Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os conceptos básicos dos sistemas de información |
A10 A13 A31
|
B4 B9 B14
|
C1 C3
|
Elaborar distintos tipos de documentos en procesadores de texto |
A10 A31
|
B2 B3 B8 B12
|
C1 C3
|
Elaborar distintos tipos de documentos en follas de cálculo |
A31
|
B13
|
C1 C3
|
Crear bases de datos |
A10
|
B9 B14
|
C1 C3
|
Xestionar a empresa empregando software específico |
A10
|
B9 B14
|
C1 C3
|
Coñecer a biblioteca informática |
|
B4
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Recursos informáticos da UDC e ERLAC |
1.1 Uso do Moodle, Biblioteca Virtual e Microsoft 365. |
2. Folla de cálculo Excel |
2.1 Folla de cálculo: operacións básicas e formato.
2.2 Importación de datos e uso de fórmulas.
2.3 Uso da folla de cálculo como base de datos: ferramentas de ordenación da información.
2.4 Gráficos. |
3. Procesador de texto Word |
3.1 Procesadores de texto: ferramentas de formato.
3.2 Inserción de táboas e gráficos.
3.3 Distribución e estructura de textos longos: estilos, índices.
3.4 Prácticas co documento do TFG. |
4. Presentacións con PowerPoint |
4.1 Conceptos básicos de deseño de presentacións
4.2 Ferramentas de formato
4.3 Ferramentas para as presentacións: notas, temporizador |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A13 A31 B2 B3 B8 B9 B13 |
14 |
28 |
42 |
Prácticas a través de TIC |
A10 A13 A31 B2 B4 B8 B9 B12 C1 C3 |
14 |
28 |
42 |
Presentación oral |
A13 B2 B3 B4 B9 B12 C1 C3 |
4 |
16 |
20 |
Estudo de casos |
A13 A31 B2 B4 B8 B12 B13 C3 C1 |
14 |
28 |
42 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición teórico-práctica, feita polo docente, dos conceptos básicos necesarios para que os estudantes poidan buscar solución aos problemas tratados no programa. |
Prácticas a través de TIC |
Aprendizaxe a través de actividades de carácter práctico mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC), favorecendo o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. |
Presentación oral |
Presentación dun tema concreto axustandose ó tempo asignado |
Estudo de casos |
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
As prácticas a través de TIC requiren unha atención personalizada ao alumnado para guialo no proceso de aprendizaxe. Esta realizarase indivualmente para cada alumno, co obxectivo de resolver as dúbidas que podan surxir no proceso de ensinanza-aprendizaxe.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A13 A31 B2 B4 B8 B12 B13 C3 C1 |
Resolución de casos mediante á analise e discusión en pequenos grupos de traballo. O resultado pode ser presentado en distintos formatos (Informe, presentación, vídeo, etc). O 50% da evaluación desta metodoloxía corresponderá á evaluación entre os membros do grupo, e o 50% será evaluado polo porfesor |
30 |
Prácticas a través de TIC |
A10 A13 A31 B2 B4 B8 B9 B12 C1 C3 |
As prácticas a través das TIC consisitirán na resolución de supostos plantexados en clase a través de programas informáticos específicos ou de internet. |
50 |
Presentación oral |
A13 B2 B3 B4 B9 B12 C1 C3 |
Exposición dun tema axustandose ó tempo asignado e utilizando axeitadamente tanto as fontes de información adecuadas como as ferramentas informáticas necesarias |
20 |
|
Observacións avaliación |
ALUMNADO XERAL (SIN DISPENSA DE DOCENCIA) Será imprescindible entregar o 80% das prácticas e acadar como mínimo un 50% da puntuación correspondente ás mesmas para poder ser evaluado co resto das metodoloxías. Se o alumnado non acada este mínimo, non se terán en conta as avaliacións do resto de metodoloxías (presentación oral e traballo en grupo) e a avaliación constará SUSPENSA na convocatoria
ordinaria e poderá volver examinarse na segunda oportunidade, onde a
metodoloxía de avaliación será unha única proba obxectiva por valor do 100
% da cualificación, versando tanto sobre contidos teóricos como prácticos
do programa. A entrega das prácticas para a súa valoración só poderá realizarse na plataforma Moodle o na que estableza o personal docente e seguindo as indicaciones dadas polo mesmo. A cualificación de NON PRESENTADO aplicará cando o alumnado só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da nota acadada. ALUMNADO CON DISPENSA DE DOCENCIA CONCEDIDA
O alumnadoque non poida facer un normal seguemiento da materia por ter concedida de forma expresa a DISPENSA DE DOCENCIA, poden optar pola avaliación contínua ou de xeito alternativo, poderán optar por
examinarse do 100% da súa cualificación por medio dunha proba obxectiva
final, versando tanto sobre contidos teóricos como prácticos do programa. Na modalidade de avaliación contínua, o alumnado deberá entregar o 100% das prácticas e acadar un mínimo do 80% da puntuación total para poder concurrir á proba obxectiva final. Na modalidade de só proba final, deberá conseguir o como mínimo o 50% do total para superar a materia. De non superar calquera destas avaliacións, a avaliación constará suspensa
na convocatoria ordinaria e poderá volver examinarse na segunda oportunidade, onde a metodoloxía de avaliación será unha única proba
obxectiva por valor do 100% da cualificación, versando tanto sobre
contidos teóricos como prácticos do programa.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Informática Aplicada/660G01040 |
|
Observacións |
Recoméndase instalar nos equipos persoais as aplicacións de Microsoft Office das que o alumnado dispon de xeito gratuíto por ser alumno da UDC para o correcto seguimento do curso. Os problemas de instalación das aplicacións deberán ser resoltas co servicio de informática da UDC |
|