Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os fundamentos básicos de xestión dunha empresa téxtil/moda, tanto a nivel estratéxico como operativo e funcional. |
AI3
|
|
|
Coñecer os aspectos da contorna que inflúen na evolución do mundo da moda e as súas empresas, con especial incidencia no impacto das cuestións económicas e legais. |
AI5
|
|
|
Desenvolver destrezas para as relacións interpersoais e a interactuación con axentes do contorno e interno (clientes, provedores, medios, colaboradores...). |
AI15
|
|
|
Coñecer e manexar as ferramentas necesarias para a realización, conceptualización e lanzamento de coleccións. |
AI16
|
|
|
Coñecer a realidade e os condicionantes sociais que inflúen no mundo da moda, con perspectiva de evolución histórica. |
AI23
|
|
|
Ser capaz, con base no coñecemento do contorno social, de deseñar e pór en marcha estratexias de márketing eficaces, que consideren especialmente as variables de comunicación e distribución: mensaxes, medios, canles, relación co cliente etc... |
AP1
|
|
|
Ter unha perspectiva internacional do sector da moda e dominar ferramentas de planificación e xestión das estratexias de internacionalización posibles. |
AP1
|
|
|
Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil. |
AP1
|
|
|
Coñecer e asumir a perspectiva ética e os valores imprescindibles en que debe descansar o mundo da moda e as súas empresas. |
AP1
|
|
|
Incorporar criterios de sostibilidade nos procesos de toma de decisión da empresa (e por extensión aos mercados de moda). |
AP1
|
|
|
Saber implantar programas de responsabilidade social corporativa (nos mercados de moda). |
AP1
|
|
|
Capacidade para a recollida, selección e análise de fluxos de información, integración destes nos sistemas e procesos de xestión da información da empresa, e aplicación á toma de decisións estratéxicas e operativas, sempre desde unha perspectiva ética. |
AP1
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
MARKETING SOSTIBLE NA INDUSTRIA TÉXTIL E DA MODA |
MARKETING NO SÉCULO XXI.
AS BASES DO MARKETING DE SOSTIBILIDADE.
COMPORTAMENTO SOSTIBLE DO CONSUMIDOR: RETOS SOCIAIS E ECOLÓXICOS.
VALORES E OBXECTIVOS DO MARKETING DE SOSTIBILIDADE.
MARKETING ESTRATÉXICO DE SUSTENTABILIDADE.
MARKETING OPERATIVO DE SUSTENTABILIDADE.
O FUTURO DO MARKETING DE SUSTENTABILIDADE: OPORTUNIDADES E RETOS. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A8 A11 A13 A15 A16 A17 A19 A3 A5 |
5 |
25 |
30 |
Traballos tutelados |
A8 A11 A13 A15 A16 A17 A19 A15 A16 |
5 |
25 |
30 |
Proba obxectiva |
A8 A11 A16 A17 A19 A15 A16 A23 |
1.5 |
15.5 |
17 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A6 A7 A8 A11 A13 A15 A16 A17 A19 |
20 |
10 |
30 |
|
Atención personalizada |
|
5.5 |
0 |
5.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Análise e estudo de casos de mercadotecnia e sustentabilidade (pode haber actividade complementaria aos mesmos: conferencias, seminarios, obradoiros, etc.). O alumnado debe reflexionar sobre o contido e elaborar unha análise, que facilite a toma de decisións que serán avaliadas. |
Traballos tutelados |
Traballo en equipo. Traballo final da materia con exposición oral e defensa na clase. |
Proba obxectiva |
Proba individual de opción múltiple. Cada resposta incorrecta diminuirá a nota da proba.
|
Sesión maxistral |
Os contidos do programa teórico da materia presentaranse en sesións maxistrais, con carácter xeral coa axuda de medios audiovisuais. As diapositivas estarán a disposición dos alumnos. O profesor supervisará a asistencia á sesión. A asistencia regular é un requisito no procedemento de avaliación. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Estudo de casos |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Os estudantes poderán resolver calquera dúbida mentres se traballan en casos prácticos e traballos tutelados, así como solicitar axuda sobre contidos teóricos e clases maxistrais. Asignarase á profesora dispoñibilidade para realizar titorías.
ATENCIÓN Á DIVERSIDADE:
A materia poderá adaptarse ao alumnado que requira a adopción de medidas destinadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionadas coa saúde mental). Se é o caso, deberán dirixirse aos servizos dispoñibles na UDC/no centro: nos prazos oficiais estipulados con anterioridade a cada cuadrimestre, coa Unidade de Atención á Diversidade. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A8 A11 A13 A15 A16 A17 A19 A3 A5 |
20% Nota final. O grupo designado polo profesor deberá presentar as actividades sinaladas e a análise dos casos asignados. A avaliación baséase na calidade e claridade da presentación, na precisión e calidade das respostas, na calidade das fontes primarias e secundarias utilizadas e na revisión da literatura relevante. |
20 |
Traballos tutelados |
A8 A11 A13 A15 A16 A17 A19 A15 A16 |
30% Nota final. O grupo designado polo profesor deberá levar a cabo un Plan de Marketing Sostible para unha empresa téxtil/moda. Os membros do grupo deben escribir e entregar dita Plna, presentala e defendela na clase. A avaliación inclúe a comprobación da inclusión e aplicación da parte teórica, da calidade e claridade da exposición, da precisión e calidade das respostas, da calidade das fontes primarias e secundarias utilizadas e da revisión da literatura correspondente. |
30 |
Proba obxectiva |
A8 A11 A16 A17 A19 A15 A16 A23 |
50% da nota final. Proba ou proba de opción múltiple individual (catro/cinco opcións). Cada resposta incorrecta reducirá a puntuación final. |
50 |
|
Observacións avaliación |
Avaliación de 1a oportunidade. No desenvolvemento da parte práctica (traballo en equipo/proxectos) (nota do 40%) valoraranse: aplicación das bases teóricas, calidade da exposición, precisión e claridade da presentación e calidade das respostas, fontes primarias e secundarias. utilizado e revisión bibliográfica. Para a avaliación da parte teórica empregarase unha proba multiobxecto (nota 50%) con varias alternativas de resposta, onde os erros reducirán a puntuación para evitar o “efecto lotería”. A fórmula é NOTA = (respostas correctas x 1) - (erros / k-1), con k = número de opcións de resposta. Os puntos netos obtidos transfírense a unha valoración nunha escala de 0 a 10. Dedicación a tempo parcial e exención académica (exención de asistencia): no caso de estudantes con dedicación parcial e exención académica de exención de asistencia, utilizaranse as plataformas Moodle e MS Teams, así como o correo electrónico como principal vehículo de comunicación. xestión de contidos, titorías e entrega de tarefas. Ao comezo do curso acordarase un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, pero terán a mesma obriga de realizar actividades e asistir a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo. Agás as datas aprobadas polo Consello de Facultade nas que corresponda a proba obxectiva, para o resto das probas acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación. O proceso de avaliación para a 2a oportunidade é exactamente o mesmo que para a 1a oportunidade: gárdase a nota práctica (obtida en traballos/proxectos) e @ alumno@ realizará un novo exame tipo test, con características idénticas ás descritas anteriormente. No caso dunha convocatoria extraordinaria/adiantada avaliación só será cunha proba de resposta múltiple (proba suxeita a resposta múltiple) (nota 100%) con varias alternativas de resposta, onde os erros descontarán puntos en función da fórmula PUNTOS NETOS = ( respostas correctas x 1 ) - (erros / k-1) con k = número de opcións de resposta. Os puntos netos obtidos transfírense a unha escala de 0 a 10. Considerarase “Non Presentado” (NP) o alumno que, mentres estea matriculado, non participase nas diferentes actividades de avaliación (continua/práctica e/ou exame/proba) que se establezan para o curso académico. Todos os aspectos relacionados coa dispensa académica, a dedicación ao estudo, a permanencia e a fraude académica rexeranse segundo a normativa académica vixente da UDC. PLAXIO/COPIA. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso (0) na materia da convocatoria correspondente, quedando sen efecto calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación da convocatoria extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Belz, F-M.; Peattie, K. y Gali, J. P. (2013): “Marketing de sostenibilidad: Una perspectiva global”, Profit Editorial. Kotler, P. y Keller, K. L. (2016): “Marketing Management”, 16ª ed., Ed. Pearson. Solomon, M.R. (2018): “Consumer Behavior: Buying, Having, and Being”, 12ª ed., Ed. Pearson. |
Bibliografía complementaria
|
|
Bourn, M. y Munden, S. (2024): “Sustainable Advertising: How Advertising Can Support a Better Future”, Kogan Page. Carvill, M.; Butler, G. y Evans, G. (2021): “Sustainable Marketing: How to Drive Profits with Purpose”, Bloomsbury Business. Kotler, P.; kartajaya, H. y Setiawan, I. (2021): “Marketing 5.0. Tehcnology for Hukmanity”, Wiley John and Sons Inc. Kotler, P.; kartajaya, H. y Setiawan, I. (2023): “Marketing 6.0. The Futures is Inmmersive”, Wiley John and Sons Inc. Randle, P. y Eyre, A. (2023): “Sustainable Marketing: The Industry’s Role in a Sustainable Future”, Kogan Page. Reffstrup, N. y Roberts-Islam, B. (2024): “The GANNI Playbook: How to Get Started Creating a Responsible Business”, Penguin Business. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para contribuír á consecución dunha contorna inmediata sostible e ao cumprimento do obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación ambiental e social saudables e sostibles” do Plan de Acción Campus Verde Ferrol, solicitarase a entrega de traballos documentais nesta materia en formato virtual e / ou soporte informático (a entrega realizarase a través de Moodle ou correo electrónico, en formato dixital sen necesidade de imprimilos). Se é necesario facelos en papel: non se empregarán plásticos, empregarase impresión a dobre cara, empregarase papel reciclado, evitarase a impresión de borradores e a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da Sostibilidade. ser tidos en conta nos comportamentos persoais e profesionais. Facilitarase a plena integración do alumnado/profesorado con diversidade funcional. Tal e como recollen as distintas normativas aplicables á docencia universitaria, nesta materia deberá incorporarse a perspectiva de xénero (utilizarase unha linguaxe non sexista, empregarase bibliografía de autores de ambos sexos, fomentarase a participación na clase de alumnos e alumnas). . ...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influír no medio para modificalos e promover valores de respecto e igualdade. Deben detectarse as situacións de discriminación de xénero e propor accións e medidas para corrixilas. Aspectos da normativa académica vixente da UDC: Todos os aspectos normativos relacionados coa “exención académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” réxense de acordo coa normativa académica vixente da UDC. |
|