Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
A materia ten por obxectivo proporcionar unha formación general, aunque de suficiente profundidade e complementar a adquirida polos alumnos dos graos en aspectos relacionados co deseño e análisis de máquinas e motores térmicos, máquinas hidráulicas e instalacions de calor e frío industrial |
AP4 AP5
|
BP2 BP3 BP5 BP6 BP7 BP13 BP14 BP16
|
CP1 CP3 CP5 CP6 CP8 CP9 CP11
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
0 Os temas seguintes desenrolan os contidos establecidos nas fichas da Memoria de Verificación que son: |
Deseño e análise de:
- Máquinas e motores térmicos.
- Máquinas hidráulicas.
- Instalacións de calor e frío industrial |
1 Revisión |
Termodinámica
Transferencia de calor |
2 Introducción ao análisis exergético de sistemas térmicos |
Balance de exergía
Sistemas abertos |
3 Intercambiadores de calor |
Deseño
Simulación |
4 Fundamentos de psicrometría e aplicaciones industriales.
|
Secado
Confort térmico e climatización |
5 Sistemas frigoríficos |
Refrixerantes
Ciclo de compresión de calor
Coeficiente de rendemento
Bomba de calor |
6 Ciclos motores a vapor e aire |
Ciclo Rankine
Ciclo Brayton |
7 Introducción ás técnicas de optimización e simulación de sistemas térmicos
|
Optimización
Simulación |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A4 A5 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C6 C8 C9 C11 |
10 |
25.5 |
35.5 |
Solución de problemas |
A4 A5 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C6 C8 C9 C11 |
17 |
56 |
73 |
Proba obxectiva |
A4 A5 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C6 C8 C9 C11 |
3 |
0 |
3 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuales e a introducción de algunhas preguntas dirixidas aos estudiantes, ca finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaje |
Solución de problemas |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuales e a introducción de algunhas preguntas dirixidas aos estudiantes, ca finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaje |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Tutorías e consulta en correo electrónico
Alumnos bajo dispensa académica: Consulta en correo electrónico |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A4 A5 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C6 C8 C9 C11 |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
|
70 |
Solución de problemas |
A4 A5 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C6 C8 C9 C11 |
Entrega de problemas resoltos |
30 |
|
Observacións avaliación |
Criterios de avaliación
para 1ª oportunidade:
- Proba obxectiva: É unha
proba escrita con consulta de 210 minutos de duración. Con esta proba
avaliarase o 70% da nota final.
- Problemas resoltos: Ao
longo do curso, aos alumnos asignaránselles tarefas para realizar e entregar
nun prazo determinado. Estas tarefas consistirán na resolución de problemas
propostos e con elas avaliaráselles o 30% da nota final. Estas tarefas non son
obrigatorias, se non se avalían, poderase aprobar a materia se a nota obtida na
proba escrita é igual ou superior ao 71,4%.
Criterios de avaliación
para 2ª oportunidade, convocatorias extraordinarias e dispensa académica:
- Os criterios de
avaliación para 2ª oportunidade e convocatorias extraordinarias serán os mesmos
que para a 1ª oportunidade.
- Para os alumnos de
dispensa académica a avaliación consiste unicamente na proba escrita.
Tódolos aspectos relacionados co fraude académico regiranse acorde ca normativa académica da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Eastop & Maconky (). Applied thermodynamics for Engineering and Technologists.
Moran y Shapiro (). Fundamentos de termodinámica técnica.
Incropera, F. P. y DeWitt, D. P. (). Fundamentos de transferencia de calor.
Stoecker y Jones (). Refrigeration and air condictioning. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Traballo Fin de Máster/730497219 |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: • Solicitaranse en formato virtual e/o soporte informático • Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos • Débese de facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural • Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais • Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…) • Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. • Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas. |
|