PRIMEIRA OPORTUNIDADE:
Será imprescindible obter o 50% da cualificación correspondente ás metodoloxías de proba obxectiva (Proba obxetiva) e taller (Obradoiro) para que se sumen as diferentes cualificacións a fin de obter a nota final. De non conseguir o mínimo esixido nalgunha das metodoloxías de proba obxectiva (Proba obxetiva) e taller (Obradoiro), non se sumasen as cualificacións e o alumno non superará a materia.
Ao longo do cuadrimestre realizaranse probas obxectivas de cada tema. O alumno terá que alcanzar polo menos a puntuación dun 3 sobre 10 en cada unha das probas obxectivas.
A nota final da proba obxectiva realizarase sumando a nota de cada unha das probas obxectivas e dividíndoa entre 5 (o número de temas da materia). Se o alumno non superase a puntuación de 3 nalgunha das probas obxectivas, terá que facer unha proba obxectiva final, o día sinalado para o exame da primeira oportunidade que abarcará contido dos 5 temas.
ACLARACIÓN IMPORTANTE PARA PODER TER ACCESO Á AVALIACIÓN CONTINUA:
Para poder ter acceso á avaliación continua é requisito indispensable a asistencia ás clases da materia, actuando con interruptor para a avaliación a ausencia a máis de tres clases sen xustificación.
Para o control de asistencia utilizaranse os medios ao alcance do profesorado e do alumnado.
No caso de non conseguir o acceso á avaliación continua, o alumno pasará a realizar a avaliación da materia mediante unha PROBA OBXECTIVA FINAL, que abarcará coñecementos teóricos e/ou prácticos, cun peso de 100% da cualificación.
SEGUNDA OPORTUNIDADE:
Se o alumno supera na primeira oportunidade algunha das metodoloxías, manteráselle a nota desa/s metodoloxía/s e só terá que realizar a/s que non supere na segunda oportunidade.
Se o alumno/a non realizase a avaliación continua ou non realizou as avaliacións na primeira oportunidade, realizará unha proba obxectiva final, que abarcará coñecementos teóricos e/ou prácticos, cunha ponderación do 100% da nota.
CASOS ESPECÍFICOS:
ALUMNADO CON DISPENSA DE DOCENCIA:
· O alumnado que teña dispénsaa de docencia concedida deberá elixir unha das dúas opcións expostas a continuación:
1ª OPCIÓN:
Poderá realizar o seguimento da materia coma se de avaliación continua tratásese, pero adaptando a porcentaxe do peso de cualificación de cada metodoloxía e o prazo de entrega.
Para poder acollerse a este tipo de avaliación, e adaptar os períodos de entrega e a avaliación das distintas probas/metodoloxías, é imprescindible porse en contacto coa profesora dentro dos 10 primeiros días desde o comezo das clases. A comunicación farase de maneira presencial ou vía mail a maria.romani@udc.es e si non reciben resposta da profesora no prazo de tres días hábiles, deberán comunicarse coa administración do centro para que se poña en contacto coa docente.
Esta comunicación deberá realizarse dentro dos 10 primeiros días hábiles de inicio do curso ou, en caso de solicitar dispénsaa ao longo do curso, o día en que realice o trámite. De non cumprir este requisito, o alumno terá que realizar unha PROBA OBXECTIVA FINAL, que abarcará coñecementos teóricos e/ou prácticos, cun peso de 100% da cualificación.
2ª OPCIÓN:
Realizar unha PROBA OBXECTIVA FINAL por valor do 100% da cualificación, que abarcará coñecementos teóricos e/ou prácticos, tendo que alcanzar o 5 para obter o aprobado.
En caso de non comunicarse coa docente tal e como se establece no apartado anterior, considerarase que o alumno opta pola 2ª opción, é dicir, pola realización da PROBA OBXECTIVA FINAL.
As ADAPTACIÓNS CURRICULARES PARA ESTUDANTES CON DISCAPACIDADE Ou CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECÍFICAS SERÁN PAUTADAS POLA COMISIÓN DE DOCENCIA DO CENTRO, PREVIO INFORME DO PAT