Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Manexar as tics para comunicarse,buscar, analizar aspectos socioculturais en lingua francesa |
A1
|
B1 B4 B8
|
|
Ter a capacidade de comprender e expresar mensaxes sinxelos en lingua francesa |
|
B1 B2 B3 B5 B8
|
C2
|
Comprender a realidade sociopolítica do país de estudo |
A1 A2 A7 A10
|
B1 B2 B3 B7 B8 B9 B11
|
C2
|
Planificar o estudo da lingua francesa manexando recursos diversos en autonomía |
|
B6 B8 B9 B11
|
|
Understand and appreciate the importance of the French language and culture in the world of relationships
international and value it with a view to its professional future |
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.Saudar e presentarse. Dar as grazas. Despedirse. Preguntar por novas. Presentar alguén. Preguntar de onde eres. Escribir un email ou carta. |
1. Gramática: Os artigos indefinidos; o xénero dos adxectivos de
nacionalidade; as preposicións de lugar à / en + cidade / país. A negación
Ne...pas.
Verbos: o presente o indicativo de "être, avoir, s'appeler". Os verbos do
primeiro grupo en -er. Partir e aller.
Vocabulario: números de 1 a 20. A identificación. A conferencia. A tarxeta
de visita. Os países. As capitales. As linguas.
Fonética: o abecedario.
|
2. Caracterizar alguén. Falar das responsabilidades profesionais. Empezar unha conversación. Facer preguntas sobre alguén. Preguntar a profesión de alguén. |
2. Gramática: os presentativos C'est/Ce sont; o xénero e o número do nome
e do adxetivo; as preposicións à e de; as contracións au, aux, du, des. A
interrogación directa con où, quand, comment, qui/que, qui est-ce qui,
qu'est-ce que.
Verbos: faire, connaître, venir.
Vocabulario: as características físicas e morais; profesións e funcións.
Fonética: as siglas.
|
3. Escribir un email, unha tarxeta, unha carta. Apreciar. Caracterizar un lugar positivamente e negativamente. Fixar, aceptar, rexeitar unha cita. Falar da súa familia. |
3. Gramática: Os indicadores temporais; a interrogación directa con est-ce
que, inversion do suxeito e cambio de intonación; o pasado recente e o
futuro próximo; os adxectivos posesivos.
Verbos: as irregularidades do verbos do 1eiro grupo; os verbos
pronominais.
Vocabulario: os meses, os días, os momentos do día; as actividades
profesionais; os números de máis de 20.
Fonética: a intonación interrogativa.
|
4. Falar por teléfono. Gravar unha mensaxe nun contestador. Expresar a frecuencia. |
4. Gramática:
Verbos: os verbos pouvoir, devoir, vouloir; o imperativo dos verbos parler,
partir, faire, être, avoir, aller, vouloir; o passé composé con être e avoir. A
forma negativa no passé composé. Os verbos en ir do 2do grupo.
Vocabulario: o teléfono; as funcións e as teclas do teléfono; foros e chats;
o ocio con faire du, sortir, rester à la maison.
Fonética: o acento tónico.
|
5. Situar no espazo. Orientarse nun lugar.
Preguntar/indicar o camiño.
|
5. Gramática: repaso dos presentativos; as preposicións e os adverbios de
lugar; os adxectivos e os pronomes demonstrativos. os pronomes
adverbiais en/y.
Verbos: os verbos mettre, savoir, attendre, prendre, descendre; a forma
impersonal il y a; o futuro dos verbos arriver, finir, mettre, être, avoir.
Vocabulario: o mobiliario da oficina; o inmoble; a cidade; os
desprazamentos e medios de transporte; os ordinais.
Fonética: o e mudo.
|
6. Acoller, ser acollido. Tomar/pedir un pedido. Pedir a conta nun restaurante. Pedir unha comida a domicilio. Invitar alguén, aceptar, rexeitar unha invitación. Desculparse. Ofrecer/dar as grazas. Contactar. Propoñer, aceptar, rexeitar. Despedirse. |
6. Gramática: a cantidade; os partitivos; os pronomes tónicos; a negación
non/si; o pronome en;
Verbos: boire e servir; o imperfecto dos verbos avoir, être, parler.
Vocabulario: no restaurante, tipos, comida, a carta; a vaixela.
Fonética: as liaisons.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
A2 A1 A7 A10 B3 B4 B7 B8 C2 |
10 |
10 |
20 |
Simulación |
A2 A1 A7 B2 B3 B11 B1 C2 |
5 |
15 |
20 |
Glosario |
A2 A1 A7 B6 B11 B8 C2 |
4 |
10 |
14 |
Proba de resposta múltiple |
A2 A1 A7 B8 C2 |
10 |
10 |
20 |
Proba oral |
A2 A1 A7 B6 C2 |
10 |
10 |
20 |
Solución de problemas |
A2 A1 A7 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B1 C2 |
8.5 |
15.5 |
24 |
Sesión maxistral |
A2 A1 A7 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B11 B8 B1 C2 |
5 |
17 |
22 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Prácticas que inclúen actividades, problemas ou exercicios a resolver. |
Simulación |
Tarefa na que os estudantes simulan situacións en francés para mellorar as súas competencias orais e
escritas en lingua francesa. |
Glosario |
Preparación de diferentes tarefas que se conservarán para retroalimentación en cartafol. |
Proba de resposta múltiple |
Probas para avaliar as competencias adquiridas que inclúen actividades, problemas ou
exercicios a resolver.
Avaliación. |
Proba oral |
Avaliación das capacidades comunicativas e de comprensión do estudantado en lingua francesa. |
Solución de problemas |
Actividades que plantexan ao estudantado unha busca que ha de resolver para acadar un resultado. |
Sesión maxistral |
Exposición e explicación dos contidos gramaticais, léxicos e culturais. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba de resposta múltiple |
Sesión maxistral |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Prácticas de laboratorio: Os estudantes han de responder a actividades formuladas aplicando competencias orais e escritas da materia.
Proba de resposta múltiple: Exame de preguntas obxectivas. Probas para avaliar as competencias adquiridas que inclúen actividades, problemas ou exercicios a resolver.
Resolución de problemas: Os estudantes han de responder de maneira directa en base aos coñecementos que adquiriron da materia.
Sesión maxistral: Despois das exposicións de contidos ábrese debate para preguntas e respostas do
estudantado.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Simulación |
A2 A1 A7 B2 B3 B11 B1 C2 |
Simulacións que poñan en práctica as competencias de expresión
orais. |
10 |
Proba de resposta múltiple |
A2 A1 A7 B8 C2 |
Probas que avalían as diferentes competencias orais e escritas
postas en práctica na aula. |
50 |
Prácticas de laboratorio |
A2 A1 A7 A10 B3 B4 B7 B8 C2 |
Actividades, exercicios diversos a resolver na aula ou na casa para
entregar.
Resolución de problemas: tarefas de comprensión ou expresión escrita ou oral a entregar. |
40 |
|
Observacións avaliación |
A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de
medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva,
cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o
caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos
prazos oficiais
estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade
de
Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/).
1. Na primeira oportunidade, os alumnos haberán de asistir a clase para beneficiarse da avaliación continua (con máis de 5 clases sen xustificar perderase o dereito a avaliación continua) que consiste na recollida de tarefas e actividades feitas na clase ou na casa a entregar, ademais de presentacións de simulacións orais a entregar (50 % da nota final). Para avaliación continua será necesario traer a diario o método de lingua francesa: RIEHL, SOIGNET, AMIOT, Le français des relations internacionales et européennes, Objectif Diplomatie 1, ed. Hachette, nouvelle édition, 2017. A avaliación continua inclúe un control a mediados do cuatrimestre e outro final o último día de clase (total: 50% da nota final). Os controis poderán incluir algún tipo de proba oral de expresión como parte da nota. Haberá alcanzarse cando menos unha media de 5 no conxunto dos dous controis para facer media coa nota das tarefas de clase que haberá de ser como mínimo un 4. Os alumnos que non aproben durante o curso poderán presentarse ao examen final en primeira convocatoria previsto pola Xunta de facultade, así como aqueles que queiran subir nota. Neste caso o examen final consitirá nunha proba con preguntas obxectivas que pretende avaliar as 4 competencias da lingua extranxeira. Os alumnos que non superan a avaliación contínua durante o curso, nin o exame da primeira convocatoria, haberán presentarse ao exame final de 2da convocatoria previsto pola Xunta de facultade. 2. Avaliación da segunda oportunidade: De suspender a materia na primeira oportunidade por non acadar a puntuación mínima na proba escrita e/ou na proba oral, o alumnado deberá facela(s) de novo na segunda oportunidade. A data, horario e ubicación da proba escrita deben ser contrastados polo alumnado na páxina web da facultade.
3. Na convocatoria extraordinaria de decembro
o alumnado será avaliado dos seus coñecementos e competencias nas
distintas destrezas da materia mediante unha proba escrita e unha proba oral. Para as implicacións da realización fraudulenta ou irregular da proba escrita ou oral, ver apartado 6.
4. En cada oportunidade de avaliación o alumnado recibirá a cualificación NP
de non terse presentado a
ningunha das probas de avaliación (escrita e oral).
5. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial con dispensa académica,
previa comunicación e acreditación documental de dita situación á
profesora, pode, sen asistir ás aulas, realizar e entregar as
actividades de avaliación continua
programadas para a primeira oportunidade, segundo o disposto no
apartado 1. As actividades
presenciais serán sustituídas por outras non presenciais equivalentes.
Seranlle de aplicación as demáis metodoloxías avaliables (proba escrita e
oral) cos mesmos requisitos e características que para o resto do
alumnado.
Para a avaliación da segunda oportunidade, aplicaráselle o disposto no apartado 2.
6. Os traballos académicos (entendendo por tal todo o material que o
alumnado presente para ser obxecto de avaliación) deberán ser de elaboración individual (agás
indicación expresa da profesora) e persoal. A
realización fraudulenta ou irregular das probas e/ou de calquera das
actividades de avaliación continua implicará automaticamente a
cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente,
invalidándose as cualificacións obtidas nas distintas metodoloxías
avaliables.
Os traballos presentados polo alumnado poderán ser incorporados ao
Turnitin, ferramenta para a detección do plaxio así como de traballos
previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso polo
mesmo/a alumno/a. En caso de que se produza algunha destas
circunstancias, poderán ser aplicadas as medidas contempladas nas Normas
de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de
grao e mestrado universitario da Universidade da Coruña (artigo 14.4).
7. Nos casos non contemplados anteriormente
aplicarase o disposto nas "Normas de avaliación, revisión e reclamación
das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario" da UDC.
Segundo as distintas normativas que regulan as ensinanzas universitarias, cómpre incorporar a perspectiva de xénero nesta materia. Isto inclúe, entre outras medidas, o uso dunha linguaxe non sexista, bibliografías inclusivas desde a perspectiva de xénero e o fomento da participación de todo o alumnado na clase, independentemente do seu xénero.
Prestaremos especial atención en identificar e abordar os prexuízos e as actitudes sexistas. Traballaremos activamente para cambiar este entorno e promover valores de respecto e igualdade.
Os nosos esforzos centraranse na detección de casos de discriminación de xénero e na posta en marcha das accións oportunas para corrixir estes casos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Bibliografía Básica RIEHL, L; SOIGNET,
M.; AMIOT, M.-H., Objectif Diplomatie 1, 987-2-01-513535-9, Hachette,
2017 GRÉGOIRE, M.;
THIÉVENAZ, O., Grammaire progressive du français, CLE International, Bibliografía
Complementaria ABRY, D.; CHALARON, M.-L., Phonétique,
350 exercices, Hachette, 2011. Collectif, Bescherelle La conjugaison
pour tous, Hatier, 2012 FAFA, C.; LOISEAU, Y. ;
PETITMENGIN, V. Grammaire et conjugaison
du français A1 (470 exercices et corrigés), Didier, 2020. GLAUD, L. ; LANNIER, M. et
LOISEAU, Y. ; PETITMENGIN, V. Grammaire
et conjugaison du français A2 (470 exercices et corrigés),
Didier, 2020 MIQUEL, C., Vocabulaire
progressif du français, CLE International, BLANC, J; CARTIER,
J.-M.; LEDERLIN, P., Scénarios professionnels. Niveau 1, CLE
International, 1994 CLOOSE, E., Le
français du monde du travail, PUG, 2014 DANILO, M.;
PENFORNIS, J.-L., Le français de la communication professionnelle, CLE
International, 1993 FERRE, A.; GERRIER, N., Points
de vue : Culture, société, littérature, art, CIDEB/Black Cat
Publishing, 2014 LAMOUREUX, J., Les
combines du téléphone, PUG, 2009 LESOT, A., Bescherelle L'essentiel,
Hatier, 2013 PENFORNIS, J.-L., Vocabulaire
du français des affaires avec 200 exercices, CLE Internacional, 2004 ZOUARI, I., Petit dictionnaire du monde
francophone : tout ce qu'il faut savoir sur les 45 pays et territoires
francophones, L'Harmattan, 2015 Sites web TV5monde, www.tv5monde.com Le
point du fle, www.lepointdufle.net Alfabeto fonético internacional para el francés,https://easypronunciation.com/es/french-letters-pronunciation-ipa-chart#french_nasal_vowels Phonétique FLE, cours de prononciation,http://flenet.unileon.es/phon/indexphon.html |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Recoméndase asistir a clase con regularidade e seguir a avaliación contínua, coas indicacións que se atopan no portal Moovi da materia. Recoméndaselle ao alumnado que lea atentamente esta guía docente: nos
seus diferentes apartados atopará resposta a moitas preguntas que lle
xurdan sobre a concepción, organización e obxectivos do curso. Non
dubide en acudir á profesora para aclarar calquera cuestión ao respecto.
Debe prestar especial atención aos seguintes aspectos:
• Realice puntualmente as actividades encomendadas. Os retrasos
acumulados prexudican a evolución da súa aprendizaxe e o desenvolvemento
progresivo de competencias, e fan que o seu aproveitamento sexa
progresivamente menor; ademais, lembre que, agás causa xustificada, e
sempre co acordo expreso da profesora, non se permite a entrega de
actividades fóra do prazo establecido.
• Procure observarse e autoavaliarse, tomando conciencia das súas
carencias e dos seus avances.
• As súas exposicións ou intervencións escritas e orais deben ser
adecuadas ao nivel de estudos no que se atopa e á actividade que está a
desenvolver.
|
|