Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Dotar ao alumnado das ferramentas e metodoloxías necesarias para poñer en marcha unha unidade de negocio ou departamento dunha empresa de moda; ou un novo proxecto de empresa; co denominador común da innovación.
O obxectivo é que o alumno estea preparado para aportar os seus coñecementos e habilidades adquiridas para mellorar o proceso/produto de innovación, aportando valor á empresa e ao sector. |
A8 A9 A13 A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C3 C5 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Obradoiros |
1a Sesión: Presentación
2a Sesión: Empresa
3a Sesión: Recursos
4a Sesión: Innovación
5a Sesión: Vixilancia tecnolóxica
6a Sesión: Proxectos
7a Sesión: Análisis
8a Sesión: Metodoloxía
9a Sesión: Financiación
10a Sesión: Modelo de negocio
11a Sesión: Preparación PITCH
12a Sesión: Exposición do PITCH
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
A8 A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C5 C7 C8 C9 |
24 |
126 |
150 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
• Sesións compostas dunha parte teórica (para introducir conceptos, ferramentas, casos) e práctica (desenvolvemento práctico do aprendido)
• Partindo dun caso de uso (departamento, proxecto, producto) no que podamos aplicar todo o coñecemento adquirido
• Fomentando a actitude, inquietude, participación e traballo de todos os alumnos |
Atención personalizada |
|
Descrición |
Titorías e consultas vía correo electrónico ou Teams para dúbidas específicas
Presenza do profesor no aula/laboratorio para axudar ó estudante no desenvolvemento da práctica |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A8 A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C5 C7 C8 C9 |
Valorarase o traballo do alumno e a calidade e completitude das prácticas realizadas |
100 |
|
Observacións avaliación |
A asistencia a todas as sesións do obradoiro é obrigatoria. Requirirase un mínimo de asistencia do 90% das horas impartidas. Este requisito será condición necesaria para superala materia. Na última sesión os alumnos presentarán e defenderán o seu proxecto aos profesores da asignatura e ao resto da clase. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
As fontes bibliográficas se presentarán o longo do curso |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Planificación e Control de Xestión en Empresas de Moda/710G03022 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Xestión da Innovación Industrial en Moda/710G03029 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. |
|