Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Taller 2: Aplicacións de Xestión e Tecnoloxías do Coñecemento en Moda Código 710G03033
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Coordinación
Lopez Mato, Javier
Correo electrónico
javier.lopezm@udc.es
Profesorado
Lopez Mato, Javier
Correo electrónico
javier.lopezm@udc.es
Web
Descrición xeral Planificación e xestión de proxectos de unidades de información na empresa. Elaboración dun proxecto documental (arquivo de empresa / centro de documentación, vixilancia tecnolóxica e intranet)

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Dotar ao alumnado das ferramentas e metodoloxías necesarias para poñer en marcha unha unidade de negocio ou departamento dunha empresa de moda; ou un novo proxecto de empresa; co denominador común da innovación. O obxectivo é que o alumno estea preparado para aportar os seus coñecementos e habilidades adquiridas para mellorar o proceso/produto de innovación, aportando valor á empresa e ao sector. A8
A9
A13
A19
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C3
C5
C7
C8
C9

Contidos
Temas Subtemas
Obradoiros 1a Sesión: Presentación
2a Sesión: Empresa
3a Sesión: Recursos
4a Sesión: Innovación
5a Sesión: Vixilancia tecnolóxica
6a Sesión: Proxectos
7a Sesión: Análisis
8a Sesión: Metodoloxía
9a Sesión: Financiación
10a Sesión: Modelo de negocio
11a Sesión: Preparación PITCH
12a Sesión: Exposición do PITCH

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Obradoiro A8 A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C5 C7 C8 C9 24 126 150
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Obradoiro • Sesións compostas dunha parte teórica (para introducir conceptos, ferramentas, casos) e práctica (desenvolvemento práctico do aprendido)
• Partindo dun caso de uso (departamento, proxecto, producto) no que podamos aplicar todo o coñecemento adquirido
• Fomentando a actitude, inquietude, participación e traballo de todos os alumnos

Atención personalizada
Metodoloxías
Obradoiro
Descrición
Titorías e consultas vía correo electrónico ou Teams para dúbidas específicas

Presenza do profesor no aula/laboratorio para axudar ó estudante no desenvolvemento da práctica

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Obradoiro A8 A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C5 C7 C8 C9 Valorarase o traballo do alumno e a calidade e completitude das prácticas realizadas 100
 
Observacións avaliación

A asistencia a todas as sesións do obradoiro é obrigatoria. Requirirase un mínimo de asistencia do 90% das horas impartidas. Este requisito será condición necesaria para superala materia.

Na última sesión os alumnos presentarán e defenderán o seu proxecto aos profesores da asignatura e ao resto da clase.

Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.


Fontes de información
Bibliografía básica

As fontes bibliográficas se presentarán o longo do curso

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Planificación e Control de Xestión en Empresas de Moda/710G03022

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Xestión da Innovación Industrial en Moda/710G03029

Materias que continúan o temario

Observacións

-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)

-Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.

-Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías