Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A10
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9
|
C1 C2
|
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A1 A2 A10
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10
|
C1 C2
|
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
A2
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9
|
C1 C2
|
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
A2
|
B2 B6 B7 B10
|
C2
|
Apreciar a diversidade e a multiculturalidad. |
A2
|
B3 B4 B6 B7
|
C2 C9
|
Adquirir habilidade para traballar nun contexto internacional. |
A2
|
B4 B6
|
C1 C2
|
Formarse na resolución de problemas. |
|
B2 B4 B6 B7
|
C2 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Unidade 1: Und was machst du? |
-Presentarse, falar sobre o pasado, quedar, , fundamentar algo, falar do tempo de lecer e de actividades, entender unha páxina web, presentar un restaurante.
-O xenitivo: nome + s, o Perfekt, frases subordinadas con weil |
Unidade 2: Nach der Schulzeit |
-Comprender relatos sobre a época escolar, falar sobre a época escolar, escribir comentarios, entender un programa de radio, falar sobre experiencias, dicir a propia opinión, presentar algo, comprender informacións sobre un sistema educativo, falar de tipos de escola.
-Verbos modais en Präteritum, artigo, posesivos en dativo |
Unidade 3: Immer online? |
-Falar de vantaxes e desavantaxes, formular comparacións, facer unha entrevista, comprender opinións en textos, expresar a propia opinión, falar sobre filmes, entender descricións de filmes, describir un filme, comprender e escribir comentarios sobre filmes.
-Adxectivos: comparativo e superlativo, comparacións con als e wie, frases subordinadas con dass. |
Unidade 4: Große und kleine Gefühle |
-Falar sobre sentimentos, felicitar, dar as grazas, expresar ledicia ou pesar. falar sobre un suceso ou un evento, entender e escribir blogs.
-Frases subordinadas con wenn, verbos reflexivos. |
Unidade 5: Leben in der Stadt |
-Entender unha entrevista de traballo, preguntar por cousas, entender conversas en bancos e na administración, preguntar por algo educadamente, seguir un tour pola cidade, describir unha cidade.
-Adxectivos con artigo determinado, preposicións ohne + acusativo e mit + dativo, Konjunktiv II: könnte |
Unidade 6: Arbeitswelten |
-Ter unha conversa no portelo de venda de billetes, falar sobre ofertas de lecer, sacar informacións dun texto, presentar persoas, expresar aspiracións laborais, escribir sobre o traballo ideal, preparar unha conversa telefónica, chamar por teléfono, transmitir informacións dun texto.
-Adxectivos despois do artigo indeterminado, werden |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A2 A1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 C1 C2 |
12 |
24 |
36 |
Traballos tutelados |
A2 A1 A10 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C2 C9 |
30 |
60 |
90 |
Solución de problemas |
A2 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C2 C9 |
6.5 |
9.5 |
16 |
Proba obxectiva |
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C9 |
2 |
0 |
2 |
Actividades iniciais |
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 C2 |
2 |
0 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases
teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo estudante. |
Traballos tutelados |
As clases de idioma non distinguen nunca de modo estrito entre sesións teóricas e sesións prácticas; no entanto, durante as sesións teóricas incidirase máis na explicación gramatical do idioma e traballarase na aula cos alumnos para practicar dita parte gramatical, mentres que nas sesións prácticas se incidirá na práctica oral, a adquisición de vocabulario e os temas culturais. Todo iso implica traballo realizado na aula baixo diversas formas. |
Solución de problemas |
Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno
debe desenvolver as solucións axeitadas ou correctas mediante a exercitación de rutinas, a
aplicación de fórmulas ou regras, a aplicación de procedementos de transformación da
información dispoñible e a interpretación dos resultados. Adóitase empregar como complemento
da lección maxistral. |
Proba obxectiva |
Proba na que se avalían os coñecementos adquiridos polo alumno. |
Actividades iniciais |
Na primeira sesión de clase explicarase o programa docente, a bibliografía e ferramentas de información e comunicación e o sistema de avaliación. Proporcionarase toda a información necesaria para seguir adecuadamente o curso e superar a materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
Solución de problemas |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Traballo tutelado: Exercicios de aula e para facer na casa; traballos para expor na aula.
Solución de problemas: Probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen a redacción de breves textos e a preparación de presentacións orais sobre temas de *Landeskunde (cultura e civilización dos paises de fala alemá). Apoiar ao alumnado en todas as fases de preparación e presentación das devanditas probas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A2 A1 A10 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C2 C9 |
Avaliaranse os exercicios e traballos realizados xa sexa na aula ou na casa, así como a participación activa e o desempeño do alumnado durante todo o curso polo sistema de avaliación continua. |
40 |
Solución de problemas |
A2 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C2 C9 |
Probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen a redacción de breves textos e a preparación de presentacións orais sobre diferentes temas, especialmente de *Landeskunde. |
20 |
Proba obxectiva |
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C9 |
Dous exames parciais de contido léxico e gramatical incluíndo unha proba de comprensión oral que se realizarán a mediados e finais do cuadrimestre. |
40 |
|
Observacións avaliación |
PRIMEIRA *EDICIÓN DE ACTASA avaliación e consecuente calificación do alumnado levarase a cabo mediante un procedemento de avaliación continua, de acordo coas metodoloxías docentes e porcentaxes descritas arriba. É condición obrigatoria para ser avaliado/a de forma continua a asistencia a un 80% das aulas, a non ser que haxa motivos xustificados para unha asistencia inferior, que deberán ser comunicados ao profesorado canto antes.
O traballo tutelado (40%) consiste nunha participación activa en todas as actividades que se desenvolven en clase - e a súa adecuada preparación en casa - con atención especial á produción oral.
A resolución de problemas/exercicios (20%) consiste tanto na redacción de breves textos como presentacións orais adaptados ao nivel de aprendizaxe do alumnado sobre aspectos de "Landeskunde".
O exame de preguntas obxectivas (40%) consiste en avaliar as competencias adquiridas en clase incluída a comprensión oral mediante dous exames parciais escritos. Este control realizarase a mediados do cuadrimestre, finalizadas as primeiras 3 unidades, e na última clase. Se o profesorado considera necesario realizar probas orais individuais complementarias, acordará as datas das mesmas co alumnado. É necesario obter como mínimo un 5 nas devanditas probas para facer a media coas outras partes e aprobar a avaliación continua.
O alumnado que NON se acolla ao sistema de avaliación continua, senón que elixa a avaliación global deberá comunicalo ao profesorado entre entre o 11 de setembro e o 11 de outubro. O 100% da nota é a obtida no exame final. O alumnado que opte por esta modalidade realizará un exame escrito final sobre todos os contidos da materia nas datas oficiais fixadas por cada centro; amais será obrigatorio que realice unha proba oral individual na data acordada co profesorado da materia. A proba escrita puntuará un 70% da nota e a proba oral un 30%.
SEGUNDA EDICIÓN DE ACTAS (EXAMES DE RECUPERACIÓN) Exame escrito de todos os contidos do curso polo 100% da nota. Só se farán probas orais en casos puntuais, se o profesorado estímao necesario para poder fixar a nota final.
En calquera das convocatorias o profesorado ten a potestade de poder esixir unha proba oral individual para completar os seus criterios de avaliación.
IMPORTANTE: tanto no caso da avaliación continua coma no da avaliación global, a nota do exame escrito non poderá ser inferior a un 5 para superar a materia (e para poder pasar á proba oral, en caso necesario).
A realizaciónn fraudulenta das probas de avaliación de acordo co descrito no título VII do "Regulamento sobre a avaliación, a calificación e a calidade dá docencia e do proceso de aprendizaxe do *estudantado" aprobado polo claustro da Universidade de Vigo o 18 de abril de 2023 resultará necesariamente na nota final 0 (suspenso).
As cualificacións publicáranse na plataforma interna ou a aula virtual da Universidade de Vigo con acceso limitado ao profesorado da materia e a todo o alumnado matriculado. De ser necesario, por motivos excepcionais, modificar ou precisar os métodos de avaliación sinalados na guía, tales modificacións ou precisións publicáranse no mesmo soporte telemático.
As titorías do profesorado da materia pode consultarse e/ou solicitarse no/s seguinte/s enlace/s:
--
As datas, horarios e lugar de realización das probas de avaliación das diferentes convocatorias serán os sinalados no calendario de probas de avaliación aprobado pola Xunta de Facultade para o curso 2024-2025 e a documentación concordante.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). https://dict.leo.org/spanisch-deutsch/,, Diccionario con pronunciación y tablas de flexión,.
(2020). Netzwerk neu A2.1. Stuttgart: Klett |
|
Bibliografía complementaria
|
(2009). Diccionario moderno alemán, Español-Alemán. Berlin: Langenscheidt
Germán Ruipérez (2006). Gramática alemana. Madrid: Cátedra
Andreu Castell (2011). Gramática de la lengua alemana. München: Idiomas/ Hueber
Dreyer-Schmidt (2013). Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. München: Hueber
Dreyer-Schmidt (2013). Lösungsschlüssel zum Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. München: Hueber |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Idioma Estranxeiro II: Alemán/710G05015 | Idioma Estranxeiro I: Alemán/710G05010 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Idioma Estranxeiro IV: Alemán/710G05022 |
|
Observacións |
Esta materia terá continuación nos seguintes cursos, nos que se seguirá avanzando de nivel. |
|