Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Desenvolver habilidades de liderado, relación interpersonal e traballo en equipo
|
AP14
|
BP11 BP13
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Comprender a estrutura de traballo de equipo como parte fundamental da dirección integrada de proxectos.
|
AP1 AP5 AP7 AP8 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP13 BP15
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Identificar e definir un proxecto.
|
AP1 AP5 AP7 AP8 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP13 BP15
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Identificar e definir os procesos dun proxecto.
|
AP1 AP5 AP8 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP13 BP15
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Comprender a estrutura de integración dentro dun proxecto
|
AP1 AP5 AP7 AP8 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP13 BP15
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Comprender a contorna do proxecto
|
AP1 AP5 AP7 AP8 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP13 BP15
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Identificar normas e regulaciones da dirección de proxectos.
|
AP1 AP5 AP7 AP8 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP13 BP15
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Coñecer os fundamentos que sustentan a dirección integrada de proxectos
|
AP1 AP5 AP7 AP8 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP13 BP15
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Desenvolver habilidades para a adaptación a novas situacións e resolución de problemas, e para a aprendizaxe autónoma |
AP1 AP5 AP7 AP8 AP14 AP15 AP16
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP13 BP15
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Xestión dos Recursos Humanos do proxecto
|
Desenvolver o plan de Recursos Humanos
Adquirir o equipo de proxecto
Desenvolver o equipo do proxecto
Dirixir o equipo do proxecto |
Xestión das Comunicacións do proxecto.
|
A comunicación
Estratexias da comunicación
Xestión das comunicacións do proxecto
Estudio de casos sobre comunicación
|
Xestión das partes interesadas do proxecto |
Identificación das Partes Interesadas
Planificación do Involucramento das Partes Interesadas
Xestión do Involucramento das Partes Interesadas
Control do Involucramento das Partes Interesadas |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A5 A7 A8 A14 A15 A16 B4 B5 B15 C4 C5 C6 C7 C8 |
10 |
30 |
40 |
Estudo de casos |
A1 A5 A7 A8 A14 A15 B9 B11 B13 |
4 |
20 |
24 |
Discusión dirixida |
A1 A14 A15 A16 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B15 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
15 |
0 |
15 |
Traballos tutelados |
A5 A7 A8 A14 A15 B9 B11 B13 |
2 |
16 |
18 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
PRESENCIAL: Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
SEMIPRESENCIAL: Para os alumnos nesta modalidade, se lles colgará en Moodle material audiovisual coa explicación da materia.
|
Estudo de casos |
PRESENCIAL E SEMIPRESENCIAL: Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Discusión dirixida |
PRESENCIAL: Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador.
SEMIPRESENCIAL: Participación nos foros plantexados na plataforma virtual |
Traballos tutelados |
PRESENCIAL E SEMIPRESENCIAL: Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumnado utilizará as titorías para resolver as dudas que se lle poidan presentar no desenvolvemento dos traballos plantexados |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A1 A5 A7 A8 A14 A15 B9 B11 B13 |
Ao longo da clase expositiva iranse plantexando pola parte dos docentes diferentes casos prácticos que se desenvolverán de forma individual ou en grupo. |
30 |
Traballos tutelados |
A5 A7 A8 A14 A15 B9 B11 B13 |
Para rematar o módulo, os alumnos deberán realizar diferentes traballos propostos polos docentes |
70 |
|
Observacións avaliación |
Implicacións do plaxio: A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.
A puntuación dos submódulos é a seguinte: - Xestión dos Recursos Humanos 40 %
- Xestión das comunicacións e partes interesadas 60 %
Xestión dos Recursos Humanos: Controlarase a asistencia a clase e a participación activa nos debates e a entrega dos casos plantexados na aula. As persoas con modalidade non presencial, terán que visualizar os vídeos e entregar as mesmas actividades que o alumnado de modalidade presencial (20%). A maiores, o alumnado terá que presentar un traballo como proba liberatoria do módulo (80%).
O alumnado que non supere a avaliación continua, terá que realizar un exame final tipo test na convocatoria oficial de exame dos contidos teóricos da materia.
Xestión das comunicacións:
Contabilizarase a
asistencia a clase, a participación activa, resolución de exercicios (80%) e
test dos contidos teóricos (20%).
As persoas que non
cumpran co 80% de asistencia, deberán realizar, ademais dos exercicios do
dossier, un traballo relacionado cos contidos de clase, extensión non máis de
10 páxinas, non plaxios, débese citar correctamente (preferible normativa APA),
cunha estrutura e formato adecuado (índice, apartados correspondentes segundo a
temática e o obxecto do mesmo, conclusións, referencias..). Devandito traballo
incluirase como anexo, no dossier de exercicios.
As persoas que non
superen os requisitos de calidade dos exercicios/traballos, ou non entreguen os
contidos da avaliación en tempo e forma, deberán realizar as tarefas
encomendadas polo profesorado (dossier+ traballo), ademais dunha proba
obxectiva sobre a xestión das comunicacións e partes interesadas na
convocatoria oficial de exame. Neste caso o dossier de exercicios contará 50% e
o exame 50% do total
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Aljure, Andrés (2015). El plan estratégico de comunicación: Método y recomendaciones prácticas para su elaboración. Chía: Universidad de la Sabana. UOC
Trentim, Mario Henrique (2015). Gestión de los Interesados como Clientes (Spanish Edition). Pennsylvania (EEUU): Project Management Institut
Luna Arocas, Roberto (2018). Gestión del talento: de los recursos humanos a la dirección de personas basada en el talento. Madrid: Editorial Pirámide.
Project Management Institut (2017). La guía de los fundamentos para la dirección de proyectos (Guía PMBOK). Pennsylvania (EEUU): Project Management Institut
Turner, J. Rodney (coord) (2005). Las personas en la gestión de proyectos. Madrid: Editorial Pirámide.
del Carmen,José y Guevara, Santiago (2014). Modelo PERH: Modelo para la gestión de comunicaciones en proyectos de telecomunicaciones. Barcelona: EAE Business School |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Coa finalidade de
mellorar o sistema de garantía interna de calidade do noso centro, sería
convinte que o alumnado atendese á solicitude realizada pola UDC, con
periodicidade cuadrimestral, respecto a participar no proceso de avaliación das
materias cursadas e cuxa chamada realiza baixo o nome de “AVALÍA” consistindo
en responder as enquisas que avalían a docencia do profesorado en cada materia. 1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: a. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático b. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 2. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores de sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. 3. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. 4. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquecias ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso adecuado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |
|