Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A19 |
EI3 - Coñecementos e capacidades para o cálculo e deseño de estruturas. |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B6 |
G1 - Ter coñecementos adecuados dos aspectos científicos e tecnolóxicos na Enxeñería Industrial. |
B7 |
G2 - Proxectar, calcular e deseñar produtos, procesos, instalacións e plantas. |
B13 |
G8 - Aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares. |
B14 |
G9 - Ser capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B17 |
G12 - Coñecemento, comprensión e capacidade para aplicar a lexislación necesaria no exercicio da profesión de Enxeñeiro Industrial. |
C1 |
ABET (a) - An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C2 |
ABET (b) - An ability to design and conduct experiments, as well as to analyze and interpret data. |
C3 |
ABET (c) - An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C5 |
ABET (e) - An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C6 |
ABET (f) - An understanding of professional and ethical responsibility. |
C8 |
ABET (h) - The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
C11 |
ABET (k) - An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos teóricos e prácticos aplicados na análise estrutural. |
AP19
|
BP1 BP2 BP3 BP6 BP7 BP13 BP14 BP17
|
CP1 CP2 CP3 CP5 CP6 CP8 CP11
|
Coñecementos e capacidades para o cálculo e diseño de estructuras metálicas. |
AP19
|
BP1 BP2 BP3 BP6 BP7 BP13 BP14 BP17
|
CP1 CP2 CP3 CP5 CP6 CP8 CP11
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 0. Os bloques ou temas seguintes desenvolven os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación. |
Conceptos básicos de análise estructural. Introducción á análise de estructuras metálicas |
Tema 1. CONCEPTOS BÁSICOS DE ANÁLISE ESTRUCTURAL |
Esforzos, tensións e deformacións en elementos estructuráis. |
Tema 2. INTRODUCCIÓN Á ANÁLISE DE ESTRUCTURAS METÁLICAS |
Normativa. Accións. Estados límite último e de servizo. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A19 B1 B2 B3 B13 B14 B17 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 C11 |
6.5 |
15 |
21.5 |
Solución de problemas |
A19 B1 B2 B3 B13 B14 B17 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 C11 |
8.5 |
20 |
28.5 |
Traballos tutelados |
A19 B1 B2 B3 B13 B14 B17 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 C11 |
4.5 |
26 |
30.5 |
Prácticas a través de TIC |
A19 B2 B3 B6 C1 C5 C11 |
6 |
10 |
16 |
Proba mixta |
A19 B1 B2 B3 B13 B14 B17 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 C11 |
4 |
10 |
14 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais, que ten como finalidade transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe na o ámbito da análise de estruturas |
Solución de problemas |
Metodoloxía que permite a realización de actividades de carácter práctico, en pizarra ou con ordenador, tales como modelización e análise de estructuras. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, resolvendo un problema que involucre os contidos da materia e as competencias especificas traballadas na mesma, realizado baixo a tutela do profesor. |
Prácticas a través de TIC |
O alumno terá que resolver unha serie de casos prácticos de aplicación dos conceptos estudados mediante o oso de programas informáticos. |
Proba mixta |
Proba escrita utilizada para a avaliación do aprendizaxe |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A elaboración dos traballos tutelados levarase a cabo có apoio do profesor, que guiará ao alumno e aclarará as súas dúbidas.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A19 B1 B2 B3 B13 B14 B17 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 C11 |
Esta proba consiste nun exame onde o alumno resolverá os problemas plantexados polo profesor.
É preciso acadar unha nota igual ou superior a 3 puntos sobre 7 nesta proba mixta para poder sumar a nota obtida nos traballos tutelados. En caso contrario, a nota final da materia estará constituida únicamente pola nota do exame. |
70 |
Traballos tutelados |
A19 B1 B2 B3 B13 B14 B17 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 C11 |
Os traballos tutelados resoltos de xeito individual ou colectivo, avaliaránse en función do traballo realizado polo alumno. O profesor asignará unha nota segundo o grao de coñecemento e aprendizaxe que mostre o alumno. Valorarase a calidade dos traballos entregados, tanto no seu aspecto técnico, como formal.
A nota obtida nos traballos tutelados sumarase á obtida na proba mixta, sempre e cando o/a alumno/a acade nesta proba mixta unha nota igual ou superior a 3 puntos sobre 7.
Para poder presentar os traballos tutelados será preciso asistir ás clases, salvo causa debidamente xustificada (traballo ou enfermidade), con unha asistencia igual ou superior a o 80%. Os alumnos repetidores poden optar a principio de curso a manter a nota do curso anterior correspondente a os traballos tutelados, e quedar exentos da asistencia ás clases (esta posibilidade só se aplica no curso seguinte á obtención da nota dos traballos, e sempre e cando se teña cumprido a asistencia mínima do 80%).
A nota dos traballos tutelados conservarase para a convocatoria de xullo correspondente á segunda oportunidade (sempre que se cumpra o requisito de asistencia mínima do 80%). Aqueles alumnos que non entregaran os traballos tutelados na primeira oportunidade non terán oportunidade de facelo na segunda, e polo tanto a nota final estará constituida únicamente pola nota da proba mixta.
|
30 |
|
Observacións avaliación |
Os traballos tutelados resoltos de forma individual ou colectiva, evaluaranse en función do traballo realizado polo alumno. O profesor asignará unha nota segundo o grado de coñecemento e aprendizaxe que mostre o alumno. Además, valorarase a calidade dos traballos entregados, tanto no seu aspecto técnico, como formal. A nota obtenida nos trabajos tutelados sumarase á obtenida na proba obxetiva, sempre e cuando o/a alumno/a alcance nesta proba obxetiva unha nota igual ou superior a 3 puntos sobre 7. En caso contrario, a nota final da materia estará constituida únicamente pola nota do exame (con un máximo de 7 puntos). Para poder presentar os traballos tutelados será preciso asistir ás clases, salvo causa debidamente xustificada (traballo ou enfermidade), con unha asistencia igual ou superior ao 80%. Os alumnos repetidores pueden optar a principio de curso a manter a nota do curso anterior correspondente a os trabajos tutelados, e quedar exentos da asistencia ás clases (esta posibilidade só se aplica no curso seguiente á obtención da nota dos traballos, e sempre que se teña cumprido o requisito de asistencia mínima do 80% no curso de obtención da nota que se desaxa traspasar).
A nota dos trabajos tutelados conservarase para a convocatoria de xullo correspondente á segunda oportunidade. Aqueles alumnos que non entregaran os traballos tutelados na primera oportunidade non poderán facelo na segunda, e por lo tanto, a nota final estará constituida únicamente pola nota da prueba obxetiva (con un máximo de 7 puntos). A realización fraudulenta (plaxio, copia, etc.) das probas ou actividades de evaluación implicará a aplicación da normativa da UDC que corresponda. A nota de la convocatoria adiantada (decembro) estará constituida únicamente pola nota obtida na proba mixta (exame) (con un máximo de 10 puntos). Os alumnos con dispensa académica ou a tiempo parcial estarán eximidos da obligatoriedade do 80% de asistencia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). Apuntes de la asignatura.
(). Código Estructural.
(). Documento Básico SE-AE.
(). EC3.
(). Instrucción de Acero Estructual EAE. Ministerio de Fomento |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Simulación de Sistemas Mecánicos e Estruturais/730497224 |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostido e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
- Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático
- Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
- En caso de ser necesario realizalos en papel:
- Non se empregarán plásticos
- Realizaranse impresións a dobre cara.
- Empregarase papel reciclado.
- Evitarase a impresión de borradores.
Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural |
|