Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Os contidos céntranse na adquisición de habilidades e capacidades técnicas e expresivas no marco dun proxecto individual de automoción, mobiliario ou complementos e están enmarcados no traballo creativo persoal e nas esxencias técnico-productivas destes sectores. |
AP1 AP2 AP3 AP5 AP6 AP9 AP10 AP13 AP14 AP15 AP18 AP19 AP21 AP22 AP23 AP24 AP26 AP27 AP28 AP29 AP30
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10
|
CP1 CP2 CP3 CP6 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Técnicas e Métodos |
Técnicas de creatividade
Técnicas de representación
Modelización e optimización numérica
Benchmarking
Q.F.D. (Quality Function Deployment)
Análise modal de fallos
Xestión do Valor
Deseño para fabricación - Tecnología de grupos
Proceso de innovación sistemática - TRIZ
Proxecto experimental específico individual |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A5 A6 A9 A10 A13 A14 A15 A18 A19 A21 A22 A23 A24 A26 A27 A28 A29 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
25 |
0 |
25 |
Traballos tutelados |
A2 A3 A6 A10 A14 A23 A27 A28 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 |
10 |
27 |
37 |
Prácticas a través de TIC |
A2 A3 A27 A28 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
7.5 |
22.5 |
30 |
Saídas de campo |
A2 A3 A6 A9 A10 A14 A18 A19 A21 A23 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
4 |
6 |
10 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A1 A2 A3 A5 A6 A9 A10 A13 A14 A15 A18 A19 A21 A22 A23 A24 A26 A27 A28 A29 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
9 |
81 |
90 |
Seminario |
A1 A2 A3 A6 A9 A10 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 |
7.5 |
22.5 |
30 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introducción de preguntas dirixidas ós estudantes, coa finalidad de transmitir coñecementos e facilita-la aprendizaxe. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promove-la aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de cómo face-las cousas. Constitúe unha opción basada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensinanza basease en dous elementos básicos: a aprendizaxe independiente dos estudantes e o seguemento desa aprendizaxe polo profesor-tutor. |
Prácticas a través de TIC |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións mediante ouso de aplicacións informáticas CAD-CAE-CAM. |
Saídas de campo |
Actividades vinculadas a un contexto externo ó contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de productos (bocetos, deseños, ...), etc. |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Método de ensinanza-aprendizaxe no que os estudantes llevan a cabo un proxecto nun tempo determinado para resolver un problema ou abordar unha tarefa mediante a planificación, deseño e realización dunha serie de actividades e todo eso a partir do desenvolvemento e aplicación de aprendizaxes adquiridas y do uso efectivo de recursos. |
Seminario |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de tódolos componentes do seminario. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Saídas de campo |
Seminario |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Prácticas a través de TIC |
Traballos tutelados |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
Plantexamento xeral dos proxectos e atención e revisión de resultados segundo cada fase do proceso. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Saídas de campo |
A2 A3 A6 A9 A10 A14 A18 A19 A21 A23 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Actividades vinculadas a un contexto externo ó contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de productos (bocetos, deseños, ...), etc. |
2 |
Seminario |
A1 A2 A3 A6 A9 A10 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de tódolos componentes do seminario. |
2 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A1 A2 A3 A5 A6 A9 A10 A13 A14 A15 A18 A19 A21 A22 A23 A24 A26 A27 A28 A29 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Método de ensinanza-aprendizaxe no que os estudantes llevan a cabo un proxecto nun tempo determinado para resolver un problema ou abordar unha tarefa mediante a planificación, deseño e realización dunha serie de actividades e todo eso a partir do desenvolvemento e aplicación de aprendizaxes adquiridas y do uso efectivo de recursos. |
75 |
Prácticas a través de TIC |
A2 A3 A27 A28 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións mediante o uso de aplicacións informáticas CAD-CAE-CAM. |
15 |
Traballos tutelados |
A2 A3 A6 A10 A14 A23 A27 A28 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 |
Metodoloxía deseñada para promove-la aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de cómo face-las cousas. Constitúe unha opción basada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensinanza basease en dous elementos básicos: a aprendizaxe independiente dos estudantes e o seguemento desa aprendizaxe polo profesor-tutor. |
4 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A5 A6 A9 A10 A13 A14 A15 A18 A19 A21 A22 A23 A24 A26 A27 A28 A29 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuales e a introducción de preguntas dirixidas ós estudantes, coa finalidad de transmitir coñecementos e facilita-la aprendizaxe. |
2 |
|
Observacións avaliación |
Os contidos céntranse na adquisición de habilidades e capacidades técnicas e expresivas no marco dun proxecto individual de automoción, mobiliario ou complementos e están enmarcados no traballo creativo persoal e nas exixencias técnico-productivas destes sectores.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
J. A. Pérez (2020). Calidad Total. Técnicas y Métodos. Reprografía Noroeste S.L.
L. Cuatrecasas (2017). Gestión Integral de la Calidad. Profit Editorial
Project Management Institute, Inc. (2017). Guía de los fundamentos para la dirección de proyectos (Guía del PMBOK®) -- Sexta edición. Project Management Institute, Inc.
J. A. Pérez, J. L. Ocaña y C. Molpeceres (2007). Monitorización y Control Avanzado de Procesos de Tratamiento de Materiales con Láser. Sección de Publicaciones de la E. T. S. I. I. Universidad Politécnica de Madrid
M. Sangüesa, R. Mateo, L. Ilarbe (2006). Teoría y Práctica de la Calidad. . Thomson
UNE (2013). UNE ISO 21500:2012 - Directrices para la Dirección y Gestión de Proyectos. AENOR |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|