW. |
Cuadro A-III/2 del Convenio STCW.
Especificación de las normas mínimas de competencia aplicables a los Jefes de máquinas y Primeros Oficiales de máquinas de buques cuya máquina propulsora principal tenga una potencia igual o superior a 3000 kW |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas a través de TIC |
A16 A39 A40 B2 C3 |
5 |
1 |
6 |
Prácticas de laboratorio |
A7 A13 A30 |
4 |
1 |
5 |
Solución de problemas |
C1 |
4 |
1 |
5 |
Discusión dirixida |
A11 A14 A17 B3 B5 C12 |
2 |
0 |
2 |
Presentación oral |
A18 B3 C1 C3 C6 C7 C9 C10 C11 C12 C13 |
45 |
45 |
90 |
Proba obxectiva |
A53 A63 A64 A69 B2 |
2 |
1 |
3 |
Lecturas |
A3 |
1 |
1 |
2 |
Análise de fontes documentais |
A3 |
4 |
1 |
5 |
Prácticas de laboratorio |
A47 B4 |
6 |
0 |
6 |
Seminario |
B10 |
2 |
0 |
2 |
Seminario |
B9 C3 C8 |
21 |
1 |
22 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas a través de TIC |
De acuerdo con el interés individual o del grupo.
Elaboración de aplicaciones sencillas con hoja de cálculo.
Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canal para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. |
Prácticas de laboratorio |
Complementarias a los realizadas en los cursos anteriores.
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Solución de problemas |
Resolución razonada a los problemas propustos.
Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |
Discusión dirixida |
Ante cuestiones planteadas, discusión de las distintas alternativas.
Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. |
Presentación oral |
Exposición de los conceptos teóricos.
Los alumnos pueden presentar trabajos realizados por ellos.
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica |
Proba obxectiva |
abarcando puntos fundamentales.
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Lecturas |
De la amplia bibliografía proporcionada.
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Análise de fontes documentais |
De acuerdo con el contenido.
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Prácticas de laboratorio |
sobre implementación de montaje en el laboratorio |
Seminario |
En grupo con estudio intensivo de un tema |
Seminario |
Incidiendo en aspectos de interés particular.
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Lecturas |
Proba obxectiva |
Presentación oral |
Solución de problemas |
Discusión dirixida |
Prácticas de laboratorio |
Prácticas a través de TIC |
Seminario |
|
Descrición |
Prácticas a través de TIC de acuerdo con el interés individual o del grupo
Prácticas de laboratorio complementarias a los realizadas en los cursos anteriores
Solución de problemas Resolución razonada a los problemas propuestos
Discusión dirixida Ante cuestiones planteadas, discusión de las distintas alternativas.
Presentación oral Exposición de los conceptos teóricos
Proba obxectiva acorde a los conceptos a desarrollar
Lecturas De la amplia bibliografía proporcionada
Análise de fontes documentais De acuerdo con el contenido
Seminario Incidiendo en aspectos de interés particular
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Lecturas |
A3 |
Lecturas De la amplia bibliografía proporcionada
|
5 |
Proba obxectiva |
A53 A63 A64 A69 B2 |
Proba obxectiva : acorde a los conceptos a desarrollar
|
60 |
Presentación oral |
A18 B3 C1 C3 C6 C7 C9 C10 C11 C12 C13 |
Presentación oral: Exposición de los conceptos teóricos
|
5 |
Solución de problemas |
C1 |
Solución de problemas Resolución razonada a los problemas propuestos
|
5 |
Discusión dirixida |
A11 A14 A17 B3 B5 C12 |
Discusión dirixida Ante cuestiones planteadas, discusión de las distintas alternativas.
|
5 |
Prácticas de laboratorio |
A7 A13 A30 |
Prácticas de laboratorio Complementarias a los realizadas en los cursos anteriores
|
5 |
Prácticas a través de TIC |
A16 A39 A40 B2 C3 |
Prácticas a través de TIC De acuerdo con el interés individual o del grupo
|
10 |
Seminario |
B9 C3 C8 |
Seminario Incidiendo en aspectos de interés particular
|
5 |
|
Observacións avaliación |
Los porcentajes son solamente una primera aproximación. Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-III/1 y A-III/2 del Código STCW y sus enmiendas relacionados con esta materia se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación.
Con la evaluación se trata de comprobar las competencias específicas A2-A5-A6-A7-A14 y las transversales tipo B: B2-B4-B5
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Electrotecnia. Máquinas Eléctricas e Sistemas Eléctricos do Buque/631G02253 | / |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
<p> Complemento a las asignaturas previamente cursadas</p> |
|