Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
|
|
|
Aplicar os coñecementos á práctica. |
|
|
|
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
|
|
|
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
|
|
|
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo. |
|
|
|
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo. |
|
|
|
Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
|
|
|
Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
|
|
|
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
|
|
|
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
|
|
|
Resolución de problemas |
|
|
|
Resolución de problemas |
|
|
|
Capacidade de xestión da información. |
|
|
|
Capacidade de xestión da información. |
|
|
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os contidos das prácticas externas na empresa a desenvolver polo estudante fixaranse de común acordo co titor da empresa e se refrexarán no contrato individual das prácticas |
Definidos no programa de cada practica |
Na parte teórica o alumno desenvolverá os seguintes contidos
|
1. Autocoñecemento e proxecto vital
2. Comunicación
3. Liderazgo e traballo en equipo
4.- Análise da realidade
5. A diversidade, ¿convivencia ou coexistencia? |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
|
4 |
0 |
4 |
Seminario |
|
60 |
40 |
100 |
Traballos tutelados |
|
196 |
0 |
196 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Realizaránse 2 exames (2 puntos cada un) un ao final de cada cuadrimestre (data aínda por determinar) para avaliar os contidos prácticos e teóricos traballados na aula. Tamén se avaliarán no exame a leitura de:
"De Roncesvalles a Compostela", un percorrido por valores habilidades, recursos e actitudes (cuadrimestre) de Iago Santalla.
"O Principiño"
|
Seminario |
A metodoloxía a seguir será a de explicar cómo se elabora un plan de negocio e posteriormente os estudantes deberán de elaborar un aplicado a unha iniciativa empresarial. Este plan de negocio poderase facer en grupos.
A asistencia a clase e participación valorarse 1 punto |
Traballos tutelados |
A metodoloxia desenvolvida nas prácticas externas corre a cargo da empresa, en función do Plan Formativo e das características e organización da mesma. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
As prácticas está titorizadas por un responsable da entidade destinataria das mesmas e un seguemento por parte dun profesor do centro. E obrigatoria a asistencia á titoría de prácticas en empresa fixada polo centro que para o curso 2013/2014 o será en horario de 16:30 ás 17:30 horas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
|
A asistencia os seminarios é obrigatoria e a participación valorarase nun punto na nota final. |
10 |
Proba obxectiva |
|
Realizaránse dos exames (2 puntos cada un), un o final de cada cuadrimestre (data por determinar) para avaliar os contidos prácticos e teóricos traballados na aula. Tamén se avaliará no exame a leitura de:
De Roncesvalles a Compostela: un percorrido polos valores, habilidades, recursos e aptitudes (1 cuadrimestre)
|
40 |
Traballos tutelados |
|
A avaliación das prácticas externas farase a partir dun informe emitido polo titor da organización onde se realicen e da memoria de prácticas elaborada polo estudante que será avaliada polo titor académico, así como da súa asistencia e participación nas titorias.
Para acadar o aprobado a valoración de ambos aspectos deberá ter a cualificación de apto.
Na cualificación final o informe do titor da empresa representará o 40% da nota. O titor académico das prácticas externas ponderará nun 10%.
|
50 |
|
Observacións avaliación |
O alumnado que asiste semanalmente as clases impartidas polo profesor Iago Pérez Santalla recibirá UN PUNTO pola asistencia (0,5 por cuatrimestre), sempre e cando esté presente como mínimo un 60% das sesións. Esta asistencia dará dereito a entrega dun dossier de avaliación continua
En clase se traballará en equipo realizando a tarefa proposta en cada sesión. Cada persoa entregará un dossier de tarefas o final da cada cuatrimestre indicando aquelas que realizou en equipo e os nomes dos integrantes. Cada Dossier terá un valor de dous puntos. As tarefas 1.7 e 3.9 serán individuais pero avaliadas en equipo e entregadas no dossier.
No caso dos alumnos de Dispensa terán que realizar un exame final de cada cuatrimestre consistente nun test e unha pregunta de desarrollo. (2 puntos cada exame). Ademáis no seu momento deberá entregar: Un video curriculum (tarefa 1.7). Un discurso analizando unha situación crítica (tarefa 3.9). Con estas actividades se valorará o punto de asistencia
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Castelao, A. (1931). Album Nos e Debuxos Negros.
Alonso J. (2018). Cómo hacer un curriculum sin experiencia.
Castel R. (1995). De la exclusión con estado a la vulnerabilidad como proceso. Cuadernos de Crítica de la Cultura. Archipiélago
Rivero, Manuel (2006). De Roncesvalles a Compostela: un recorrido por valores, habilidades, recursos y actitutdes. http://bibliotecavirtual.galiciadigital.com/content/de-roncesvalles--compostela-un-recorrido-por-val
Cascón P (2001). Educar en y para el Conflicto. Facultad de Ciencias de la Educación. Universidad Autónoma de Barcelona
De Sanit-Exupery (2012). El principito. Http:bibliotecadigital.ilce.edu.mx/Colecciones/ObrasClasicas/_docs/ElPrincipito.pdf
Amar, R y Amar H.M (1996). Equipos de trabajo Razones fundamentales para su .
Goleman D (2010). Inteligencia emocional. Barcelona, España Kairós
Covey, S.R. (2008). Los 7 hábitos de la gente altamente efectiva. Paidos. Barcelona. España
ADECCO SF (). Preparación para no quedarnos parados. Guia de orientación laboral para universitarios. fundación adecco
Covey, S.R. y Roger (2011). Primero lo Primero. Paidos. Barcelona. España |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
<p>É recomendable participar cunha mentalidade aberta, dispota á reflexión, a análise e permeable ó cambio.&nbsp;</p><p>Valórase que se tente a cada momento a cohesión do grupo, establecendo empatía e confianza que resultará fundamental para o desenvolvemento das tarefas propostas.&nbsp;</p><p>Dado que o alumnado de prácticas externas está rematando o grado en RRLL e RRHH, ofréceselle asemesmo axuda para planificarse e mellorar determinadas actitudes. Dende o coaching pode recibir apoio nos seguintes ámbitos.&nbsp;</p><p>1.- Autocoñecemento</p><p>2.- Planificación do estudo</p><p>3.- Xestión do tempo</p><p>4.- Valoración de aptitudes e actitudes profesionais</p><p>5.- Detección e valoración de oportunidades</p><p>6.- Mellora do CV</p><p>7.- Preparación e ensaio da presentación do TFG a nivel formal e discursivo</p><p>8.- Toma de decisións</p><p>9.- Análise de confictos.</p><p>Entregaráselle ao alumnado unha avaliación inicial que permita coñecer os seus intereses, inquedanzas e obxectivos. A partir de aquí, cada persoa poderá traballar os aspectos que máis lle interesen ou aqueles que, para ela se sexan prioritarios</p> |
|