Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Marco normativo regulador das relacións laborais.
|
A1
|
|
|
Marco normativo regulador da Seguridade Social e da protección social complementaria. |
A2
|
|
|
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A14
|
|
|
Asesorar e/ou xestionar en materia de emprego e contratación laboral. |
A16
|
|
|
Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
A34
|
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B2
|
|
Capacidade de xestión da información. |
|
B4
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B6
|
|
Motivación para a calidade. |
|
B12
|
|
Aprendizaxe autónomo. |
|
B14
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
I- Orixe e historia da Comunidades Europeas |
1.- As orixes. Os tratados constitutivos e as Comunidades Europeas. Institucións da Unión Europea. As fontes do dereito da Unión Europea.
2.- O dereito dos cidadáns de coñecer as fontes xurídicas a través de internet.
Sitios de internet relativos ós Códigos Europeos e Norteamericans de Traballo e Seguridade Social, de lexislación non codificada, de rexistros de Convenios Colectivos europeos e norteamericáns; repertorios comunitarios, europeos e norteamericáns para a localización da xurisprudencia.
|
II- Institucións |
3 .- Os servizos públicos de emprego e a Inspección de Traballo e Seguridade Social en Europa e nos Estados Unidos.
4.-A Xestión da seguridade social en Europa e nos Estados Unidos.
O contencioso de Seguridade social en Europa e nos Estados Unidos |
III.- Dereito individual do traballo. |
5.- O principio de estabilidade no emprego , a contratación de duración determinada e as condición minimas de traballo en Europa e nos Estados Unidos.
6.- A protección dos traballadores ante as situación de crise na empresa, e fronte ó despedimento en Europa e nos Estados Unidos.
|
IV .- Dereitos colectivos de traballo |
7.- Liberdade sindical, o dereito de participación dos traballadores na empresa, o dereito de negociación colectiva e o dereito a folga en Europa e nos Estados Unidos. |
V.- Seguridade Social |
8.- As prestacións de Seguridade Social na normativa Europea e nos Estados Unidos.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A2 |
2 |
0 |
2 |
Seminario |
B2 B4 B6 B12 B14 |
25 |
25 |
50 |
Sesión maxistral |
A1 A14 A16 A34 |
28 |
56 |
84 |
|
Atención personalizada |
|
13.5 |
0 |
13.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Dar resposta ás preguntas formuladas, ben tipo test, ou ben de desenrolo.
|
Seminario |
Parte tendencialmente máis práctica dos contidos expostos con todo o grupo na sesión maxistral, co apoio fundamental no uso de Internet. É unha clase tipo «seminario» por cada clase tipo «sesión maxistral». O grupo é invariable en número, sen subdivisións.
|
Sesión maxistral |
Exposición oral en castelán, complementada co uso de medios audiovisuais e a introducción dalgunhas preguntas dirixidas aos estudiantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar o aprendizaxe. A clase maxistral e tamén coñecida como «conferencia», «método expositivo» ou «lección maxistral». Está impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Seminario |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
Como é lóxico o profesor atópase a disposición de todos e cada un dos alumnos para o tratamento e resolución dos problemas que poidan xurdir en relación coas temáticas expostas nas sesións maxistráis e nos seminarios, co obxecto de poder canalizar de maneira máis individual as solucións, así como atender as demandas de orientación respecto do desenrolo dos traballos relacionados cos eventos científicos ou as lecturas.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
B2 B4 B6 B12 B14 |
Resolución dos diferentes casos prácticos propostos polo docente nas sesións e desenrolo dun traballo monográfico sobre un tema concreto a determinar polo docente.
|
50 |
Sesión maxistral |
A1 A14 A16 A34 |
Valoración obxectiva da asistencia e participación activa dos alumnos nas sesións a través de diferentes ferramentas propostas polo profesor |
10 |
Proba obxectiva |
A1 A2 |
Dar resposta as preguntas formuladas , ben tipo test, ou ben de desenrolo da materia |
40 |
|
Observacións avaliación |
Será imprescindible acadar o 50% da cualificación correspondente a cada un dos apartados a avaliar para que se sumen as diferentes metodoloxías de cara a obter unha nota media final. De non acadar o mínimo esixido nalgunha das metodoloxías o alumno non superará a materia. En ese caso, a avaliación constará suspensa na convocatoria ordinaria e poderá volver a examinarse na oportunidade de xullo, onde a metodoloxía de avaliación será unha única proba obxectiva por valor do 100% da cualificación. Como alternativa, aqueles alumnos que non podan facer un normal seguimento da asignatura, poderán optar por examinarse do 100% da súa cualificación por medio dunha proba obxectiva final. De non acadar o 50% do total da nota nesa proba, a avaliación constará suspensa na convocatoria ordinaria e poderá volver
a examinarse na oportunidade de xullo, onde a metodoloxía de avaliación
será unha única proba obxectiva por valor do 100% da cualificación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
CRUZ VILLALÓN, J; PÉREZ DEL RÍO, T. (2000). UNA APROXIMACIÓN AL DERECHO SOCIAL COMUNITARIO. Tecnos
BIURRUN ABAD, F.J; MELÉNDEZ MORILLO-VELARDE, L; PÉREZ CAMPOS, A.I. (2002). CUESTIONES LABORALES DE DERECHO SOCIAL COMUNITARIO.. ARANZADI
MARTINEZ GIRON, JESUS, ARUFE VARELA, ALBERTO (2023). FUNDAMENTOS DE DERECHO COMPARADO DEL TRABAJO Y DE LA SEGURIDAD SOCIAL. ATELIER |
Bibliografía básica Bibliografíads complementariasdsdfsdf RECOMENDACIóNS |
Bibliografía complementaria
|
|
De toda a bibliografía recomendada, é imprescindible manexar sempre a última edición publicada. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Introdución ao Dereito/660G01001 | Dereito do Traballo I/660G01011 | Dereito do Traballo II/660G01012 | Dereito Sindical I/660G01013 | Dereito Sindical II/660G01014 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dereito da Seguridade Social I/660G01021 | Dereito da Seguridade Social II/660G01022 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|