Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Tecnoloxía Código 771555010
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Civil
Coordinación
Méndez Salgueiro, José Ramón
Correo electrónico
j.r.mendez@udc.es
Profesorado
Fernández Galdo, Pablo
Méndez Salgueiro, José Ramón
Correo electrónico
pablo.galdo@udc.es
j.r.mendez@udc.es
Web http://https://estudos.udc.es/es/subject/4555V01/4555007/2024
Descrición xeral Esta é unha materia optativa na especialidade en Complementos de Moda, Xoiería e Gemología no #Máster en Enxeñería en Deseño Industrial.
O calzado é o complemento de moda por excelencia e o máis importante para o ser humano.
O alumno coñecerá o mundo do calzado desde todos os puntos de vista; saúde, tecnoloxía, técnica, materiais e deseño.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Tecnoloxía como materia teórico práctica dentro do módulo de Fundamentos Proyectuales analiza os aspectos técnicos específicos do deseño de complementos, centrándose no deseño e a fabricación de calzado, por ser o complemento de moda de marroquinería co máis alto nivel de esixencia técnica e do que se facilmente pódense extrapolar todo tipo de coñecementos para outros produtos de Moda. AP3
AP4
AP5
AP7
AP12
AP14
AP16
AM1
AM5

Contidos
Temas Subtemas
TECNOLOXÍA Aspectos Técnicos dos Complementos de Moda.
Marroquinería e Calzado: Presente e Tendencias Futuras.
Procesos Produtivos: Desenvolvemento de Hormas e Patróns, Selección de Materias Primas, Cortado, Aparado, Montado e Acabado.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 A16 20 20 40
Traballos tutelados A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 A16 2 50 52
Prácticas de laboratorio A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 A16 19 20 39
Seminario A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 A16 9 10 19
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios académicos e profesionais variados. Está referida prioritariamente á aprendizaxe do como facer as cousas. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
Prácticas de laboratorio Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións mediante o uso de aplicacións informáticas CAD-CAE-CAM.
Seminario Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de todos os compoñentes do seminario.

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Traballos tutelados
Seminario
Prácticas de laboratorio
Descrición
Os alumnos poderán consultar co profesor as dúbidas que xurdan na realización dos traballos.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 A16 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios académicos e profesionais variados. Está referida prioritariamente á aprendizaxe do como facer as cousas. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. 70
Seminario A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 A16 Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de todos os compoñentes do seminario. 10
Prácticas de laboratorio A17 A3 A4 A5 A7 A12 A21 A14 A16 Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións mediante o uso de aplicacións informáticas CAD-CAE-CAM. 20
 
Observacións avaliación
Os alumnos con dispensa académica terán que realizar os traballos avaliables na materia e non poderán optar ao 10 se non asisten aos seminarios.

A convocatoria adiantada require do coñecemento dos profesores para expor un traballo que implique a superación da materia. Se xa asistiu aos seminarios o ano anterior poderá optar ao 10.

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías