Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Nesta materia o alumno adquirirá os coñecementos necesarios para a organización, planificación e xestión de proxectos complexos de deseño de produto en equipos multidisciplinares, a través de metodoloxías contrastadas, poñendo de manifesto o papel relevante da Enxeñería en Deseño Industrial na mellora non só da calidade do produto final, senón tamén dos procesos produtivos e o devir xeral da empresa. |
AP2 AP5 AP9 AP10 AP16 AM2 AM4
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Empresa e Competitividade |
• Estratexia Empresarial
• Estratexias e Xestión de Novos Produtos
• Xestión da Innovación
• Estudo de Casos Prácticos: Empresa e Produto |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A9 |
0.5 |
0 |
0.5 |
Estudo de casos |
A5 A16 |
4.5 |
9 |
13.5 |
Solución de problemas |
A2 A18 A5 A9 A10 A20 A16 |
9.5 |
57 |
66.5 |
Seminario |
A2 A9 A16 |
9 |
18 |
27 |
Sesión maxistral |
A2 A18 A5 A10 A20 A16 |
25 |
12.5 |
37.5 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Presentación da asinatura. |
Estudo de casos |
Estudo e análise de problemas e situacións representativas de forma metódica e estruturada, co obxecto de profundar en aspectos clave da materia. |
Solución de problemas |
Técnica mediante la cual se ha de resolver una situación problemática concreta, a partir de los conocimientos trabajados, que puede tener más de una solución posible |
Seminario |
Técnica de traballo en grupo encamiñada ao estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a preparación de documentos e as conclusións ás que deben chegar todos os compoñentes do seminario. |
Sesión maxistral |
Presentación oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dunhas preguntas dirixidas aos estudantes, co fin de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral tamén se coñece como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade só está reservada para un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, con contidos que representen unha elaboración orixinal e baseados ??no uso case exclusivo da palabra como forma de transmitir información á audiencia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Estudo de casos |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Para a consulta de calquera aspecto que consideren oportuno, os alumnos terán á súa disposición as horas semanais que os profesores dedican con carácter xeral a titorías, así como os tempos de descanso entre clases.
Entre outros aspectos de interese, cabe destacar a formulación xeral das distintas actividades e proxectos a realizar e a revisión de resultados segundo cada fase do proceso.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A2 A18 A5 A10 A20 A16 |
Como parte da avaliación continua, valorarase a asistencia e participación activa nas clases. |
5 |
Estudo de casos |
A5 A16 |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios académicos e profesionais variados, referida prioritariamente á aprendizaxe de como facer as cousas. |
20 |
Solución de problemas |
A2 A18 A5 A9 A10 A20 A16 |
Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que poden ter máis dunha posible solución. Pode implementarse en grupos, tanto cun número reducido de alumnos no que cada un deles fágase cargo directamente dun problema ou proxecto, ou en grupos cun maior número de alumnos, os cales se subdividen á súa vez en pequenos equipos, cada un responsable dun proxecto ou subproyecto específico. |
65 |
Seminario |
A2 A9 A16 |
Como parte da avaliación continua, valorarase a asistencia e participación activa nas actividades desenvolvidas. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Valores en %. A asistencia e participación en clase valórase conxuntamente ao longo das distintas actividades celebradas ao longo do curso nun só bloque, ponderados de acordo con a táboa anterior. Para superar a materia, o alumno deberá alcanzar unha puntuación total igual ou superior a cinco puntos (50%), como suma de todos os conceptos, sen que se estableceu unha puntuación mínima necesaria en ningún dos conceptos. Aqueles alumnos que conten con dispensa académica que os exima da asistencia a clase, deberán comunicalo aos profesores a principio de curso e para superar a materia deberán entregar nos prazos establecidos as distintas actividades e proxectos, cunha valoración do 100%, ponderada de acordo con as proporcións anteriores. Todos os aspectos relacionados conndispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.” “https://www.udc.es/es/normativa/academica/”
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Brant Cooper y Patrick Vlaskovits (2014). El emprendedor Lean. Universidad Internacional de la Rioja
Krug, Steve (2010). Haz fácil lo imposible. Anaya Multimedia
Jeff Gothelef y Josh Seiden (2014). Lean Ux. Universidad Internacional de la Rioja
Ash Maurya (2014). Running Lean. Universidad Internacional de la Rioja |
|
Bibliografía complementaria
|
Alistair Croll y Benjamin Yoskovitz (2014). Lean Analytics. Universidad Internacional de la Rioja |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|