Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
C04 - Dominar parámetros de deseño ambiental e confort cromático. TIPO: Coñecementos ou contidos |
A4 |
CMP01 - Integrar as metodoloxías propias da Enxeñería en Deseño Industrial e Desenvolvemento de Produto, expondo solucións apropiadas desde o punto de vista industrial, técnico e económico. TIPO: Competencias |
A5 |
CMP04 - Deseñar, innovar e xestionar novos produtos, centrándose no usuario e os estilos de vida. TIPO: Competencias |
A7 |
CMP06 - Deseñar tendo en conta factores humanos e criterios ergonómicos, aplicando modelos mecánicos, cinemáticos e dinámicos, considerando a accesibilidade universal e a integración das persoas con diversidade funcional e necesidades particulares de adaptación. TIPO: Competencia |
A8 |
CMP07 - Xestionar o ciclo de vida do produto, PLM (Product Lifecycle Management), aplicando criterios de ecodiseño, sustentabilidade e eficiencia dentro do sistema de xestión da empresa, en liña cos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS). TIPO: Competencias |
A12 |
H03 - Seleccionar materiais para o desenvolvemento de novos produtos valorando tanto os usos e necesidades, como criterios ambientais e de sustentabilidade. TIPO: Habilidades ou destrezas |
A14 |
H06 - Aplicar na actividade proyectiva variables compositivas e perceptivas. TIPO: Habilidades ou destrezas |
A17 |
C03 - Identificar e comprender conceptos e nomenclaturas relativos ao mundo da Enxeñería en Deseño Industrial. TIPO: Coñecementos ou contidos |
A21 |
H05 - Analizar, sintetizar, conxugar, expresar e comunicar ideas adecuadamente, tanto de forma oral como escrita e asegurar a súa integridade e viabilidade na orde técnica e económica. TIPO: Habilidades ou destrezas |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Nesta materia o alumno adquirirá os coñecementos xerais e necesarios sobre os materiais en complementos e xoiería, metálicos e non metálicos, (xeralmente ouro, prata, platino e pedras preciosas e semipreciosas), que son necesarios para a creación das xoias e os seus procesos de trasformación e procesado en obxectos previamente deseñados, tales como aneis, pulseiras ou colares, así como aspectos específicos das aliaxes e mesturas de metais empregados na construción e os diferentes tipos de engaste e suxeición das xemas. |
AP3 AP4 AP5 AP7 AP8 AP12 AP14 AM1 AM5
|
|
|
Ter criterio para o uso de diversos materiais. Aplicar o coñecimento nas areas implicadas |
AP3 AP4 AP5 AP7 AP8 AP12 AP14
|
|
|
Capacidade de usar técnicas e entender e sintetizar estudos sobre o tema da asignatura
|
AP3 AP4 AP5 AP7 AP8 AP12 AP14 AM1 AM5
|
|
|
Competencias transversais para dominar o lenguaje propio da disciplina e usar as TIC |
AP8 AM1 AM5
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Complementos. Materiais e Procesos Específicos |
Materiais Nobres, Piedras Preciosas e Gemología
Metais Preciosos
Materiais non Preciosos. Abelorios
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 |
21 |
22 |
43 |
Traballos tutelados |
A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 |
2 |
40 |
42 |
Prácticas de laboratorio |
A17 A4 A5 A7 A8 A12 A21 A14 |
10 |
10 |
20 |
Estudo de casos |
A17 A3 A4 A5 A7 A8 A12 A21 A14 |
8 |
8 |
16 |
Seminario |
A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 |
9 |
18 |
27 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios académicos e profesionais variados. Está referida prioritariamente á aprendizaxe do como facer as cousas. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións mediante o uso de aplicacións informáticas CAD-CAE-CAM. |
Estudo de casos |
Estudo e análise de problemas e situacións representativas de forma metódica e estruturada, co obxecto de profundar en aspectos clave da materia. |
Seminario |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de todos os compoñentes do seminario. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Estudo de casos |
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Acompañamiento al alumnos para elegir los temas más adecuados |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A17 A4 A5 A7 A8 A12 A21 A14 |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións mediante o uso de aplicacións informáticas CAD-CAE-CAM. |
10 |
Seminario |
A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de todos os compoñentes do seminario. |
10 |
Estudo de casos |
A17 A3 A4 A5 A7 A8 A12 A21 A14 |
Estudo e análise de problemas e situacións representativas de forma metódica e estruturada, co obxecto de profundar en aspectos clave da materia. |
10 |
Traballos tutelados |
A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios académicos e profesionais variados. Está referida prioritariamente á aprendizaxe do como facer as cousas. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
70 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). Atlas of interior design.
(). Industrial Design A–Z.
Ellen Lupton (). Intuición acción y creación.
John Maeda (). Las leyes de la simplicidad.
Miguel Milá (). Lo esencial. El diseño y otras cosas de la vida.
David Airey (). Logo design love.
(). Pensar con imágenes. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|