Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñecer e integrar os fundamentos biolóxicos da Logopedia: a Anatomía e Fisioloxía. |
A2 |
Coñecer e integrar os fundamentos psicolóxicos da Logopedia: o desenvolvemento da linguaxe, o desenvolvemento psicolóxico, a Neuropsicoloxía da linguaxe, os procesos básicos e a Psicolingüística. |
A3 |
Coñecer e integrar os fundamentos lingüísticos da Logopedia: Fonética e fonoloxía, morfosintaxe, semántica, pragmática, sociolingüística. |
A4 |
Coñecer e integrar os fundamentos educativos da Logopedia: Procesos de ensino e aprendizaxe. |
A5 |
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. |
A6 |
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da comunicación, a linguaxe, a fala, a voz e a audición e as funcións orais non verbais. |
A7 |
Coñecer, recoñecer e discriminar entre a variedade das alteracións: os trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe, trastorno específico da linguaxe, retrasos da linguaxe, trastornos fonéticos e fonolóxicos; os trastornos da comunicación e a linguaxe asociados a déficit auditivos e visuais, o déficit de atención, a deficiencia mental, o trastorno xeneralizado do desenvolvemento, os trastornos do espectro autista, a parálise cerebral infantil e as plurideficiencias; os trastornos específicos da linguaxe escrita; as discalculias; as alteracións no desenvolvemento da linguaxe por deprivación social e as asociadas a contextos multiculturais e plurilingüismo; os trastornos da fluidez da fala; as afasias e os trastornos asociados; as disartrias; as disfonías; as disglosias; as alteracións da linguaxe no avellentamento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo e as inhibicións da linguaxe; as alteracións das funcións orais non verbais: deglución atípica, disfagia e alteracións tubáricas. |
A8 |
Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico. |
A9 |
Coñecer e aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación. |
A10 |
Realizar a avaliación das alteracións da linguaxe nos trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe: trastorno específico da linguaxe, retrasos da linguaxe, trastornos fonéticos e fonolóxicos; os trastornos da comunicación e a linguaxe asociados a déficit auditivos e visuais, o déficit de atención, a deficiencia mental, o trastorno xeneralizado do desenvolvemento, os trastornos do espectro autista, a parálise cerebral infantil e as plurideficiencias; os trastornos específicos da linguaxe escrita; as discalculias; as alteracións no desenvolvemento da linguaxe por deprivación social e as asociadas a contextos multiculturais e plurilingüismo; os trastornos da fluidez da fala; as afasias e os trastornos asociados; as disartrias; as disfonías; as disglosias; as alteracións da linguaxe no avellentamento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo e as inhibicións da linguaxe; as alteracións das funcións orais non verbais: deglución atípica, disfagia e alteracións tubáricas. |
A11 |
Redactar un informe de avaliación logopédica. |
A13 |
Coñecer os principios xenerais de la intervención logopédica. |
A14 |
Coñecer as funcións da Intervención logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. |
A15 |
Coñecer e aplicar os modelos e as técnicas de intervención. |
A16 |
Coñecer as características diferenciais da intervención logopédica nos ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario e asistencial. |
A17 |
Coñecer e realizar a intervención logopédica nos trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe: trastorno específico da linguaxe, retrasos da linguaxe, trastornos fonéticos e fonolóxicos; os trastornos da comunicación e a linguaxe asociados a déficit auditivos e visuais, o déficit de atención, a deficiencia mental, o trastorno xeneralizado do desenvolvemento, os trastornos do espectro autista, a parálise cerebral infantil e as plurideficiencias; os trastornos específicos da linguaxe escrita; as discalculias; as alteracións no desenvolvemento da linguaxe por deprivación social e as asociadas a contextos multiculturais e plurilingüismo; os trastornos da fluidez da fala; as afasias e os trastornos asociados; as disartrias; as disfonías; as disglosias; as alteracións da linguaxe no avellentamento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo e as inhibicións da linguaxe; as alteracións das funcións orais non verbais: deglución atípica, disfagia e alteracións tubáricas. |
A18 |
Coñecer e realizar a intervención logopédica en Atención Temperá. |
A19 |
Coñecer e implementar os Sistemas de Comunicación Aumentativa. |
A20 |
Coñecer e implementar as axudas técnicas á comunicación. |
A21 |
Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. |
A22 |
Saber deseñar, programar e avaliar a actuación logopédica. |
A23 |
Coñecer, aplicar e valorar criticamente as técnicas pedagóxicas, así como os recursos metodolóxicos e didácticos para o ensino da linguaxe. |
A24 |
Coñecer o concepto de Logopedia, obxecto e método; A profesión de logopeda; A Historia da Logopedia; A deontoloxía e a lexislación relevante para o exercicio profesional. |
A25 |
Coñecer a organización de institucións educativas, sanitarias e sociais. |
A28 |
Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais). |
A29 |
Adquirir a formación práctica para o traballo individual, grupal, cooperativo e de mediación con facilitador. |
A30 |
Coñecer a actuación profesional e os contornos onde se desenvolve a práctica. |
A31 |
Adquirir o desenvolvemento os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións. |
A32 |
Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. |
B1 |
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
B2 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Aprender a aprender. |
B6 |
Capacidade de adaptarse aos cambios. |
B7 |
Capacidade de análise e síntese. |
B8 |
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. |
B9 |
Capacidade de organizar e planificar. |
B10 |
Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional. |
B11 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B12 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
B13 |
Coñecer e manexar as novas tecnoloxías da comunicación e da información. |
B14 |
Destreza e empatía nas relacións interpersoais. |
B17 |
Saber expresarse en público. |
B18 |
Ser creativo no exercicio da profesión. |
B19 |
Ter compromiso ético. |
B20 |
Ter iniciativa e espírito emprendedor. |
B21 |
Tomar decisións con autonomía e responsabilidade. |
B23 |
Traballar de forma colaborativa. |
B24 |
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia |
|
B7 B10 B11 B14 B17
|
|
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. |
A1 A4
|
|
|
Coñecer e integrar os fundamentos biolóxicos da Logopedia: a Anatomía e Fisioloxía |
A4 A5 A6 A8 A9 A11 A14 A16 A19 A21 A24 A25 A28 A32
|
B7 B8 B10 B11 B12 B17 B18 B19 B24
|
C3 C6 C7 C8
|
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da comunicación, a linguaxe, a fala, a voz e a audición e as funcións orais non verbais |
A1 A2 A4 A5 A7
|
|
|
Redactar un informe de avaliación logopédica. |
A1 A4 A5 A6 A8 A9 A11 A14 A16 A19 A21 A24 A25 A28 A32
|
B7 B8 B10 B11 B12 B17 B18 B19 B24
|
C3 C6 C7 C8
|
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo. |
A1 A4 A5 A6 A8 A9 A11 A14 A16 A19 A21 A24 A25 A28 A32
|
B7 B8 B10 B11 B12 B17 B18 B19 B24
|
C3 C6 C7 C8
|
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia |
|
B7 B10 B11 B14 B17
|
|
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo. |
|
B1 B2 B7 B9 B10
|
|
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia |
|
B11 B14 B17 B18
|
C1 C2 C3
|
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. |
A2 A4 A5 A6 A8 A9
|
|
|
Coñecer e integrar os fundamentos biolóxicos da Logopedia: a Anatomía e Fisioloxía |
A1 A3 A4 A5
|
|
|
Coñecer as funcións da Intervención logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. |
A13 A14 A15 A17 A18 A20 A22 A23
|
|
|
Redactar un informe de avaliación logopédica. |
A11 A21 A22
|
|
|
Conocer las características diferenciales de la intervención logopédica en los ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario y asistencial.
. |
A10 A17 A29 A30
|
|
|
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da comunicación, a linguaxe, a fala, a voz e a audición e as funcións orais non verbais |
A5 A6 A7 A10
|
|
|
Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. |
A20 A21 A22
|
B7
|
C1 C2 C3 C4 C5
|
Coñecer as funcións da Intervención logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. |
A4 A5 A6 A7 A8 A10 A13 A16 A17
|
|
|
Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais).
Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. |
A7 A8 A13 A16 A17
|
B1 B2 B10 B17 B18 B19
|
C4 C5 C8
|
Conocer las características diferenciales de la intervención logopédica en los ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario y asistencial.
. |
A24 A25 A28 A29 A30
|
|
|
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
A32
|
B13
|
C3 C4
|
Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. |
A21 A22
|
B7 B12
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B7
|
|
Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais).
Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. |
A28 A29 A30 A31
|
|
|
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. |
|
B8 B12 B19
|
C2
|
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
A32
|
B1
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B19
|
C4 C7
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B4 B6 B7 B8
|
|
Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional. |
|
B10 B11
|
|
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. |
|
B8 B14
|
|
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
|
B11 B12 B17 B23 B24
|
C1 C2 C4
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B11 B17 B18
|
C4 C6 C7
|
Saber expresarse en público. |
|
B17 B19
|
C1 C2 C4 C5 C8
|
Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional. |
|
B10 B11
|
|
Ser creativo no exercicio da profesión |
|
B18 B20 B23 B24
|
|
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
|
B12 B17 B19 B23 B24
|
|
Ter compromiso ético.. |
|
B19
|
|
Saber expresarse en público. |
|
B17
|
C1 C2
|
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar |
|
B23 B24
|
C1 C2
|
Ser creativo no exercicio da profesión |
|
B18 B21
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
A32
|
B13
|
C3
|
Ter compromiso ético.. |
|
B19
|
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
|
C5 C6 C7
|
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar |
|
B23 B24
|
C1 C2
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C6 C7
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
B13
|
C3
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
|
C8
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
|
C6
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
|
C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Bloque1
Tema 1.- Introducción.
Tema 2.- Anatomía e Fisioloxía da Audición
Tema 3.- Sordomudez. Detección precoz da xordeira no neno
Tema 4.- Implante Coclear
Tema 5.- Ototoxicidade
Tema 6.- Presbiacusia.
Tema 7.- Trauma sonoro agudo e crónico.
Bloque 2
Tema 8.- Anatomía e Fisioloxía da larinxe
Tema 9.- Evaluación dos trastornos davoz. Examen da voz
Tema 10.- Sistemática da exploración da voz. Fisioloxía da fonación. Programas de voz.
Tema 11.- Disfonías Infantís
Tema 12.- Disfonías Funcionais. Presbifonía. Pautas da hixene vocal.
Tema 13.- Patoloxía larinxea benigna. Pseudotumores.
Tema 14.- Fonociruxía. Disfonía Espasmódica.
Tema 165- Cáncer de larinxe
Tema 16.- Problemática global do larinxectomizado total
Bloque 3
Tema 17.- Deglución. Disfaxia. Patoloxía da Deglución
|
Bloque 1.
Tema 1.-
Reflexión sobre o desenrolo da asignatura.
Importancia na logopedia dos trastornos auditivos, da voz e da deglución
Tema 2.-
Descripción da anatomía do ouvido externo,medio e interno.
Fisioloxía do ouvido externo, medio e interno.
Tema 3.-
Convepto e etioloxía da xordeira e sordomudez
Concepto e causas da xordeira severa.
Programas de detección precoz da xordeira en Galicia y España.
Tema 4.-
Concepto de implantes auditivos. Clase de implantes-
Indicaciós e Rehabilitación do implantado coclear.-
Tema 5
Distintos medicamentos que producen hipoacusia severa que requiran intervención logopédica.
Prevención e tratamento da ototoxicidade-
Tema 6,.
Hipoacusia do anciano e relación coa logopeda.
Programas de prevención e rehabilitación da presbiacusia
Tema 7
Patoloxía polo ruido, afectación auditiva, Concepto e etioloxía.
Diagnóstico da patoloxía auditiva provocada polo ruido.
Prevención e tratamento da patoloxía provocada polo ruido..
Bloque 2
Tema 8.-
Estudo dos distintos músculos intrinsecos e extrínsecos da larinxe, a súa función e a sua rehabilitación.
Producción vocal, Fisioloxía da producción vocal
Tema 9.-
Distintos parámetros da disfonia.
Valoración subjetiva y objetiva da calidade vocal.
Conceptos de armónicos e forantes. Concepto de resonancia.
Fonetograma. Espectrogramas. Conceptos de Jitter, Shimmer e relación armónico ruido.
Tema 10.-
Programas informatizados de voz.
Parámetros vocales en programas de voz.
Aspectos positivos e negativos dos programas informatizados de calidade vocal.
Tema 11.-
Alteraciós máis frecuentes da voz no neno.
Tratamento das disfonía infnatís.
Programas de intervención logopédica nas disfonía infantís.
Tema 12.-
Concepto de Disfonia funcional.
Clasdificación das disfonía funcionáis.
Diagnóstico das disfonía funcionáis.
Fundamentos de rehabilitación vocal na disfonía funcional.
Tema 13.-
Concepto e diagnóstico de nódulos, pólipos, quistes, edema de Reinke e granuloams voais.
Tratamento da patoloxía benigna larínxea.
Rehabilitación vocal na patología benigna
Tema 14.-
Concepto de fonociruxía.
Indicación da fonociruxía.
Programas de intervención logopédica pre e postfonociruxía.
Concepto e tratamento da disfnía espasmódica..-
Tema 15.-
Lesións larinxeas precancerosas.
Etioloxía e diagnóstico do cancro de larinxe.
Estadiaxe do cancro de larinxe e tratamento.
Rehabilitación logopédica tras o tratamento do cancro de larinxe.
Tema 16.-
Adistencia global ao larinxectomizado.
Rebhabilitación logopédica do larinxectomizado. Programas de deglución e fonación no larinxectomizado..
BLoque 3
Tema 17.-
Anatomía oral, farínxea, larínxea e esofágica relacionada coa deglución.
Concepto de disfaxia e tipos de disfaxia.
Etioloxía e valoración clínica da disfaxia
Fibroscopia e videofluoroscopia na avaliación da disfaxia
Fundamentos da rehabilitación da disfaxia. Programas de intervención logopéddica no tratamento da disfaxia
|
Anatomía, fisioloxía e patoloxía da audición |
Introducción á patoloxía da audición.
Anatomía e fisioloxía da audición.
Xordeira. Causas, diagnóstico e intervención logopédica.
Programas de cribado da xordeira neonatal.
Ototoxicidade, presbiacusia e xordeira polo ruido |
Anatomía e fiosioloxía da deglución. Disfaxia. |
Conceptos anatómocos e fisiolóxicos da degoución.
Etioloxía da disfaxia.
Probas diagnosticas na disfaxia.
Ontervención logopédica e tratamento da disfaxia. |
Anatomía, fisioloxía e patoloxía da voz |
Anatomía e fisioloxía da larinxe.
Valoración subxectiva e obxectiva da calidade vocal-
Sistemática da exploración vocal.
Disfonías por lesións benignas, Intervención logopédica.
Cancro de larinxe. Causas, diagnóstico e tratamento.
Rehabilitación logopédica integral do larinxectomizado.
Difonías fuincionáis e disfonía espasmódica |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A4 A5 A13 A15 B4 B6 B11 B13 C5 C6 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A22 A21 A20 A19 A18 A17 A16 A13 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A3 A2 A1 A23 A24 A28 A29 A30 A32 B1 B2 B10 B17 B19 B20 C1 C2 C8 |
20 |
30 |
50 |
Proba de resposta múltiple |
A1 A2 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A13 A14 A16 A17 A18 A24 A25 B2 B8 B13 B21 C1 |
2 |
20 |
22 |
Obradoiro |
A1 A8 A16 A17 A25 A28 A29 A31 B8 B9 B12 B14 B18 B19 B20 B23 C3 C4 C7 |
2 |
22 |
24 |
Estudo de casos |
A5 A6 A7 A8 A9 A13 A14 A17 A20 A21 A22 A24 A25 A32 B1 B2 B6 B7 B8 B9 B10 B14 B17 B19 B24 C1 C2 |
5 |
36 |
41 |
|
Atención personalizada |
|
11 |
0 |
11 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Se presentan os obxectivos, as competencias da materia e a avaliación dos aprendizaxes |
Sesión maxistral |
sesións en que o profesor presenta os contidos fundamentais dos problemas e informe de traballo / discutir as súas principais fontes documentais |
Proba de resposta múltiple |
Unha proba tipo test con catro posibles respostas das cales só unha é verdadeora |
Obradoiro |
Realizaranse traballos temáticos conducidos por un grupo de estudantes previamente acordados, que se discutirá en clase diante do profesor e o resto dos seus compañeiros. |
Estudo de casos |
Presentaranse casos clínicos con preguntas sobre eles e catro respostas posibles, das cales só unha é verdadeira
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Actividades iniciais |
Estudo de casos |
Obradoiro |
|
Descrición |
Cada alumno terá que facer unha titoría obrigatoria na que presentará dúbidas sobre o estudo dos temas, comentando o estado dos traballos e lecturas establecidas e as dificultades de orde xeral que pode ter. Este titoría é obrigatoria, ao marxe das titorizaz que p propio estudante estabeza ao largo do curso. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A1 A2 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A13 A14 A16 A17 A18 A24 A25 B2 B8 B13 B21 C1 |
Unha proba de múltiple elección con catro respostas posibles, das cales só unha é verdadeira |
70 |
Estudo de casos |
A5 A6 A7 A8 A9 A13 A14 A17 A20 A21 A22 A24 A25 A32 B1 B2 B6 B7 B8 B9 B10 B14 B17 B19 B24 C1 C2 |
Unha proba de casos clínicos tipo test con preguntas con catro respostas posibles, das cales só unha é verdadeira
|
20 |
Obradoiro |
A1 A8 A16 A17 A25 A28 A29 A31 B8 B9 B12 B14 B18 B19 B20 B23 C3 C4 C7 |
Elaboración e presentación pública dun documento de calquera dos temas abordados no Obradoiro |
10 |
|
Observacións avaliación |
<p> O exame será tipo test e consistirá en 100 preguntas con 4 respostas (só unha é válida). 10 preguntas serán casos clínicos.
Para aprobar o exame o alumno deberá ter polo menos 50 preguntas respondidas correctamente, tendo en conta que tres respostas erróneas anulan unha resposta correcta.
</p><p>Os alumnos con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia deberán realizar tamén a proba anteriormente explicitada.</p><p>Respecto a comisión de faltas verificadas no proceso de avaliación, o <em>estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. </em></p>
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Anatomía dos órganos da audición e a linguaxe/652G04001 | Fisioloxía dos órganos da audición e a linguaxe/652G04006 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Audioloxía clínica/652G04018 |
|
Materias que continúan o temario |
Metodoloxía da investigación/652G04009 | Fundamentos de intervención logopédica/652G04005 | Fisioterapia do aparato bucofonador/652G04039 | A voz profesional/652G04040 | Habilidades de comunicación terapéutica/652G04043 | Practicum II/652G04045 | Traballo de fin de Grao/652G04046 |
|
|