Datos Identificativos | 2024/25 | ||||||
Asignatura (*) | Inglés | Código | 653540016 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Letras |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | http://gerontologia.udc.es/docenciaL/postgrado_oficial/ingles1.php | ||||||
Descrición xeral | Esta materia pretende cubrir as necesidades dos profesionais da saúde cuxa especialidade se relaciona coas persoas maiores, en canto ao seu contacto coa lingua inglesa, sexa con textos escritos ou con situacións onde necesitan falar e entender inglés. Trata tamén algunhas cuestións teóricas relacionadas co léxico e a sintaxe. |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Os alumnos deberían poder ler e entender textos escritos e falados en inglés de nivel intermedio que traten de temas relacionados co campo da Xerontoloxía. | AM8 |
BM2 BM4 BM5 |
CM14 CM15 |
Os alumnos deberían poder escribir textos sinxelos acerca da súa especialidade, e resumir textos e artigos. | AM8 |
BM2 BM4 BM5 |
CM14 CM15 CM16 |
Os alumnos deberían poder falar con certa facilidade acerca de temas relacionados coa xerontoloxía en situacións cotiás, cos compañeiros de traballo ou con pacientes. | AM8 |
BM2 BM4 BM5 |
CM14 CM15 CM16 |
Os alumnos deberían poder realizar presentacións orais en inglés relacionadas co campo da Xerontoloxía. | AM8 |
BM2 BM4 BM5 |
CM14 CM15 CM16 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
Introducción. O inglés nas Ciencias da Saúde | Redacción científica Comunicación oral |
A miña especialidade e a terceira idade | Traxectoria académica Historia clínica |
Onde e cando? | Atención domiciliaria Residencias |
Os segredos da lonxevidade | As persoas maiores e o estilo de vida |
A vellez e o cerebro | A demencia e o Alzheimer |
O tratamento das persoas maiores | A saúde e a enfermidade A medicina tradicional e alternativa A robótica e o cuidado das persoas maiores |
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Lecturas | C15 | 0 | 6 | 6 |
Aprendizaxe colaborativa | B4 C15 C16 | 2 | 0 | 2 |
Presentación oral | B4 C15 C16 | 2 | 10 | 12 |
Sesión maxistral | A16 C16 | 12 | 10 | 22 |
Portafolios do alumno | B2 B5 | 4 | 10 | 14 |
Traballos tutelados | B2 C14 | 0 | 18 | 18 |
Atención personalizada | 1 | 0 | 1 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Lecturas | Exercicios de comprensión lectora. Vídeos e outros materiais audiovisuais. |
Aprendizaxe colaborativa | Traballo en parellas ou grupos, co uso das TICs cando sexa necesario. |
Presentación oral | Presentacións en clase, sen utilizar apuntamentos escritos, apoiadas por PowerPoint ou similar. |
Sesión maxistral | Clases semanais impartidas polo profesor. |
Portafolios do alumno | Diferentes tarefas encomendadas polo profesor durante o semestre. |
Traballos tutelados | Traballo escrito (ver detalles en "Atención Personalizada") |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | B4 C15 C16 | O alumnado realizará unha presentación oral do traballo. | 30 |
Traballos tutelados | B2 C14 | O estudante debe realizar un traballo sobre un tema relacionado cos contidos da materia. | 40 |
Portafolios do alumno | B2 B5 | O alumnado realizará diversas tarefas prácticas ao longo do curso. | 30 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a materia, a calificación de cada unha das probas avaliables (portafolios do alumno, proxecto e presentación oral) deberá ser 5 sobre 10. Non se admitirán os traballos entregados fora de prazo sen causa debidamente xustificada. Os estudantes que non se presenten o día da proba mixta oficial acadarán a cualificación de NP, se non entregaron máis do 50% de actividades durante o curso. Calquera caso de plaxio ou fraude académico significará un suspenso (0) na materia, tal e como se recolle no "Regulamento disciplinar do estudantado da UDC": Calificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con suspenso (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. OPORTUNIDADE de XULLO: O alumnado que non supere a materia na primeira oportunidade deberá presentarse á oportunidade de xullo, debendo repetir as partes suspensas segundo a seguinte distribución de porcentaxes: traballo tutelado e proba oral (70%), e unha tarefa equivalente ás tarefas prácticas (30%). O alumnado que se presente á convocatoria adiantada de DECEMBRO avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo. Todos os aspectos relacionados con "dispensa académica", "dedicación ao estudo", "permanencia" e "fraude académica" rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC. Atención á DIVERSIDADE: A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro. Igualdade de XÉNERO: Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria, nesta materia usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores e de autoras e propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas. Do mesmo xeito, traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, así como formentar valores de respecto e igualdade. No caso de detectarse situacións de discriminación por razón de xénero, proporanse accións e medidas para corrixilas. |
Fontes de información |
Bibliografía básica |
![]() |
NON HAI UN LIBRO QUE SE TEÑA QUE COMPRAR OBRIGATORIAMENTE. O LIBRO DE GRICE PODE SER ÚTIL Á HORA DE REPASAR E PREPARAR A MATERIA. Os LIBROS DA LISTA QUE VÉN A CONTINUACIÓN PODEN SER ÚTILES PARA CONSULTA Ou PREPARACIÓN. MOITOS DISTOS ESTÁN NA BIBLIOTECA DO CAMPUS DE OZA. Baker, Ann. Introducing english pronunciation a teacher’s guide to: tree or three? and ship or sheep? Cambridge [etc.]: Cambridge University Press, 1982. Birren, James E. Encyclopedia of gerontology. 2nd ed. Oxford: Elsevier, 2007. Bond, John. Ageing in society an introduction to social gerontology 2nd ed. London: Sage, 1994. Bradley, Robin A. English for nursing and health care a course in general and professional English. Milano: McGraw-Hill, 2005. Brocklehurst·s textbook of geriatric medicine and gerontology. 6th edition. London: Churchill Livingstone, 2003. Diccionario de términos y frases médicas inglés-español, español-inglés. Madrid: Paraninfo, 1996. Edo Marzá, Nuria. English for patient-administration and non-clinical hospital staff. Alcalá la Real (Jaén): Formación Alcalá, 2011. Fitzgerald, Patrick. English for medicine in higher education studies: coursebook. Reading, UK: Garnet Education, 2010. Greenhalgh, Trisha. English for physicians english for medical conferences & presentations = inglés para médicos: inglés para congresos y presentaciones médicas. Madrid: Churchill Livingstone España, 1995. Hewitt, Elaine & C. Fernández Morales (2003). Gerontological social work : student’s book. Granada Editorial Universidad de Granada. Moody, Harry R. Aging: concepts and controversies. 6th ed. Thousand Oaks (California): Pine Forge Press, 2010. Worsfold, Brian. Acculturating age: approaches to cultural gerontology. Lleida: Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2011. Print. Dedal-Lit (Universitat de Lleida) 7
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
Recomendacións xerais para o estudo da materia:
Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia:
GREEN CAMPUS: Para axudar a conseguir un entorno inmediato sustentable e cumprir co obxectivo estratéxico 2 do "V Plan de Acción do Programa Green Campus FCS (2023-2025)", os traballos documentais que se realicen nesta materia:
|