Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A16 |
(CE-E2)Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos. |
A17 |
(CE-E3)Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas |
A18 |
(CE-E4)Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares |
A19 |
(CE-E5)Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Unha vez completado o curso, o alumno será capaz de analizar e comprender os principais contidos e aspectos de interés das materias de Tecnoloxía e Enxeñaría I e II de bacharelato. |
AP16 AP17 AP18 AP19
|
|
CM6 CM7 CM8
|
Dun modo complementario, ademais dos coñecementos anteriores, propios da asignatura, o alumno desenvolverá as súas habilidades de traballo en equipo, procura de información e manexo de bibliografía, redacción de documentos, exposición e defensa en público e análisis crítico, entre outros. |
AP19
|
|
CM1 CM3 CM6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Fundamentos de Tecnoloxía Industrial |
Os procesos e os productos da tecnoloxía.
Procesos de fabricación.
Principales materiais de uso industrial.
Elementos de máquinas e sistemas.
Sistemas automáticos: control e programación de sistemas automáticos.
Actuadores: circuitos neumáticos e oleohidráulicos.
Recursos enerxéticos.
|
Fundamentos de Electrotecnia e Electrónica |
Fundamentos e fenómenos eléctricos.
Fundamentos e fenómenos electromagnéticos.
Circuitos eléctricos.
Máquinas eléctricas.
Electrónica.
Instalacións eléctricas.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A19 C1 C3 C7 C8 |
2 |
20 |
22 |
Actividades iniciais |
A16 |
1 |
0 |
1 |
Proba obxectiva |
A16 A17 A18 A19 |
1 |
10 |
11 |
Sesión maxistral |
A16 A17 A18 A19 C3 C6 C7 C8 |
18 |
20 |
38 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Os alumnos deberán preparar un traballo de curso analizando en profundidade os contidos, os obxetivos, as metodoloxías e os criterios de avaliación de algún tema ou aspecto específico do temario.
|
Actividades iniciais |
Presentación da asignatura. |
Proba obxectiva |
Os alumnos deberán realizar na data programada polo Centro, un examen final sobre os contidos da asignatura.
|
Sesión maxistral |
Nas clases maxistrais presentaranse os contidos básicos da asignatura. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Para a consulta de calquer aspecto que os alumnos consideren oportuno os alumnos terán a disposición as horas semanais que os profesores dedican con carácter xeral a titorías, así como os tempos de descanso entre clases.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A16 A17 A18 A19 |
Os alumnos deberán realizar na data programada polo Centro, un examen final sobre os contidos da asignatura. |
30 |
Sesión maxistral |
A16 A17 A18 A19 C3 C6 C7 C8 |
Entre outros aspectos valorarase a asistencia e a participación activa nas clases. |
10 |
Traballos tutelados |
A19 C1 C3 C7 C8 |
Os alumnos deberán preparar un traballo de curso analizando en profundidade os contidos, os obxetivos, as metodoloxías e os criterios de avaliación de algún tema ou aspecto específico do temario. |
60 |
|
Observacións avaliación |
De acordo con a normativa vixente no Máster, para a superación da asignatura, con carácter xeral os alumnos deberán asistir como mínimo ao 80% das clases presenciais, caso no que se evaluará de acordo cos baremos indicados na parte superior. A asistencia e participación en clase valorase conxuntamente co traballo de curso nun só bloque, representando o 70% da nota final, ponderados de acordo coa taboa anterior. En consecuencia, si un alumno no pudera acredita-lo mínimo de asistencia establecido anteriormente, sería penalizado con ninguna puntuación na parte destinada a valora-la participación activa e asistencia, sin que esta ponderación pase ó resto de actividades, representando polo tanto o traballo únicamente como máximo o 60% da calificación e o examen o 30% restante.
Como excepción, no caso de que algún alumno conte con dispensa académica que o exima de asistencia a clase, de acordo coa normativa vixente deberá comunicarllo ós profesores da asignatura a principio de curso en tempo e forma, e para supera-la asignatura, ademáis de entregar individualmente o traballo tutelado, deberá realizar unha proba obxetiva específica na data establecida polo Centro, cunha ponderación do 45% da nota final, estando reservado o outro 55% para o traballo.
De acordo co establecido anteriormente, todo alumno que non se presente ó examen final da asignatura terá a calificación de non presentado, conservándose as calificacións das distintas actividades para ambas oportunidades.
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en tódalas actividades de avaliación de cara á convocatoria extraordinaria.
Tódolos detalles relativos á parte administrativa e procedemental vixente na UDC relativos á dispensa académica, permanencia e fraude académico, entre outros, pódese consultar en https://www.udc.es/es/normativa/academica/.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
A. Sedra, C. Smith (2006). Circuitos Microelectronicos. 5ª edición. McGraw Hill
Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades. Xunta de Galicia (2022). Decreto 157/2022, de 15 de septiembre, por el que se establecen la ordenación y el currículo del bachillerato en la Comunidad Autónoma de Galicia. DOG nº 183, lunes 26 de septiembre de 2022. DOG
J. E. Shigley, R. Budynas, K. Nisbett (2008). Diseño en Ingeniería Mecánica de Shigley.8ª edición. McGraw Hill
K. Ogata (2009). Ingeniería de Control Moderna. 5ª edición. Pearson
S. Kalpakjian, S. R. Schmid (2008). Manufactura, Ingeniería y Tecnología. 5ª edición. Prentice Hall
J. Fraile Mora (2008). Máquinas Eléctricas. 6ª edición. McGraw Hill
Ministerio de Educación y Formación Profesional (2022). Real Decreto 243/2022, de 5 de abril, por el que se establecen la ordenación y las enseñanzas mínimas del Bachillerato. BOE
McGraw Hill (2022). Tecnología e Ingeniería 1º y 2º Bachillerato. McGraw Hill |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|