O sistema de cualificacións expresarase mediante cualificación numérica de acordo co establecido no art. 5 do Real Decreto 1125/2003 de 5 de setembro (BOE 18 de setembro), polo que se establece o sistema europeo de créditos e o sistema de cualificacións nas titulacións universitarias de carácter oficial e validez en todo o territorio nacional.
Sistema de cualificacións:
0-4.9=Suspenso,
5-6.9=Aprobado,
7-8.9=Notable,
9-10=Sobresaliente,
9-10 Matrícula de Honra (Graciable).
Outorgarase Matrícula de Honra Graciable, ao alumno coa maior puntuación global sempre que sexa maior de 9. No caso de que o número de matrículas que se poidan outorgar sexa menor que o número de alumnos coa maior puntuación global, outorgarase matricula de honra a aqueles alumnos coa maior nota no exame. Se continua sendo menor o número de matriculas de honra que se poden outorgar terase en conta a nota dos test de avaliación das sesións maxistrais.
É necesario obter un 5 na proba de resposta múltiple para que se poda sumar o porcentaxe de obradoiro e solución de problemas. É dicir, é necesario ter 25preguntas correctas de 50 unha vez aplicados os criterios de penalización (cadapregunta incorrecta desconta 1/3 do seu valor). No caso de que se eliminealgunha pregunta, o aprobado corresponde ao 50% das respostas correctas dototal.
Seo alumno non alcanza o aprobado na proba de resposta múltiple, a nota final daasignatura será a da proba de resposta múltiple.
PRIMEIRA MATRICULA ORDINAL: Aplicarase a avaliación tal e como se recolle nesta guía docente.
PRIMEIRA MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL OU DISPENSA ACADÉMICA (deben mandar e-mail ao profesor indicando a súa situación ao principio do curso): a avaliación dos talleres realizarase pola entrega dos exercicios expostos en cada taller na plataforma do campus virtual (25%). A avaliación da solución de problemas será acordada co o alumno en duas posibles datas (5%). A avaliación da proba de resposta múltiple realizarase seguindo as indicacións desta guía (70%). O alumno pode solicitar que se lle evalúe co sistema de primeira matricula ordinaria.
SEGUNDA OPORTUNIDADE, SEGUNDA MATRÍCULA OU POSTERIORES (deben mandar e-mail ao profesor indicando a súa situación ao principio do curso): A avaliación dos talleres e a solución de problemas e o resto de actividades realizadas poderánse manter da oportunidad o matrícula anterior e supondrán o 30% da nota. Tódolos alumnos terán que facer nalgunha convocatoria a solución de problemas e os talleres.A avaliación da proba de resposta múltiple realizarase seguindo as indicacións desta guía (70%). El alumno puede solicitar que se le evalúe con el sistema de primera matricula ordinaria.
SICUE/ERASMUS/BILATERAL/DANUDC: Aplicarase a avaliación tal e como se recolle nesta guía docente. Se o alumno o solicita ao principio de curso mediante un e-mail ao profesor responsable da asignatura pódese acoller a mesma modalidad de avaliación cos alumnos de primeira matrícula a tempo parcial ou dispensa académica: a avaliación dos talleres realizarase pola entrega dos exercicios expostos en cada taller na plataforma do campus virtual (25%), a avaliación da solución de problemas será acordada co o alumno en duas posibles datas (5%) e a avaliación da proba de resposta múltiple realizarase seguindo as indicacións desta guía (70%).
Considerarase non presentado: aquel alumno que entregue menos do 50% dos exercicios expostos no taller e non asista ao exame final.
Oportunidade adiantada de avaliación: o alumnado que se encontre nos supostos recollidos na normativa de xestión académica da UDC dispondrá desta opción para superar a materia mediante unha proba escrita de características similares á recollida no proceso de avaliación que terá, nesta oportunidade, un peso do 100% da calificación final.
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoriaen que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
A metodoloxía na solución de problemas está vinculada á metodoloxía docente obradoiro: 5% solución problemas da calificación final e taller 15% da evaluación final.