Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer o proceso de concepción, deseño, selección de materiais, produción e lanzamento de produtos de moda (téxtiles, accesorios ...). |
A4 A5 A6 A7 A13 A15 A16 A17 A18
|
B1 B3 B6 B7 B8 B9
|
C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Adquirir os coñecementos e habilidades necesarios para a xestión de produtos de moda, así como as diferentes estratexias e ferramentas de xestión de produtos. |
A4 A5 A6 A8 A13 A15 A16 A17 A18
|
B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10
|
C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE 1. Introdución á planificación, deseño e xestión de produto de moda. |
1.1. Xestión de produto nos diferentes modelos de negocio de moda. Tendencias.
1.2. A figura do deseñador e do xestor de produto: áreas de intervención e funcións profesionais.
|
PARTE 2. Metodoloxías para a planificación, deseño e xestión de produto. |
2.1. Segmentación do mercado desde a perspectiva do produto de moda.
- Xestión de produto nos diferentes puntos da pirámide da moda.
2.2. O produto como elemento da estratexia da marca.
- Transmisión de valores de marca a través do produto de moda.
- Xestión sostible de produto de moda.
- Análise da estratexia de produto omnicanal.
2.3. Desenvolvemento da estratexia do produto.
- Estrutura de prezos, número de liñas, programas e profundidade.
- Métricas para a planificación do produto.
- Coordinación cos departamentos de mercadotecnia, visual, comercial e produción.
2.4. Planificación de compras.
- Estratexias de subministración de moda.
- O papel do xestor de produto na negociación cos provedores.
2.5. Xestión de produto no punto de venda.
- Decisións comerciais baseadas en KPI de rendemento en liña e fóra de liña.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
B1 C5 C7 C9 |
7 |
0 |
7 |
Sesión maxistral |
A4 A5 A6 A7 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
25 |
25 |
50 |
Proba obxectiva |
B4 B7 B8 B9 |
3 |
25 |
28 |
Traballos tutelados |
A4 A5 A6 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
10 |
40 |
50 |
|
Atención personalizada |
|
15 |
0 |
15 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Sesións de coordinación, presentación de profesionais e establecemento da planificación da materia (horarios, contidos, prácticas, etc.). |
Sesión maxistral |
Os contidos do programa teórico da asignatura introdúcense en sesións participativas apoiadas en medios audiovisuais.
O profesorado supervisará a asistencia ás sesións: a asistencia regular é un requisito imprescindible no procedemento de avaliación que non pode ser compensado con outras actividades.
|
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe que pode combinar distintos tipos de preguntas: de resposta múltiple con posibles erros penalizadores (formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta con varias opcións ou alternativas de resposta das que só unha de las é válida), de ensaio (preguntas de certa amplitude por escrito nas que se valora que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.). Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Traballos tutelados |
Traballos individuais e en grupo, onde se poñen en práctica e aplican os coñecementos teóricos adquiridos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
Actividades iniciais |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
O estudantado poderán facer calquera pregunta mentres traballa nas actividades, nos estudos de caso ou nas lecturas que deben presentar.
Tamén pode facer preguntas sobre temas explicados na clase. O profesorado ten asignadas
dispoñibilidades para realizar tutorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A4 A5 A6 A7 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
ASISTENCIA e PARTICIPACIÓN: 10% da nota final.
A participación e asistencia ás clases maxistrais, así como ás clases prácticas, representarán o 10% da nota final. |
10 |
Traballos tutelados |
A4 A5 A6 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
Realización, entrega e presentación de traballos e proxectos onde se aplican contidos e aprendizaxes adquiridos. Os criterios de avaliación inclúen a comprobación da inclusión e aplicación da parte teórica, a calidade e a claridade dos traballos e a súa presentación.
No caso de esixencia de exposición oral, valorarase a claridade, a calidade, a creatividade e suxeición ao tempo da presentación, así como a defensa ante as preguntas que se realizan.
60% da notal final. |
60 |
Proba obxectiva |
B4 B7 B8 B9 |
30% da nota final. Proba obxectiva individual. No caso dunha proba de opción múltiple, cada resposta incorrecta podería reducir a puntuación final. |
30 |
|
Observacións avaliación |
Avaliación 1ª
Oportunidade. No desenvolvemento da
parte práctica (traballos en equipo / proxectos) (60% da nota final) avaliarase:
aplicación das bases teóricas, calidade de presentación, precisión e claridade
de exposición e calidade das respostas, fontes primarias e secundarias utilizadas
e revisión bibliográfica. Para a avaliación da
parte teórica empregarase o exame (30% da nota final), combinando o modelo de
tipo test (opción múltiple, onde os erros poden reducir a nota) con preguntas
de desenvolvemento. Dedicación a tempo
parcial e exención académica (exención de asistencia): non se
contempla esta posibilidade. O obradoiro é presencial, polo que a asistencia é
obrigatoria. O proceso de
avaliación da 2ª oportunidade esixe a entrega dun proxecto final
individualizado (60% de nota final) e a realización dunha proba obxectiva (40% de nota final) que combina preguntas
tipo test e de desenvolvemento. En caso de
convocatoria extraordinaria, esixe a entrega dun proxecto final individualizado (60% de nota final) e a realización dunha proba obxectiva (40% de nota final) que combina preguntas tipo test e de desenvolvemento. Considerase “Non presentado” (NP) ao estudantado que, estando matriculado, non teña participado
nas distintas actividades de avaliación (continua/práctica e/ou exame/proba) que se estableza para o ano
académico. PLAXIO / COPIA. A
realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará
directamente a cualificación de suspenso (0) na materia na convocatoria
correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as
actividades de avaliación de cara á convocatoria extraordinaria. A asistencia a
todas as sesións do obradoiro é obrigatoria. Requirirase un mínimo de
asistencia do 90% das horas impartidas. A base de cómputo para as horas impartidas inclúe todas as sesións do
obradoiro, incluida a primeira sesión de presentación introductoria do
obradoiro. Este requisito será condición necesaria
para superar a materia e non pode ser sustituido por outras metodololoxías de avaliación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Misani, N.; Varacca Capello, P. (2017). Fashion Collections. Product Development and Merchandising..
Corbellini, E.; Saviolo, S. (2009). Management in Fashion and Luxury Companies. ETAS |
|
Bibliografía complementaria
|
www.businessoffashion.com (). The Business of Fashion..
Burns, L.; K. Mullet, K. (2020). The Business of Fashion: Designing, Manufacturing, and Marketing.. New York: Fairchild Books/Bloomsbury. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Deseño de Moda/710G03010 | Tecnoloxía: Tecidos e Materiais/710G03023 | Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda/710G03018 | Márketing e Investigación de Mercados de Moda/710G03012 | Fundamentos de Deseño Artístico da Moda/710G03002 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Xestión da Innovación Industrial en Moda/710G03029 | Dirección Estratéxica da Empresa de Moda/710G03030 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación
para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta
materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as
de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes
sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de
respecto e igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón
de xénero e proporanse acción e medidas para corrixilas. |
|