| Competencias / Resultados do título |
|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| Resultados de aprendizaxe |
| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| Marco normativo regulador das relacións laborais. |
A1
|
|
|
| Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A13
|
|
|
| Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A14
|
|
|
| Asesorar e/ou xestionar en materia de emprego e contratación laboral. |
A16
|
|
|
| Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais. |
A20
|
|
|
| Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados. |
A27
|
|
|
| Representación técnica no ámbito administrativo e procesual e defensa ante os tribunais. |
A30
|
|
|
| Aplicar os coñecementos á práctica. |
A31
|
|
|
| Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional. |
A33
|
|
|
| Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
A35
|
|
|
| Resolución de problemas. |
|
B1
|
|
| Capacidade de análise e síntese. |
|
B2
|
|
| Toma de decisións.
|
|
B5
|
|
| Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B6
|
|
| Razoamento crítico. |
|
B8
|
|
| Traballo en equipos. |
|
B9
|
|
| Motivación para a calidade. |
|
B12
|
|
| Aprendizaxe autónomo. |
|
B14
|
|
| Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
| Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
| Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
| Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
| Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|
| Contidos |
| Temas |
Subtemas |
Módulo I . Tiempo de Trabajo
|
1 Tiempo de trabajo: jornada y horario. Registro
2 Tiempo de Trabajo: Teletrabajo y tiempo de descanso
|
Módulo II: Salario y retribución
|
3 El salario
4 El salario
|
Módulo III: Clasificación. Modificación y suspensión
|
5 Modificación del contrato: funcional, geográfica
6 MSCT, inaplicación de CC y suspensión
|
| Módulo IV: Sucesión empresarial |
7 La sucesión empresarial: cambio de persona empleadora
|
Módulo V: Extinción
|
8 Extinción: Causas
9 Despido disciplinario
10 Despido objetivo
11 Despido Colectivo
|
| Planificación |
| Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
| Sesión maxistral |
A1 A13 A14 A16 A20 A27 A30 A33 B1 B2 B6 B8 B12 C3 C4 |
20 |
50 |
70 |
| Portafolios do alumno |
A1 A13 A14 A16 A27 A31 A35 B1 B2 B5 B8 B9 B12 B14 C1 C3 C4 C6 C7 |
20 |
50 |
70 |
| Proba obxectiva |
A1 A13 A16 A20 A27 A30 A31 B1 B2 B5 B8 C1 C6 |
2 |
7 |
9 |
| |
| Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
| |
| *Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
| Metodoloxías |
|
Metodoloxías |
Descrición |
| Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
| Portafolios do alumno |
A os efectos de esta materia o portafolios do alumno designa o conxunto de traballos, prácticas e tarefas de calquera índole realizadas e entregadas polo alumno durante o cuatrimestre conforme a os criterios sinalados polo profesor. Nas devanditas tarefas combinaránse metodoloxías diversas como o estudo de casos , análise de fontes documentais, discusión dirixida, presentacións orais ou saídas de campo.
|
| Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
| Atención personalizada |
|
Metodoloxías
|
| Sesión maxistral |
| Proba obxectiva |
| Portafolios do alumno |
|
| Descrición |
Trátase de facilitar ao alumno a través de atención personalizada, información sobre calquera cuestiön que se formule no desenvolvemento da materia, tales como, métodos, habilidades, propostas, análise que podería levar a cabo na comprensión e aprendizaxe da materia etc.
Esta actividade poderá desenvolverse de forma presencial (directamente na aula e nos momentos que o profesor ten asignados a titorías de despacho) ou de forma non presencial (a través do correo electrónico ou do campus virtual). |
|
| Avaliación |
|
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
| Proba obxectiva |
A1 A13 A16 A20 A27 A30 A31 B1 B2 B5 B8 C1 C6 |
A proba obxectiva que deberá facer o alumno para avaliar o seu nivel de aprendizaxe poderá realizarse de diversas formas, podendo se así se considera necesario, combinarse distintos tipos de preguntas: preguntas de test, preguntas de resposta múltiple de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
Tamén de consideralo oportuno poderá construíirse cun só tipo dalgunha das formas anteditas.
|
40 |
| Portafolios do alumno |
A1 A13 A14 A16 A27 A31 A35 B1 B2 B5 B8 B9 B12 B14 C1 C3 C4 C6 C7 |
O portafolios ou carpeta se trataré esencialmente de casos prácticos. |
60 |
| |
|
Observacións avaliación |
CRITERIOS ESPECÍFICOS DA AVALIACIÓN 1º) A puntuación total da asignatura comprende dúas partes :a proba obxectiva final que representa o 40% da nota , e o conxunto deprácticas realizadas durante o curso ,que comprenderá o 60% restante. A entrega das prácticas para a súa valoración polo profesorsó poderá realizarse na plataforma Moodle e dentro do plazo indicado en cadacaso polo profesor. Asimesmo lémbrase ós alumnos que a asistencia ás clases éobrigatoria de modo que só poderán valorarse ás prácticas dos alumnos queasistan ás clases o, en su caso, conten coa correspondente dispensa . Para iso é preciso comunicalo conantelación e aportar o correspondente xustificante da causa que impida aasistencia ás clases. ( A dispensa no eximirá da entrega das prácticas dentrodo prazo asignado). Para poder tener acceso a la Evaluación Continua es requisito indispensable la asistencia a las clases de la asignatura, actuando como interruptor para la evaluación la ausencia a más de 3 clases sin justificación. Para el control de asistencia se utilizarán los medios a disposición del profesorado y del alumnado y, especialmente, el sistema establecido en el moodle. 2º) Como alternativa para aqueles estudantes que non poidanrealizar o seguimento da materia porevalución continua, por ter recoñecida a dispensa de docencia, poderán optarpor examinarse nunha proba obxectivadurante os períodos de avaliación establecidos oficialmente para a primeriraoportunidade. Tal proba incluirá unha parte teórica ( 40% da nota ) e unhaparte prácica ( caso práctico ou suposto similar - 60% da nota ). De nonsusperar a materia na devantida proba oalumno aparecerá como suspenso na convocatoria ordinaria e só poderá serreexaminado na segunda oportunidade (normalmente xullo) conforme ó expresado noapartado seguinte. A estos efectos, todos os alumnos deben explicar ao profesorpor correo electrónico se solicitaron a dispensa e se foi concedida e debeindicar se a súa avaliación será AVALIACIÓN CONTINUA ou PROBA OBXECTIVA FINAL . O ALUMNADO NON PODE EVALUARSE POR AVALIACIÓN CONTINUA ESIMULTANEMENTE POR PROBA OBXECTIVAFINAL (DISPENSA) Se non se indica expresamente o sistema de avaliación nunplazo prudencial, entenderase que o alumnado opta por avaliación continua. 3º) A convocatoria de Xullo ( segunda oportunidade) consistirá na realización dunha probaobxectiva que incluirá unha parte teórica (representa o 40% da nota ) e unhaparte práctica ( caso práctico, ou supuesto similar que representa o 60% restante). Nota: os alumnos que superaran a parte práctica ou a teórica ( proba obxectiva)durante eo cuatrimestre poderan presentarse só a recuperar a parte nonsuperada.
|
| Fontes de información |
|
Bibliografía básica
|
Albiol Montesinos, I. y otros (). Compendio de Derecho del Trabajo . Ed. Tirant Lo Blanch.
Martín Valverde, A. y otros (). Derecho del Trabajo. Ed. Tecnos
Mercader Urgina, J.R., De la Puebla Pinilla,A. Gomez Abelleira, F.J. (). Lecciones de Derecho del Trabajo. Ed. Tirant Lo Blanch/ Disponible en biblioteca on line ERLAC
Vida Soria, J. y otros (). Manual de Derecho del Trabajo. Ed. Tirant Lo Blanch. |
|
|
Bibliografía complementaria
|
Palomeque López,M. y Alvarez de la Rosa, M. (). Derecho del Trabajo. Ed. Centro de Estudios Ramón Areces
Alonso Olea, M. y Casas Baamonde, M.E. (). Derecho del Trabajo. Ed. Civitas
Camps Ruiz, L.M., y Ramírez Martínez, J.M., Coord. (). Derecho del Trabajo. Ed. Tirant Lo Blanch
García Perrote-Escartin, I. (). Manual de Dererecho del trabajo. Ed. Tirant Lo Blanch/ Disponible en biblioteca virtual ERLAC |
|
Débese dispoñer, para o seu manexo durante o curso, da lexislación laboral ( Estatuto dos Traballadores e demais disposicións complementarias) debidamente actualizada.
Igualmente poderanse consultar outro tipo de Fontes de información: artigos de fondo,estudos concretos sobre unha materia, investigacións respecto a distintos temas, así como internet.
Toda a bibliografía e lexislación recomendada, debe de ser a última edición publicada. |
| Recomendacións |
| Materias que se recomenda ter cursado previamente |
| Introdución ao Dereito/660G01001 | | Teoría das Relacións Laborais/660G01010 | | Dereito do Traballo I/660G01011 | | Dereito Sindical I/660G01013 |
|
| Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
| Dereito Sindical II/660G01014 |
|
| Materias que continúan o temario |
| Dereito Procesual Laboral/660G01032 |
|
| Observacións |
|
Esta materia empregará como elemento fundamental da docencia a plataforma Moodle de modo que será responsabilidade do alumno a súa debida utilización para os distintos usos para os que poida ser requirida así como a súa consulta coa debida periodicidade. |
|