Recomendacións Sostenibilidade Medio Ambiente e Igualdade de
Xénero:
1. A entrega dos traballos documentais (traballo
tutelado/aprendizaxe servizo) que se realicen nesta materia farase da seguinte
maneira: 1.1.Entregarase en formato virtual e / ou soporte informático
1.2.No caso de ter que imprimir algo en papel, por exemplo,
carteis, dípticos, etc... para a realización das actividades ApS e os traballos
tutelados a impresión farase en papel reciclado e a dobre cara. Non se
imprimirán borradores, só a versión final. 
2. Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de
impactos negativos sobre o medio natural. Fomentarase que os materiais que se
desfeiten da materia (papeis, plásticos) se tiren nos respectivos contenedores
habititados na EUDI ou na rúa para tal fin. Os materiais empregados para a
realización das experiencias ApS deben ser na medida do posible materiais
reutilizados, realizando campañas no centro para a súa recollida no caso de ser
necesario.  
3. Intentarase transmitir ao estudantado a importancia dos
principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade para que estos os
apliquen non so na aula, senón nos comportamentos persoais e
profesionais. 
4. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para
a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta
materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as
de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e
alumnas...)
5. Traballarase para identificar e modificar prexuñizos e
actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar
valores de respeto e igualdade.
6. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de
xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.
7.
Facilitarase a plena integración do estudantado que por razón físicas,
sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso
axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. Estas reglas
aplicaránse tamén no caso dos traballos de aprendizaxe servizo preparados polo
estudantado en entidades que traballen con persoas usuarias con algún tipo de
discapacidade. O estudantado adaptará os materiais de tal maneira que se facilite
o aprendizaxe de todas as persoas usuarias. |