Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Mobiliario e Espacio Código 771555012
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Civil
Enxeñaría Industrial
Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición
Coordinación
Méndez Salgueiro, José Ramón
Correo electrónico
j.r.mendez@udc.es
Profesorado
Fernández Galdo, Pablo
Fernández Ibáñez, María Isabel
Méndez Salgueiro, José Ramón
Muñiz Núñez, Patricia
Correo electrónico
pablo.galdo@udc.es
isabel.fibanez@udc.es
j.r.mendez@udc.es
patricia.muniz@udc.es
Web http://https://estudos.udc.es/es/subject/4555V01/4555012/2024
Descrición xeral Esta é unha materia optativa da especialidade de Mobiliario e Contract.
O moble como prótese para utilizar un espazo. Os mobles son as próteses que utiliza o ser humano para habitar os espazos. O alumno coñecerá como afrontar proxectos de amoblamento de espazos e os seus condicionantes e problemáticas.
Coñecerá ferramentas informáticas para o desenvolvemento de proxectos de amoblamento e habitabilidade de espazos.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Nesta materia o alumno adquirirá os coñecementos que lle permitirán entender e despois explicar a interrelación entre o mobiliario e o espazo no que se acha, aspecto clave na definición do carácter do mesmo. O estudante analizará as claves que permitan coñecer como cada unha das diferentes actividades humanas demanda un mobiliario específico acorde á mesma. Tamén verificará como as demandas que as condicións ambientais que posúe cada tipo de espazo son determinantes no correspondente proxecto de mobiliario, así como a importancia e utilidade das novas tecnoloxías na análise, modelado e xestión dos mesmos. AP1
AP2
AP3
AP4
AP5
AP6
AP7
AP9
AP10
AP11
AP12
AP14
AP15
AP16
AM1
AM4
AM5

Contidos
Temas Subtemas
MOBILIARIO E CONTRACT Mobiliario e espazo: Residencial, Laboral, de Lecer e Urbano.
Modelado de Información para a Construción, BIM.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A1 A2 A17 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A10 A20 A11 A12 A21 A14 A15 A16 18 10 28
Traballos tutelados A1 A2 A17 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A20 A11 A12 A21 A14 A15 A16 10 50 60
Prácticas de laboratorio A1 A2 A17 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A20 A11 A12 A21 A14 A15 A16 15 25 40
Seminario A1 A2 A17 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A20 A11 A12 A21 A14 A15 A16 9 10 19
 
Atención personalizada 3 0 3
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios académicos e profesionais variados. Está referida prioritariamente á aprendizaxe do como facer as cousas. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
Prácticas de laboratorio Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións mediante o uso de aplicacións informáticas CAD-CAE-CAM.
Seminario Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de todos os compoñentes do seminario.

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Traballos tutelados
Seminario
Prácticas de laboratorio
Descrición
Os alumnos poderán consultar co profesor as dúbidas que xurdan na realización dos traballos.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A2 A17 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A20 A11 A12 A21 A14 A15 A16 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios académicos e profesionais variados. Está referida prioritariamente á aprendizaxe do como facer as cousas. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. 60
Seminario A1 A2 A17 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A20 A11 A12 A21 A14 A15 A16 Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de todos os compoñentes do seminario. 10
Prácticas de laboratorio A1 A2 A17 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A20 A11 A12 A21 A14 A15 A16 Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións mediante o uso de aplicacións informáticas CAD-CAE-CAM. 30
 
Observacións avaliación
Os alumnos con dispensa académica terán que realizar os traballos avaliables na materia e non poderán optar ao 10 se non asisten aos seminarios.

A convocatoria adiantada require do coñecemento dos profesores para expor un traballo que implique a superación da materia. Se xa asistiu aos seminarios o ano anterior poderá optar ao 10.

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías