Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AP1 AP2 AP8 AP9 AP10 AP11 AP12
|
|
|
|
AP2
|
|
|
|
AP3
|
|
|
|
AP8
|
|
|
|
AP9
|
|
|
|
AP10
|
|
|
|
AP11
|
|
|
|
AP12
|
|
|
|
AP13
|
|
|
|
|
BP2
|
|
|
|
BP3
|
|
|
|
BP4
|
|
|
|
BP5
|
|
|
|
|
CM3
|
|
|
|
CM4
|
|
|
|
CM5
|
|
|
BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP13
|
CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
I. O contrato de traballo. |
I) Concepto.
II) Diferencias con outros contratos.
III) Modalidades. |
II. La mobilidade dentro do contrato de traballo: |
1) A mobilidade funcional. Concepto e tipos.
2) A mobilidad xeográfica. Concepto e tipos. Normas reguladoras. A mobilidade xeográfica vinculada ás necesidades de funcionamento da empresa. |
III. La modificación substancial de condicións de traballo. |
Concepto.
Modificacións substancial, individual e colectiva.
Procedemento.
Efectos.
|
IV. Suspensión do contrato e reducións de xornada por causas económicas, técnicas, organizativas ou de produción. |
Concepto.Causas.
Procedemento e efectos.
A suspensión por forza maior.
|
IV. Despedimento colectivo e despedimento obxectivo por causas económicas, técnicas, organizativas ou de produción. |
Concepto e causas.
Procedemento.
Efectos.
Unha referencia á extinción do contrato por forza maior. |
V. Especial impacto da crise económica na empresa, |
I) Crise de empresa e salario. O descolgamento salarial.
II) Relacións laborais en situacións de concurso.
As especialidades da modificación, suspensión e extinción dos contratos de traballo nas empresas concursadas.
A suspensión ou extinción dos contratos de traballo de alta dirección.
|
V. O despedemento disciplinario. |
I) Causas.
II) Procedemento.
III) Efectos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
A2 A3 A9 A10 B3 B4 C4 |
4 |
6 |
10 |
Proba obxectiva |
A1 A2 A3 A8 A9 A10 A13 B2 B3 B6 B10 B13 |
2 |
4 |
6 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A9 A10 A11 A12 B2 B3 B5 B7 B8 B9 C3 C7 |
32 |
0 |
32 |
Sesión maxistral |
A1 A8 A13 B2 B6 B10 B13 C5 |
10 |
15 |
25 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Discusión dirixida |
Sesión maxistral |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Las actuaciones del profesor, tanto en discusiones como en estudio de casos concretos, se orientan a que sea el alumno quien, valorando los pros y contras que se planteen, ofrezca la solución más conveniente. El alumno tendrá que aprender a optar y decidir, conociendo todas las posibilidades y consecuencias de cada una de esas alternativas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A9 A10 A11 A12 B2 B3 B5 B7 B8 B9 C3 C7 |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
80 |
Discusión dirixida |
A2 A3 A9 A10 B3 B4 C4 |
Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. |
5 |
Sesión maxistral |
A1 A8 A13 B2 B6 B10 B13 C5 |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
5 |
Proba obxectiva |
A1 A2 A3 A8 A9 A10 A13 B2 B3 B6 B10 B13 |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Las competencias adquiridas por el alumno se evaluarán a través de su participación en las sesiones conjuntas, de la elaboración y exposición del trabajo asignado por el profesor y de su respuesta a los supuestos planteados en clase. El sistema de evaluación para la 2ª
oportunidad es el mismo. El sistema de evaluación para estudiantes con dedicación a tiempo
parcial y dispensa académica de exención de asistencia es el mismo. La realización fraudulenta de las pruebas o actividades de evaluación
implicará directamente la calificación de suspenso '0' en la materia en la
convocatoria correspondiente, invalidando así cualquier calificación obtenida
en todas las actividades de evaluación de cara a la convocatoria
extraordinaria. La realización fraudulenta de las pruebas o actividades de evaluación implicará directamente la calificación de suspenso '0' en la materia en la convocatoria correspondiente, invalidando así cualquier calificación obtenida en todas las actividades de evaluación de cara a la convocatoria extraordinaria. Según recoge la normativa vigente para la docencia universitaria, se incorpora la perspectiva de sexo en esta materia.
Se trabajará para identificar y modificar prejuicios y actitudes sexistas y se razonará para modificalos y fomentar valores de respeto e igualdad.
Se detectarán situaciones de discriminación por razón de sexo, proponiéndose, en su caso, acciones y medidas orientadas a su corrección.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
MARTINEZ GIRON JESUS,ARUFE VARELA ALBERTO,CARRIL VAZQUEZ XOSE (Última edición). Derecho del Trabajo . Netbiblo
BAYLOS GRAU, A. (Última edición). Derecho del Trabajo: modelo para armar . Trotta
TÁRRAGHA POVEDA, J (Úlltima edición). El contrato de trabajo fijo-discontínuo: un estudio jurisprudencial. Bomarzo
GORELLI HERNÁNDEZ Y OTROS (2004). El despido: anáilisis y aplicación práctica.. Técnos
MONREAL BRINGSVAERD, E (2005). La jornada de trabajo: ley y convenio colectivo.. CES
BARRENECHEA Y OTROS (Última edición). Los contratos de trabajo más utilizados en la empresa: modelos con comentario.. Deusto
VARIOS (2005). Salario y tiempo de trabajo en el Estatuto de los Trabajadores (de 1980 a 2005). CEF |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Es fundamental la asistencia a las sesiones magistrales y a los diferentes debates o discusiones que se planteen. Es conveniente, para el supuesto de que se formulen por el profesor casos concretos, tanto para estudiarlos en clase como fuere de ella, que los alumnos los resuelvan en grupo, a fin de provocar un intercambio de conocimientos y opiniones personales. |
|