Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender a importancia do marketing como área de coñecemento nas ciencias sociais e a súa relevancia para outras áreas de coñecemento.
Comprender a importancia do marketing como área funcional da empresa e a súa relación con outras áreas funcionais da organización, así como cos seus obxectivos e funcións.
|
A8 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Analizar o ambiente, a competencia e o comportamento dos consumidores, así como elementos que deben considerarse na comercialización para a toma de decisións estratéxicas e operativas.
Comprender e analizar as variables dun mix de mercadotecnia e o seu desenvolvemento operativo por parte das organizacións.
Enfoque no concepto de mercadotecnia en liña e as súas repercusións na comunicación empresarial actual.
|
A8 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE I. Introdución ao marketing. |
01. Introdución e principios de marketing. |
PARTE II. Marketing estratéxico. |
02. Entorno de marketing e competencia.
03. Comportamento do consumidor.
04. Investigación de mercado: introdución.
05. Investigación de mercado: investigación cualitativa.
06. Investigación de mercado: investigación cuantitativa.
07. Segmentación e posicionamento.
08. Estratexia de marketing. |
PARTE III. Marketing operativo. |
09. Marketing-Mix: Produto e marca.
10. Marketing-Mix: Distribución.
11. Marketing-Mix: Prezo.
12. Marketing-Mix: Promoción/Comunicación. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Presentación oral |
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C7 C9 |
15 |
35 |
50 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A8 A19 B3 B7 C2 C4 |
5 |
0 |
5 |
Lecturas |
A8 B1 B5 B9 C1 C2 C5 C8 |
10 |
20 |
30 |
Proba de resposta múltiple |
B1 B5 B9 C2 |
2 |
28 |
30 |
Sesión maxistral |
A19 B3 B7 C2 C4 C5 C8 |
25 |
75 |
100 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Presentación oral |
Nas clases prácticas, o grupo designado polo profesor deberá presentar as actividades sinaladas e o traballo / proxecto correspondente en grupo. Os membros do grupo deberán responder ás preguntas formuladas. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Para familiarizarse cos estudos de caso presentados por profesionais da materia, os estudantes tamén deben asistir a actividades prácticas complementarias (conferencias, seminarios, talleres, etc.). Deberían reflexionar sobre o contido e producir unha análise, que será sometida a avaliación. |
Lecturas |
Para complementar as conferencias, facilitaranse análises, textos e lecturas e / ou tarefas prácticas baseadas nunha variedade de temas. Os estudantes deben traballar en grupo para responder a preguntas establecidas. |
Proba de resposta múltiple |
Proba individual ou proba de elección múltiple. Cada resposta incorrecta diminuirá a puntuación da proba. |
Sesión maxistral |
Os contidos do programa teórico da materia presentaranse en sesións maxistrais, normalmente coa axuda de medios audiovisuais. As diapositivas utilizadas poranse a disposicón dos estudantes. O profesor supervisará a asistencia á sesión. A asistencia regular é unha obriga no procedemento de avaliación. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Lecturas |
|
Descrición |
Os estudantes poderán facer calquera pregunta mentres traballan nos estudos de caso ou nas lecturas que deben presentar. Tamén poden facer preguntas sobre temas explicados na clase. O profesor ten asignada dispoñibilidade para realizar tutorías.
ATENCIÓN Á DIVERSIDADE:
A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise a adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa tutora ADI da Facultade de Humanidades. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
B1 B5 B9 C2 |
PROBA DE OPCIÓNS MÚLTIPLES: 50% da nota final.
Test ou proba de elección individual (catro opcións). Cada resposta incorrecta reducirá a puntuación final. |
50 |
Sesión maxistral |
A19 B3 B7 C2 C4 C5 C8 |
ASISTENCIA: 10% da nota final.
A asistencia ás sesións maxistrais, así como a clases prácticas, representarán o 10% da nota final. Tamén se valorará a asistencia en función da participación na clase (debate, pregunta, resposta, opinión razoada). |
10 |
Presentación oral |
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C7 C9 |
LECTURAS E PRESENTACIÓN ORAL: 40% da nota final.
Presentaranse informes orais sobre as lecturas, análises bibliográficas e traballos prácticos, así como a realización dun proxecto final ou traballo. Faranse en grupo.
Os criterios de avaliación inclúen comprobar a inclusión e aplicación da parte teórica, a calidade e claridade da presentación, a precisión e calidade das respostas, a calidade das fontes primarias e secundarias utilizadas e a revisión da literatura correspondente. |
40 |
|
Observacións avaliación |
Avaliación 1a Oportunidade.
No desenvolvemento da parte práctica (traballos/proxectos en equipo) (40% nota) serán avaliad@s: aplicación das bases teóricas, calidade de presentación, precisión e claridade de exposición e calidade das respostas, fontes primarias e secundarias usadas e revisión bibliográfica.
Para a avaliación da parte teórica recurrirase a un exame tipo test (proba obxecta de múltiple resposta) (50% nota) con varias alternativas de resposta, onde os erros restarán puntuación para evitar o "efecto lotería". A fórmula é NOTA = (respostas correctas x 1) - (erros/k-1), con k= numero de opcións de resposta. Os puntos obtidos netos trasladanse a unha nota en escala 0-10.
Dedicación a tempo parcial e dispensa académica (exención de asistencia): no caso de alumn@s con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, empregaránse as plataformas Moodle e MS Teams, así como o correo electrónico como vehículo de comunicación principal para a xestión de contidos, titorías e a entrega de traballos. Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, mais terán a mesma obriga de realizaren actividades e de acudiren a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo. Excepto para as datas aprobadas na Xunta de Facultade no que compete á proba obxectiva, para as restantes probas acordarase ao inicio do curso un calendario específico de fechas compatible coa súa dedicación.
O proceso de avalaición de 2a oportunidade é exactamente o mesmo que para a 1a oportunidade: gárdase a nota práctica (obtida nos traballos/proxectos) e @ alumn@ fará un novo exame tipo test, de idénticas características ás descritas anteriormente.
En caso de convocatoria extraordinaria, a avaliación será únicamente con exame tipo test (proba obxecta de múltiple resposta) (100% nota) con varias alternativas de resposta, onde os erros restarán puntuación en base á formula PUNTOS NETOS = (respostas correctas x 1) - (erros/k-1) con k= numero de opcións de resposta. Os puntos netos obtidos netos trasladanse a unha nota en escala 0-10.
Considerarase como “Non presentado” (NP) aquel estudante que, estando matriculado, non concorrese ás distintas actividades de avaliación (continua/practica e/ou exame/test) que se establezan para o curso académico.
PLAXIO/COPIA. A realización fraudulenta das probas ou actividades de
avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso (0) na materia na
correspondente convocatoria, invalidando así calquera cualificación obtida en
todas as actividades de avaliación da convocatoria extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Kotler, P.and Armstrong. G. (2018): “Principles of Marketing”, Pearson, 17th ed. Mitterfellner, O. (2019): “Fashion Marketing and Communication: Theory and Practice Across the Fashion Industry”, Routledge, 1st ed. Posner, H. (2.015): “Marketing Fashion. Strategy, Branding and Promotion”, Laurence King Publishing Ltd., London. |
Bibliografía complementaria
|
|
Aaker, D. (1991). “Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name”, Free Press, New York. Chevalier, M. and Mazzavolo, G. (2008): “Luxury Brand Management: A World od Privilege”, Jhon Willey and Sons, Singapore. Jackson, T. and Shaw, D. (2006): “The Fashion Handbook”, Routledge, London. Lea-Greenwood, G. (2013): “Fashion Marketing Communications”, Wiley, 1st Ed. Lee, S. and Preez, W. du (2007): “Fashioning the Future: Tomorrow’s Wardrobe”, Thames & Hudson, London. Merino , M. J. (coord.) (2015): “Introduccción a la investigación de mercados”, ESIC, Madrid, 2a Ed. Ries, A. and Trout, J. (2001): “Positioning: The Battle for Your Mind”, McGraw-Hill Education. Ryan, D. (2014): “Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation”, Kokan Page, London. Santesmases, M. (2011): “Fundamentals of Marketing”, Pirámide, Madrid. Tungate, M. (2008): “Fashion Brands”, Kogan Page, London, 3rd Ed. | |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos de Xestión da Empresa de Moda/710G03004 | Fundamentos de Economía: Industria da Moda/710G03003 | Tendencias Globais en Moda: Transformación Dixital e Sustentabilidade/710G03008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Ética e Deontoloxía Profesional da Industria da Moda/710G03011 |
|
Materias que continúan o temario |
Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas/710G03027 | Estratexias de Promoción en Moda I: Comunicación/710G03021 |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir un entorno inmediato sostido e cumprir co obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do Plan de Acción Green Campus Ferrol a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia se solicitarán en formato virtual e/o soporte informático (a entrega farase a través de moodle ou email, en formato dixital sin necesidad de imprimilos). En caso de ser necesario realizalos en papel: non se empregarán plásticos, as impresións serán dobre cara, utilizarase papel reciclado, evitarase a impresión de borradores e debderase ter enb conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos personais e profesionais. Facilitarase a plena integración do alumnado/profesorado con diversidade funcional. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docenciauniversitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia(usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambossexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarasepara identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase nacontorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberansedetectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse acciónse medidas para corrixilas. Aspectos da normativa académica vixente da UDC: Todos os aspectosnormativos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”,“permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académicavixente da UDC. |
|