Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Domina o proceso loxístico dunha empresa de moda desde unha perspectiva global, que vai dende o aprovisionamento ata o proceso de produción e o transporte, facendo especial fincapé nos principais procesos da industria téxtil: selección de tecidos e materiais, confección de patróns, roupa, etc. ... |
A9
|
B3 B5 B8 B9
|
C3 C9
|
Coñecer o impacto da tecnoloxía e como se aplica nos diferentes procesos da industria téxtil. |
A13
|
B1 B3 B5
|
C8
|
Coñecer e aplicar linguaxes plásticas e visuais no campo do deseño da industria da moda, para comprender e interpretar as creacións artísticas das prendas de moda |
A18
|
B1 B2 B4
|
C3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Elementos materiais para o deseño en moda |
Materiais e estruturas textiles
Tipos de materiais
Estruturas tecidas e non tecidas |
Materiais utilizados na manufactura textil |
Polímeros sintéticos
Polímeros naturais
Peles naturais e sintéticas
Aditivos
Propiedades físicas e mecánicas |
Métodos de fabricación |
Fibras
Tecidos e punto
Estruturas textiles non tecidas
Impresión 3D
Tratamentos do coiro
Peles sintéticas e outras estruturas utilizadas na industria da moda |
Tecnoloxías actuais e emerxentes |
Tecidos intelixentes
Fabricación respetuosa co medio ambiente
Tratamentos superficiais para resistencia a sustancias diversas |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A9 A13 A18 C8 |
12 |
36 |
48 |
Seminario |
A9 A13 A18 C8 |
2 |
6 |
8 |
Prácticas de laboratorio |
A9 A13 A18 B1 B3 B9 C3 |
3 |
12 |
15 |
Análise de fontes documentais |
A9 A13 A18 B1 B3 B9 C3 |
3 |
12 |
15 |
Traballos tutelados |
A9 A13 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B8 C3 C8 C9 |
4 |
28 |
32 |
Presentación oral |
B1 B2 B3 B4 C3 C8 C9 |
7 |
14 |
21 |
Proba mixta |
A9 A13 A18 B4 |
1 |
0 |
1 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
A clase maxistral tamén se coñece como "conferencia", "método expositivo" ou "clase maxistral". Esta última modalidade adoita reservarse a un tipo de lección especial dado por un profesor en ocasións especiais, cun contido que implica elaboración orixinal e baseado no uso case exclusivo da palabra como xeito de transmitir información á audiencia.
|
Seminario |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a preparación de documentos e as conclusións que todos os compoñentes do seminario teñen que chegar. |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite aos estudantes aprender de xeito eficaz a través de actividades prácticas, como demostracións, exercicios, experimentos e investigación
|
Análise de fontes documentais |
Técnica metodolóxica que implica o uso de documentos audiovisuais e / ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes ou películas documentais, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática con actividades específicamente. deseñado para a súa análise. Pódese usar como introdución xeral a un tema, como instrumento para aplicar estudos de caso, para explicar procesos que non se poden observar directamente, para presentar situacións complexas ou como síntese de contido teórico ou práctico.
|
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en contextos variados (académicos e profesionais). Preocúpase principalmente de aprender "como facer as cousas". É unha opción baseada na asunción por parte dos estudantes de responsabilidade sobre a súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe por parte do profesor-titor |
Presentación oral |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseados na exposición verbal a través dos cales alumnos e profesores interactúan de xeito ordenado, plantexando preguntas, aclarando e expoñendo temas, obras, conceptos, feitos ou principios de xeito dinámico. |
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo test estándar e preguntas tipo test obxectivas.
En canto a preguntas ensaísticas, recolla preguntas abertas. Ademais, como preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de elección múltiple, clasificación, resposta curta, discriminación, realización e / ou asociación.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Prácticas de laboratorio |
Presentación oral |
Análise de fontes documentais |
Traballos tutelados |
Seminario |
|
Descrición |
Aclaración de dúbidas que xorden despois das sesións maxistrais e fundamentalmente explicacións, comentarios e resolución de dúbidas que se presenten durante o desenvolvemento das clases en xeral. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A9 A13 A18 B1 B3 B9 C3 |
Entrega do informe de prácticas |
20 |
Presentación oral |
B1 B2 B3 B4 C3 C8 C9 |
Exposición oral do traballo supervisado e resposta ás preguntas que se formulan |
20 |
Proba mixta |
A9 A13 A18 B4 |
Inclúe preguntas sobre todo o tratado no curso (incluído o traballo supervisado presentado polos estudantes)
|
40 |
Traballos tutelados |
A9 A13 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B8 C3 C8 C9 |
Entrega do informe de traballo supervisado asignado |
20 |
|
Observacións avaliación |
A proba mixta poderá incluír cuestións relacionadas cos contidos abordados en calquera das sesións, xa sexan teóricas, prácticas ou durante os debates que se produzan nas exposicións dos traballos. Para superar a materia é necesario unha puntuación mínima de 4 (nunha escala de 0 a 10) na proba mixta. O alumnado con exención académica terá que realizar a proba mixta e presentar un traballo previamente acordado cos profesores da materia. A avaliación será nun 60% a proba mixta e nun 40% o traballo tutelado. Os criterios de avaliación da 2a oportunidade son os mesmos que os da 1a oportunidade. Se o alumno non realizase o traballo proposto durante o curso, deberá presentar un traballo previamente consensuado cos profesores da materia. A avaliación será nun 60% a proba mixta e nun 40% o traballo tutelado. Os criterios de valoración da convocatoria extraordinaria son os mesmos que os da 1a oportunidade. Se o alumno non realizase o traballo proposto durante o curso, deberá presentar un traballo previamente consensuado cos profesores da materia. A avaliación será nun 60% a proba mixta e nun 40% o traballo tutelado. Cualificarase como Non Presentado en toda a materia en todos os casos que non concorran á proba mixta. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Notas e documentación proporcionada en clase ou a través de Moodle ou a plataforma Microsoft UDC. |
Bibliografía complementaria
|
Alexandr A. Berlin, DSc, Roman Joswik, PhD, and Nikolai I. Vatin, DSc (2016). ENGINEERING TEXTILES Research Methodologies, Concepts, and Modern Applications. CRC Press, Apple Academic Press, Inc
Radostina A. Angelova (2016). Textiles and Human Thermophysiological Comfort in the Indoor Environment. CRC Press
Kim Gandhi (2020). Woven Textiles. Principles, Technologies and Applications. Second Edition. Elsevier (Woodhead) |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
De se realizar en papel: -Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores.
|
|