Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os distintos tipos de vehículos eléctricos |
AM1 AM2 AM5 AM16
|
BM9 BM11 BM12 BM13 BM16 BM17 BM18
|
CM2 CM4 CM5
|
Comprender e saber aplicar enfoques sistémicos a problemas relacionados cos vehículos eléctricos |
AM2 AM5
|
BM12 BM13 BM17 BM18
|
CM2 CM4 CM5
|
Analizar e saber deseñar sistemas eléctricos de tracción/propulsión |
AM1 AM13 AM16
|
BM9 BM12
|
CM4 CM5
|
Comprender as necesidades dos usuarios na selección de sistemas eléctricos de tracción/propulsión |
AM2 AM5 AM15 AM16
|
BM9 BM11 BM12 BM13 BM18
|
|
Coñecer os diferentes procesos, produtos e equipamentos relacionados co deseño de sistemas eléctricos de tracción/propulsión |
AM1 AM2 AM5 AM16
|
BM9 BM11 BM12 BM13 BM17 BM18
|
CM2 CM4 CM5
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Movilidad sostible e vehículo eléctrico, unha transición ordenada |
Introdución á mobilidade eléctrica. Necesidades enerxéticas, eficiencia, vantaxes e inconvenientes.
Tipos de vehículos eléctricos: Híbridos autorrecargables, híbridos enchufables, eléctricos puros, microhíbridos, vehículos eléctricos de pila de combustible de hidróxeno
Zonas de baixas emisións. Etiquetas distintivas, dirección xeral de tráfico |
O vehículo eléctrico e a smartgrid |
Beneficios da carga de vehículos eléctricos mediante redes intelixentes.
Carga de vehículos eléctricos: tipos, normativa e estándares. Punto de recarga públicos operativos en España
Casos prácticos. Planificación de viaxes. |
Tecnoloxías do VEB: motores, baterías, electrónica de potencia |
Diferentes sistemas de tracción, análise, vantaxes e inconvenientes |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Foro virtual |
A1 A2 A5 A13 A15 A16 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B18 C2 C4 C5 |
9 |
20 |
29 |
Aprendizaxe colaborativa |
A1 A2 A5 A13 A15 A16 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B18 C2 C4 C5 |
12 |
8 |
20 |
Traballos tutelados |
B9 B11 B12 B13 B18 |
6 |
2 |
8 |
Proba práctica |
A1 A2 A5 A13 A15 A16 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B18 C2 |
4 |
12 |
16 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Foro virtual |
Actividade virtual a través de TEAMS, onde se explicarán os conceptos fundamentais da materia, mediante unha exposición oral, complementada con medios audiovisuais e multimedia para facilitar a aprendizaxe. |
Aprendizaxe colaborativa |
Aprendizaxe baseada en proxectos, cooperativo e colaborativo (Modalidade presencial e modalidade a distancia), os alumnos propoñerán un tema, sempre relacionado coa materia da materia, o profesor deberá admitir. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor
Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade na súa propia aprendizaxe. |
Proba práctica |
Permite a avaliación dos traballos, competencias e habilidades adquiridas polos alumnos, fomentando o seu traballo autónomo |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Ao tratarse de grupos moi reducidos é posible realizar un seguimento do traballo realizado. Analizar os puntos fundamentais e defender as propostas adoptadas.
O profesor tutela e promove a aprendizaxe autónoma dos estudantes, os cales deben asumir as súas propias responsabilidades. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
A1 A2 A5 A13 A15 A16 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B18 C2 C4 C5 |
Aprendizaxe baseada en proxectos, cooperativo e colaborativo, os alumnos deberán defender os traballos propostos, mostrando a súa capacidade de comunicación de maneira fluída, expoñer claramente as solucións adoptadas e ser capaces de defendelas de opinións contrarias. |
50 |
Traballos tutelados |
B9 B11 B12 B13 B18 |
Avaliación dos traballos e proxectos academicamente dirixidos e aceptados polo profesor a proposta dos alumnos |
20 |
Proba práctica |
A1 A2 A5 A13 A15 A16 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B18 C2 |
Consiste na resolución de diferentes propostas por parte do profesor ou o alumno, onde deberá demostrar as súas habilidades, competencias e coñecementos adquiridos. |
30 |
|
Observacións avaliación |
Os alumnos deberán elaborar e defender ao longo do curso os seus traballos propostos e aceptados polo profesor e nas convocatorias oficiais realizar as probas prácticas. A materia non pode superarse unicamente coa proba práctica, en ningún caso.
Recoméndase un seguimento constante da materia a través da plataforma Teams e Moodle, para que sexa posible a consecución dos obxectivos.
- Os criterios de avaliación serán os mesmos para a 1ª e 2ª oportunidade e as convocatorias extraordinarias. As probas similares.
-As probas prácticas consistirán na resolución dun cuestionario posto en moodle, o alumno realizarao conectado á plataforma TEAMS coa cámara conectada en todo momento enfocando ao escritorio, o tempo de realización da proba está limitado.
- A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta prodúcese na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
KRAUSE,P.C. ; WASYNCZUK, O.; SUDHOFF, S.D. (March 5th 2002). Analysis of Electric Machinery and Drive Systems. Wiley-IEEE Press. Piscataway. N.J
KRISHNAN, R. (2001). Electric Motor Drives Modeling, Analysis, And Control. Prentice Hall.Pearson Education. Upper Saddle River. N.J.
Mohamed El-Sharkawi (2018). Fundamentals of Electric Drives. CL Engineering
Eickelman, Jens (2017). La electromovilidad como impulso del cambio. Phoenix Contact E-Mobility GmbH. Schieder-Schwalenberg
El-Sharkawi, Mohamed (2017). Wind Energy: An Introduction. Editorial: CRC Press |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|