Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Requerimentos Básicos do Deseño Industrial Código 771555007
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Civil
Enxeñaría Naval e Industrial
Coordinación
Méndez Salgueiro, José Ramón
Correo electrónico
j.r.mendez@udc.es
Profesorado
Cuadrado Aranda, Francisco Javier
Fernández Galdo, Pablo
Jacome Burgos, Alfredo
Méndez Salgueiro, José Ramón
Suarez Lopez, Joaquin
Correo electrónico
javier.cuadrado@udc.es
pablo.galdo@udc.es
alfredo.jacome@udc.es
j.r.mendez@udc.es
joaquin.suarez@udc.es
Web http://https://estudos.udc.es/es/subject/4555V01/4555007/2024
Descrición xeral Esta é unha materia obrigatoria no #Máster en Enxeñería en Deseño Industrial.
A Enxeñería en Deseño Industrial ten a súa propia metodoloxía para o desenvolvemento de Proxectos e estes están condicionados por distintos requirimentos de Deseño. O alumno profundará en aspectos craves para o desenvolvemento de Proxectos de Deseño Industrial como a estética, a forma e a función, a sustentabilidade, Ecodiseño etc.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Nesta materia o alumno profundará en aspectos clave da Enxeñería en Deseño Industrial e o Desenvolvemento de Produto, tales como a ergonomía, a estética, a forma e a funcionalidade e a sustentabilidade e a reciclaxe, entre outros. AP1
AP3
AP5
AP6
AP7
AP8
AP11
AP14
AP15
AP16
AM1
AM4
AM5

Contidos
Temas Subtemas
REQUERIMENTOS BÁSICOS DO DESEÑO INDUSTRIAL Ergonomía
Avaliación e Análise de Uso
Estética, Forma e Funcionalidade
Ecodiseño e Sustentabilidade

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A1 A3 A5 A6 A7 A8 A11 A14 A15 A16 A17 A20 A21 10 10 20
Traballos tutelados A1 A17 A3 A5 A6 A7 A8 A20 A11 A21 A14 A15 A16 1 20 21
Estudo de casos A1 A17 A5 A6 A7 A8 A20 A11 A21 A14 A15 A16 5 8 13
Seminario A1 A17 A3 A5 A6 A7 A8 A20 A11 A21 A14 A15 A16 9 10 19
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios académicos e profesionais variados. Está referida prioritariamente á aprendizaxe do como facer as cousas. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
Estudo de casos Estudo e análise de problemas e situacións representativas de forma metódica e estruturada, co obxecto de profundar en aspectos clave da materia.
Seminario Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de todos os compoñentes do seminario.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Sesión maxistral
Estudo de casos
Seminario
Descrición
Os alumnos poderán consultar co profesor as dúbidas que xurdan na realización dos traballos.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A17 A3 A5 A6 A7 A8 A20 A11 A21 A14 A15 A16 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios académicos e profesionais variados. Está referida prioritariamente á aprendizaxe do como facer as cousas. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. 70
Estudo de casos A1 A17 A5 A6 A7 A8 A20 A11 A21 A14 A15 A16 Estudo e análise de problemas e situacións representativas de forma metódica e estruturada, co obxecto de profundar en aspectos clave da materia. 20
Seminario A1 A17 A3 A5 A6 A7 A8 A20 A11 A21 A14 A15 A16 Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de todos os compoñentes do seminario. 10
 
Observacións avaliación
Os alumnos con dispensa académica terán que realizar os traballos avaliables na materia e non poderán optar ao 10 se non asisten aos seminarios.

A convocatoria adiantada require do coñecemento dos profesores para expor un traballo que implique a superación da materia. Se xa asistiu aos seminarios o ano anterior poderá optar ao 10.

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías