Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade para analizar e realizar proxectos de evacuación de edificios. |
A61
|
|
|
Capacidade para aplicar as ferramentas avanzadas necesarias para a resolución das partes que comporta o proxecto técnico e a súa xestión. |
A74
|
|
|
Aptitude para redactar proxectos técnicos de obras e construcións, que non requiran proxecto arquitectónico, así como proxectos de demolición e decoración. |
A75
|
|
|
Aptitude para redactar documentos que forman parte de proxectos de execución elaborados en forma multidisciplinar. |
A76
|
|
|
Capacidade de análise dos proxectos de execución e a súa translación á execución das obras. |
A77
|
|
|
Aptitude para analizar, deseñar e executar solucións que faciliten a accesibilidade universal nos edificios e a súa contorna. |
A78
|
|
|
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
|
B31
|
|
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
|
B32
|
|
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
|
B33
|
|
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
|
B34
|
|
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
|
B35
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
|
|
C4
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
C5
|
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
|
|
C6
|
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
|
|
C7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
|
|
C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introdución |
Desenrolo da asignatura, duración ,asistencia, valoración e materiais. |
Proxecto |
Definición do proxecto, as partes da elaboración dun proxecto, o proxecto de edificación. Definición e partes do mesmo. |
Ferramentas dun diseño |
O punto; Línea; Ángulos e figuras planas; Volúmenes; Colores; A vertical e horizontal e o significado de todos estos elementos no plano simbólico. |
O plano básico e a importancia do manexo deste plano |
Plano básico e disposición de puntos de máxima e mínima tensión.
O diseño gráfico. Aplicación do método plano básico. |
Metodoloxía de proxectar |
Zonas, subzonas, áreas e interrelación entre áreas e zonas. Coñecemento do espacio e dos obxecto que o ocupan. Proxectar áreas do edificio, dormitorio, estar, cociña, baño, etc. |
Proxecto de viabilidade |
Desenrolo dun proxecto de rehabilitación para un cliente dun edificio catalogado da Coruña. Caso práctico. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Análise de fontes documentais |
A74 B31 B32 B33 C3 C6 C7 C8 C9 |
0 |
30 |
30 |
Prácticas de laboratorio |
A61 A77 A78 B32 B33 B34 C1 C3 C6 C7 C9 |
28 |
20 |
48 |
Solución de problemas |
A61 A75 A76 A77 A78 B31 B32 B33 B34 B35 C1 C4 C5 C6 C7 C9 |
4 |
0 |
4 |
Traballos tutelados |
A61 A74 A75 A76 A77 A78 B32 B33 B34 C1 C3 C6 C7 C9 |
14 |
40 |
54 |
Portafolios do alumno |
A74 A76 A77 B32 C1 C6 C9 |
4 |
0 |
4 |
Sesión maxistral |
A74 B33 C4 C6 C9 |
8 |
0 |
8 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Análise de fontes documentais |
UTILIZACIÓN DA BIBLIOGRAFÍA CORRESPONDENTE. |
Prácticas de laboratorio |
SERVIRÁN ESTAS PRÁCTICAS PARA FACER CORRECCIÓNS DOS EXERCICIOS. |
Solución de problemas |
FARANSE PUBLICAMENTE EN HORARIOS PRESENCIAIS ONDE TODOS PODERÁN INTERVIR DANDO O SEU PUNTO DE VISTA DA SOLUCIÓN. |
Traballos tutelados |
PARTE DOS EXERCICIOS SERÁN PLANTEADOS E RESOLTOS EN HORARIO NON PRESENCIAL COA CORRESPONDENTE DISCUSIÓN E CORRECCIÓN DOS MESMOS EN HORARIO PRESENCIAL. |
Portafolios do alumno |
IRANSE GARDANDO TODOS OS TRABALLOS DO ALUMNO NUNHA CARPETA QUE EL MESMO DISEÑARÁ NO COMEZO DO CURSO. TERANSE SESIÓNS PERSOAIS COS ALUMNOS EN TITORÍAS PARA QUE FAGAN AUTOCORRECCIÓNS DOS TRABALLOS. |
Sesión maxistral |
SEMANALMENTE ANTES DE QUE SE EXPOÑAN OS EXERCICIOS PRÁCTICOS, FARASE UNHA EXPOSICIÓN ORAL E NA PIZARRA DOS CONTIDOS POR PARTE DO PROFESOR QUE TRATARÁ DE TEMAS QUE VAI ABORDAR NA PRÁCTICA. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Portafolios do alumno |
|
Descrición |
IRANSE GARDANDO TODOS OS TRABALLOS DO ALUMNO NUNHA CARPETA QUE EL MESMO DISEÑARÁ NO COMEZO DO CURSO. TERANSE SESIÓNS PERSOAIS COS ALUMNOS EN TITORÍAS PARA QUE FAGAN AUTOCORRECCIÓNS DOS TRABALLOS.
O "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia", deberá pór en coñecemento do profesor correspondente, dita circunstancia, para poder concretar o desenvolvemento desta actividade segundo considérese máis adecuada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A61 A75 A76 A77 A78 B31 B32 B33 B34 B35 C1 C4 C5 C6 C7 C9 |
FARANSE PUBLICAMENTE EN HORARIOS PRESENCIAIS ONDE TODOS PODERÁN INTERVIR DANDO O SEU PUNTO DE VISTA DA SOLUCIÓN. |
13 |
Análise de fontes documentais |
A74 B31 B32 B33 C3 C6 C7 C8 C9 |
UTILIZACIÓN DA BIBLIOGRAFÍA CORRESPONDENTE. |
2 |
Traballos tutelados |
A61 A74 A75 A76 A77 A78 B32 B33 B34 C1 C3 C6 C7 C9 |
PARTE DOS EXERCICIOS SERÁN PLANTEADOS E RESOLTOS EN HORARIO NON PRESENCIAL COA CORRESPONDENTE DISCUSIÓN E CORRECCIÓN DOS MESMOS EN HORARIO PRESENCIAL. |
30 |
Portafolios do alumno |
A74 A76 A77 B32 C1 C6 C9 |
IRANSE GARDANDO TODOS OS TRABALLOS DO ALUMNO NUNHA CARPETA QUE EL MESMO DISEÑARÁ NO COMEZO DO CURSO. TERANSE SESIÓNS PERSOAIS COS ALUMNOS EN TITORÍAS PARA QUE FAGAN AUTOCORRECCIÓNS DOS TRABALLOS. |
2 |
Sesión maxistral |
A74 B33 C4 C6 C9 |
SEMANALMENTE ANTES DE QUE SE EXPOÑAN OS EXERCICIOS PRÁCTICOS, FARASE UNHA EXPOSICIÓN ORAL E NA PIZARRA DOS CONTIDOS POR PARTE DO PROFESOR QUE TRATARÁ DE TEMAS QUE VAI ABORDAR NA PRÁCTICA. |
2 |
Prácticas de laboratorio |
A61 A77 A78 B32 B33 B34 C1 C3 C6 C7 C9 |
SERVIRÁN ESTAS PRÁCTICAS PARA FACER CORRECCIÓNS DOS EXERCICIOS. |
51 |
|
Observacións avaliación |
Para a avaliación da materia esíxese unha asistencia regular tanto ás clases expositivas como ás interactivas, cun mínimo do 80% de asistencia en cada unha delas. A docencia da materia de Proxectos Técnicos I baséase nunha metodoloxía de Aprendizaxe Baseada en Proxectos (ABP), suxeitos a un sistema de avaliación continua. 1.- A cualificación dos alumnos ten un soporte definitivo nas prácticas e traballos tutelados dos mesmos, coas porcentaxes de valoración, distintos, que se establecen nos anteriores criterios de avaliación. 2.- As prácticas e traballos tutelados entregados, todas e todos eles obrigatorios, teñen distinto carácter: A.- Entregables avaliables (ao redor do oito prácticas). B.- Selectivas (unha práctica). 3.- A última práctica, composta de dous partes, unha proyectiva e outra valorativa, tendo que superar as dúas; e o resultado final fai media coas outras practicas do curso. Para superar a materia, por curso deberá de cumprirse a condición seguinte: 1.-Ser entregadas todas as prácticas e traballos individuais e cada unha/un delas/es debera ser considerada/o como apta/o. Este criterio tamén é aplicable tanto á Primeira como á Segunda Oportunidade: Os alumnos que non superen a materia por curso deberán entregar os traballos correspondentes na data fixada para a Primeira Oportunidade de avaliación (XANEIRO) ou, no seu caso, na data fixada para a Segunda Oportunidade de avaliación (XUÑO-XULLO). Nestas entregas deberán seguirse obrigatoriamente as indicacións, fixadas nas tutorías correspondentes, do profesor responsable da materia. IMPORTANTE: Terá a condición de NON PRESENTADO o alumno que se atope nalgunha das seguintes circunstancias: - Non cumprir co mínimo de asistencia esixido. - Non entregar algún dos traballos propostos. Non se permitirá completar ou modificar os traballos fóra das datas de entrega sinaladas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
FRANCIS D.K. CHING (). ARQUITECTURA: FORMA, ESPACIO Y ORDEN. .
ERNST NEUFERT (). ARTE DE PROYECTAR EN ARQUITECTURA.
GONZÁLEZ VELAYOS, E. (). BREVE HISTORIA DE UNA LARGA PROFESIÓN. EDITORIAL C.G.C.C.O.O.A.
GONZÁLEZ PÉREZ, J. (). COMENTARIOS A LA LEY DEL SUELO. EDITORIAL CIVITAS
FRANCISCO DE GRACIA (). CONSTRUIR EN LO CONSTRUIDO: LA ARQUITECTURA COMO MODIFICACIÓN.
FRANCIS D.K. CHING Y STEVEN P. JOROSZEK (). DIBUJO Y PROYECTO..
PÉREZ GUERRA (). DICTÁMENES Y ESTUDIOS DE DERECHO URBANO. EDITORIAL MONTE CORVO
BRUNO MUNARI (). DISEÑO Y COMUNICACIÓN VISUAL. CONTRIBUCIÓN A UNA METODOLOGÍA DIDÁCTICA..
RUDOLF PRENZEL (). DISEÑO Y TÉCNICA DE LA REPRESENTACIÓN EN ARQUITECTURA.. ED. GUSTAVO GILI
WUCIUS WONG (). FUNDAMENTOS DEL DISEÑO BIDIMENSIONAL Y TRIDIMENSIONAL.
FERNÁNDEZ ALBA (). IDEOLOGÍA Y ENSEÑANZA DE LA ARQUITECTURA EN ESPAÑA. EDITORIAL TUCAR
Panero, J. (1983). Las dimensiones humanas en los espacios interiores estándares antropométricos. Barcelona. Ed. Gustavo Gili
GALLEGO ANABITARTE (). LEY DEL SUELO. EDITORIAL I.F.I.
JONES CHRISTOPHER. (). MÉTODOS DE DISEÑO.
RUÍZ SERRA, R. (). RÉGIMEN DE FINCAS RUINOSAS.. EDITORIAL M.O.P.U.
K.D. PORTMAN (). SIGNOS Y SÍMBOLOS DE LOS DISEÑOS DE LA CONSTRUCCIÓN.. ED. GUSTAVO GILI
HENRICH SCHMITT (). TRATADO DE LA CONSTRUCCIÓN.. ED. GUSTAVO GILI |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Instalacións de Edificación II/670G01123 | Construción II/670G01115 | Expresión Gráfica Arquitectónica II/670G01117 | Topografía e Trazas de Planta/670G01119 | Materiais de Construción I/670G01105 | Construción I/670G01106 | Instalacións de Edificación I/670G01112 | Materiais de Construción II/670G01113 | Xeometría Descritiva e da Representación/670G01102 | Ferramentas Gráficas Dixitais para a Edificación/670G01109 | Expresión Gráfica Arquitectónica I/670G01103 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Instalacións de Edificación III e Instalacións Urbanas/670G01132 | Construción III/670G01122 | Materiais de Construción III/670G01118 |
|
Materias que continúan o temario |
Deseño de Interiores, Xardinaría e Paisaxe/670G01135 | Proxectos Técnicos II/670G01128 | Proxecto Fin de Grao/670G01140 |
|
Observacións |
NOTA: Para o correcto seguimento e aproveitamento da materia considérase conveniente o coñecemento e manexo de programas informáticos de deseño asistido (AutoCAD, ArchiCad, Revit, SketchUP, etc.), así como de programas informáticos de carácter ofimático (procesamento de textos, follas de cálculo, xestión de PDFs, tratamento de imaxes, presentacións, etc.). Recoméndase acudir ás clases interactivas (Taller de Proxectos Técnicos I) provistos dun computador portátil con acceso a Internet. |
|