Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Dirixir a demolición dunha obra ben na súa totalidade ou parcialmente, con ou sin aproveitamento dos materiais. |
AM19
|
|
|
Dirixir a demolición dunha obra ben na súa totalidade ou parcialmente, con ou sin aproveitamento dos materiais. |
AM19 AM37
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM9 BM10 BM11 BM12 BM22 BM24 BM25 BM26 BM27 BM28 BM29 BM30 BM31 BM32
|
CM4 CM6 CM8
|
Xestionar os residuos de construcción e demolición que aparecen nunha obra. |
AM19 AM37
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM9 BM10 BM11 BM12 BM22 BM24 BM25 BM26 BM27 BM28 BM29 BM30 BM31 BM32
|
CM4 CM6 CM8
|
Coñecer as actuacións necesarias para a remediación dun chan. |
AM19 AM37
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM9 BM10 BM11 BM12 BM22 BM24 BM25 BM26 BM27 BM28 BM29 BM30 BM31 BM32
|
CM4 CM6 CM8
|
Xestionar os residuos de construcción e demolición que aparecen nunha obra. |
AM19 AM37
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM9 BM10 BM11 BM12 BM22 BM24 BM25 BM26 BM27 BM28 BM29 BM30 BM31 BM32
|
CM4 CM6 CM8
|
Coñecer as actuacións necesarias para a remediación dun chan. |
AM37
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM9 BM10 BM11 BM12 BM22 BM24 BM25 BM26 BM27 BM28 BM29 BM30 BM31 BM32
|
CM4 CM6 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- Demolición selectiva. |
1.1 Concepto e exemplos.
1.2 Actuacions previas.
1.3 Secuencia dos traballos.
1.4 Máquinas e sistemas.
1.5 Demolicións parciais e demolicións totais.
1.6 Aproveitamento de materiais.
1.7 Boas prácticas. |
2.- Xestión de residuos. |
2.1 Concepto de RCD.
2.2 Lexislación e normativa.
2.3 Axentes e responsabilidades.
2.4 Plataformas de traballo. Xunta de Galicia.
2.5 Plantas de tratamento.
2.6 Residuos perigosos. |
3.- Chans Contaminados. |
3.1 Estructura dun chan. Comportamento da auga.
3.2 Lexislación.
3.3 Tipos de contaminación.
3.4 Remediación de chans.
3.5 Casos representativos.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
|
9 |
45 |
54 |
Presentación oral |
|
1 |
4 |
5 |
Sesión maxistral |
|
8 |
8 |
16 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Pretendese que o alumno se familiarice coa vida profesional, na que ten que manexar información de diversa índole. Incentivarase o rigor das fontes, o contraste das mesmas e a adecuación o caso concreto. Os alumnos agruparánse en función dos temas que o profesor propoña. O número de alumnos por grupo dependerá do tema de estudio, pudendose dividir o grupo inicial si fose preciso, en un o máis subgrupos.
Valorarase cómo atopar a información e os recursos que dispoñen: DIALNET, SCOPUS,..., así como, a presentación das diversas fontes e autores (ISO 690, etc).
Os alumnos serán asistidos polo profesor, tanto para sua preparación como a posterior exposición.
|
Presentación oral |
O longo do Curso os alumnos farán e presentarán os traballos realizados en grupo frente os compañeiros. Pretendese que o alumno se familiarice coa utilización dos soportes audiovisuales para a presentación dos traballos, a exposición en público de un tema de estudo e o posterior debate sobre o mesmo.
Cada grupo entregará o traballo en soporte informático e en papel. A presentación entregarase en soporte informático.
Cada traballo irá acompañado de un resumen dos contidos e dun resumen da presentación (na que tamén se indicará cales son os conceptos clave que se pretenderon transmitir a o resto dos compañeiros).
|
Sesión maxistral |
Na primeira parte da clase, o profesor expondrá na aula os contidos do tema de estudio. O profesor podrá deixar en MOODLE e en reprografía a información complementaria ou indicar onde a pode atopar. Tamén, se pretende durante o Curso, contar coa colaboración de expertos profesionais externos, que con carácter puntual e nos temas da súa expecialidade, acerquen o estudante a vida profesional.
Na segunda parte da clase, propondrase a realización dun debate sobre un tema de interese proposto polo profesor. Fomentarase o espíritu crítico e a participación de todos os alumnos |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
Presentación oral |
|
Descrición |
Para a elaboración e presentación dos traballos por grupos de alumnos, contarán coa colaboración do profesor para o seu desenvolvemento e para a resolución das dudas que poideran xurdír durante todo o proceso.
O alumno dispondrá do horario de tutorías para a consulta das dudas que surxan tanto da asignatura como da redacción e exposición dos traballos.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
|
Se valorará a selección realizada das fontes de información, a xerarquización, o contraste realizado e a capacidade de acercamiento o enfoque sobre o tema, síntesis, conclusións e da presentación entregada en Power Point. |
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
GERD (2010). Control de Residuos de Construcción y Demolición.. GERD. Madrid.
COAATIE Madrid (2010). Gestión de Residuos de Construcción y Demolición. COAATIE. Madrid
De Santos, D. (2010). Gestión de Residuos en las Obras de Construcción y Demolición.. Tornapunta Editores
SIRGA (). http://sirga.medioambiente.xunta.es..
Fueyo Editores (2003). Manual de Demoliciones, Reciclaje y Manipulación de Materiales.. Fueyo Editores
Sagrera, J.M. (2000). Plan de Gestión de Residuos de Construcción y Demolición.. ITEC. Cataluña. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Sistemas de xestión medioambiental/670526001 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|