Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer a mecánica liquidatoria do IRPF |
A1 A4 A7 A9
|
|
|
Coñecer a estrutura do sistema fiscal español distinguindo claramente os recursos tributarios que corresponden aos distintos niveis de facenda |
A7 A16
|
|
|
Ser capaz de interpretar axeitadamente a normativa fiscal e aplicala de forma correcta á resolución de casos prácticos |
A1 A2 A7
|
B1 B2 B3 B4 B5 B10 B11 B12 B14
|
C1 C2 C7
|
Conseguir soltura na aplicación práctica do IRPF á actividade empresarial |
A7 A20
|
B6 B13
|
C3
|
Adecuado uso e comprensión de fontes bibliográficas esenciais no eido fiscal de cara ao seu emprego autónomo no futuro. |
A2 A3 A4 A7 A8 A10 A11 A12 A13 A17
|
B7 B8 B9
|
C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Utilizar os recursos informáticos dispoñibles na administración para o cumprimento das obrigas tributarias de empresarios e profesionais. |
A5 A14 A15 A20 A23
|
|
C3
|
Identificar os distintos tipos de ingresos públicos e os distintos elementos dos tributos |
A1 A4 A7 A9 A18 A19 A21
|
|
|
|
A1 A4 A7 A9
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Conceptos básicos
|
1.1. Ingresos públicos: definición e principais categorías
1.2. Tributos: definición, categorías e elementos esenciais.
1.3. Impostos: clasificación, principios e efectos económicos. |
2. Sistema fiscal español. |
2.1 Compoñentes do sistema tributario español.
2.2 Ingresos tributarios das Facendas Locais.
2.3 Ingresos tributarios das comunidades autónomas
|
3. . Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas (I) |
3.1 Natureza. Ámbito de aplicación. Feito impoñible. Exencións.
3.2 Suxeito pasivo. Residencia. Unidade familiar. Individualización de rendas.
3.3. Base impoñible xeral e base impoñible do aforro.
|
4. Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas (II) |
4.1 Base liquidable xeral e do aforro.
4.2. Cuota íntegra estatal e cuota íntegra autonómica.
4.3. Cuota líquida estatal e autonómica. Cuota diferencial. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A9 A16 B14 C4 C5 C6 C7 C8 |
3 |
3 |
6 |
Sesión maxistral |
A7 B8 B9 B10 |
17 |
17 |
34 |
Proba de resposta múltiple |
A7 B3 C1 C2 |
2 |
8 |
10 |
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A8 A11 A12 A13 A17 A18 A19 A21 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C1 C3 C7 |
19 |
38 |
57 |
Solución de problemas |
A1 A2 A5 A7 A10 A11 A12 A14 A15 A16 A20 A23 B1 B2 B6 B7 B11 B12 B13 C3 C7 |
7 |
28 |
35 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Sesión dedicada a ofrecer unha visión global dos ingresos da Facenda Pública e dos recursos da AEAT que se van a utilizar no curso. |
Sesión maxistral |
Exposición oral da profesora dos aspectos fundamentais dos temas do programa. |
Proba de resposta múltiple |
Proba obxectiva que consiste en formular unha cuestión e varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só unha delas é válida. |
Estudo de casos |
Se trata de hacer liquidaciones de IRPF, para eso se exponen posibles situaciones en las que se pueden encontrar las personas físicas |
Solución de problemas |
Resolución polos alumnos de exercicios e supostos prácticos de liquidación de impostos.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
|
Descrición |
Durante a realización dos casos de estudo orientarse, supervisarase e resolveranse as dúbidas dos alumnos no seu proceso de adquisición das competencias e realización das actividades propostas.
As titorías de grupo reducido planificaranse ao longo do curso. Estarán destinadas a reforzar a aprendizaxe autónoma do alumno a través do seguimento e supervisión das actividades programadas.
Tamén establecerase un horario de titorias individuais no que o alumno pode acudir para resolver calquera tipo de dúbida sobre a materia.
Para o alumnado con dispensa académica de exencion de asistencia establecerase unha programación específica ao inicio do cuadrimestre |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A7 B3 C1 C2 |
No exame final, que se realizará na data establecida no calendario académico oficial, incluirase na primeira parte un test |
14 |
Solución de problemas |
A1 A2 A5 A7 A10 A11 A12 A14 A15 A16 A20 A23 B1 B2 B6 B7 B11 B12 B13 C3 C7 |
No exame final, que se realizará na data establecida no calendario académico oficial, inclúese un suposto de liquidación de IRPF. Ademáis do test sobre o conxunto da materia |
56 |
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A8 A11 A12 A13 A17 A18 A19 A21 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C1 C3 C7 |
Exporanse supostos de liquidación do IRPF, que deberán realizar en clase de forma de forma individualizada Ademáis faranse probas de liquidacions realizadas con programas da AEAT |
30 |
|
Observacións avaliación |
1. Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independenza da cualificación acadada.
2. Segunda oportunidade e convocatoria adiantada: O exame na data oficial supoñerá o 100% da avaliación. A realización fraudulenta das probas ou das actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con "suspenso" (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. 3. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Excepto para as datas aprobadas na Xunta de Facultade para a proba obxectiva final, para as restantes probas acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación.
4. Sobre condicións de avaliación final: Está prohibido acceder ao aula de exame con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamiento de información.
5. Identificación do estudante: O estudante debe acreditar a súa personalidade de acordo coa normativa vixente.
Outras observacións de avaliación:
Para superar a materia, é necesario aprobar o exame final, esixíndose aprobar cada unha das partes: o test e a liquidación de IRPF
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
1. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores de sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais. 2. Traballaráse para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. 3. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |
|