Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Actualización en investigación biomédica. |
AI1 AI2 AI3 AI4 AI5
|
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI8 BI9 BI10 BI11 BI12
|
CI1 CI2 CI3 CI4 CI5 CI6 CI7 CI8 CI9
|
1. Tener capacidad para la actualización en investigación biomédica.
|
AI1 AI2 AI3 AI4 AI5
|
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI8 BI9 BI10 BI11 BI12
|
CI1 CI2 CI3 CI4 CI5 CI6 CI7 CI8 CI9
|
2. Adquirir habilidades para la comunicación científica. |
AI1 AI2 AI3 AI4 AI5
|
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI8 BI9 BI10 BI11 BI12
|
CI1 CI2 CI3 CI4 CI5 CI6 CI7 CI8 CI9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
CONTENIDOS:
1) Conferencias periódicas sobre diversas temáticas de la investigación biomédica.
2) Eventos Científicos y/o divulgativos.
|
Las conferencias se imparten en las Aulas de la Fundación del Complejo Hospitalario Universitario A Coruña y de la Agrupación Estratégica CICA-INIBIC.
La persona coordinadora del máster es la responsable de la propuesta, organización y tutorización de los seminarios científicos en colaboración con
los grupos de investigación de la UDC, del CHUAC, del INIBIC y de la Agrupación Estratégica CICA/INIBIC.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A1 A2 A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
3 |
6 |
9 |
Seminario |
A1 A2 A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
9 |
18 |
27 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
1 |
16 |
17 |
Presentación oral |
A1 A2 A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
1 |
9 |
10 |
Análise de fontes documentais |
A1 A2 A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
1 |
10 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Actividades realizadas polo alumnado que implican a asistencia e/ou participación en eventos científicos e/ou divulgativos (congresos, xornadas, simposios, cursos, seminarios, conferencias, exposicións, etc.) co obxectivo de profundizar no coñecemento de temas de estudio relacionados ca materia. Estas actividades proporcionan ó alumnado coñecementos e experiencias actuais que incorporan as últimas novidades referentes a un determinado ámbito de estudio.
Todas as horas lectivas son presenciais. |
Seminario |
Técnica de traballo en grupo que te como finalidade o estudio intensivo dun tema. aracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario.
Todas as horas lectivas son presenciais.
|
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover o aprendizaxe autónomo dos estudiantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ó aprendizaxe del ¿cómo facer as cousas? Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudiantes da responsabilidade polo seu propio aprendizaxe. Este sistema de ensinanza baséase en dous elementos básicos: o aprendizaxe independiente dos estudiantes e o seguemento dese aprendizaxe polo profesor-tutor.
Todas as horas lectivas son presenciais. |
Presentación oral |
Intervención inherente ós procesos de ensinanza-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, plantexando cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Todas as horas lectivas son presenciais. |
Análise de fontes documentais |
Conxunto de procedementos de ensinanza-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar o seu propio aprendizaxe e o dos outros membros do grupo.
Todas as horas lectivas son presenciais. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Análise de fontes documentais |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Seminario |
|
Descrición |
Ao tratarse dun grupo reducido de alumnos, é posible a resolución de dúbidas e o seguimento individualizado durante o mesmo proceso de aprendizaxe.
ATENCIÓN PERSONALIZADA PARA O CONXUNTO DO ALUMNADO
A atención personalizada sirve para o seguimento da aprendizaxe de cada estudante por parte do profesorado.
A través da titoría (presencial ou a distancia), o profesorado aborda a resolución de dúbidas e orienta ao estudo.
A tal fin, o alumnado dispón dun horario oficial de titorías, que poderán realizarse de modo presencial ou a través dos medios institucionais da UDC de atención a distancia.
ATENCIÓN PERSONALIZADA PARA O ALUMNADO CON DEDICACIÓN PARCIAL OU DIFICULTADES PARA CONCILIAR O ESTUDO COA VIDA FAMILIAR E/OU LABORAL
A atención personalizada para o alumnado que, de modo xustificado, ten dificultades para conciliar o estudo coa vida familiar e/ou laboral, poderá realizarse:
· Nas condicións establecidas para o conxunto do alumnado.
· A demanda, previa solicitude por correo electrónico.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
Metodoloxía deseñada para promover o aprendizaxe autónomo dos estudiantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ó aprendizaxe del ¿cómo facer as cousas? Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudiantes da responsabilidade polo seu propio aprendizaxe. Este sistema de ensinanza baséase en dous elementos básicos: o aprendizaxe independiente dos estudiantes e o seguemento dese aprendizaxe polo profesor-tutor. |
50 |
Presentación oral |
A1 A2 A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
Intervención inherente ós procesos de ensinanza-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, plantexando cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica |
50 |
|
Observacións avaliación |
Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica” , “dedicación a estudio” , “permanencia” e “fraude académico” se rexirán de acuerdo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Facilitaranse fontes documentais ( en particular, artigos científicos relevantes e actualizados) relacionados coa temática de cada conferencia. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica” , “dedicación a estudio” , “permanencia” e “fraude académico” se rexirán de acuerdo coa normativa académica vixente da UDC. PROGRAMAGREEN CAMPUS FCS: Para axudar aconseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir cos obxectivosestratéxicos do "V Plan de Acción do Programa Green Campus FCS(2023-2025)", os traballos documentais que se realicen nesta materia: a. Solicitaranse maioritariamente en formato virtual e soporte informático. b. De realizarse en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a realización de borradores. POLÍTICAS DE XÉNERO Segundo serecolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitariadeberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe nonsexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase aintervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarasepara identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase nacontorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberansedetectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse acciónse medidas para corrixilas. |
|