Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento das fases para a elaboración dun producto audiovisual e acercamento á tipoloxía dos mesmos. |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12
|
C1 C3 C5 C6 C8
|
Capacitamento no manexo de ferramentas de edición e gravación audiovisual. |
A1 A4
|
B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11
|
C1 C3 C5 C6 C8
|
Capacidade para desenvolver contidos multimedia |
A1 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B6 B8 B10 B11 B12
|
C1 C2 C3 C4 C7 C8 C9
|
Capacidade para desenvolver presentacións orais. |
A8
|
B1 B2 B3 B6 B9 B10 B11
|
C1 C3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Presentacións audiovisuais
|
1.1. Os medios tradicionais.
1.2. O medio audiovisual para a promoción dos produtos.
1.3. Técnicas e tipos de mensaxes audiovisuais e publicitarias.
1.4. Fotografía creativa e de produto.
1.5. Aplicacións, software e ferramentas de creación audiovisual.
1.6. Realidade Virtual e Aumentada.
1.7. Desenvolvemento dun proxecto audiovisual e inmersivo.
|
Presentacións multimedia |
2.1. O medio dixital e multimedia.
2.2. Novos espazos de comunicación.
2.3. Do marketing dixital ao marketing interactivo.
2.4. Aplicacións dixitais e ferramentas interactivas útiles para profesionais.
2.5. Desenvolvemento dun proxecto multimedia.
|
Presentacións orais |
3.1. Presentacións orais e comunicación creativa para crear marca persoal.
3.2. Ferramentas e aplicacións para deseñar presentacións.
3.3. Técnicas de comunicación oral. Storytelling.
3.4. Outras ferramentas de apoio ás exposicións orais: perfís en redes sociais profesionais, portfolio, vídeoCV. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A4 A5 A10 A6 A7 A8 A9 B3 |
10 |
11 |
21 |
Prácticas a través de TIC |
A7 A8 A9 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
25 |
76 |
101 |
Actividades iniciais |
B3 B5 B6 |
2 |
0 |
2 |
Proba oral |
A4 B1 B9 B11 C1 |
3 |
1 |
4 |
Proba mixta |
A1 A4 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C5 C6 C8 |
1 |
20 |
21 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Explicación dos contidos teóricos da materia contando con materiais audiovisuais de apoio. |
Prácticas a través de TIC |
Prácticas a través do uso de ferramentas das TICs |
Actividades iniciais |
Actividade de inicio da materia. |
Proba oral |
Exposición oral para practicar as habilidades asociadas, de xeito que na entrega de actividades o alumnado fará exposicións e defensas das súas propostas que permitan ao profesor corrixilas e axuden a mellorar esta destreza. |
Proba mixta |
Proba composta por preguntas tipo test e preguntas curtas |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
Os alumnos necesitarán atención personalizada para resolver as dúbidas na realización das prácticas. As horas de titorías deben ser concertadas previamente co profesor a través do seu correo electrónico.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A1 A4 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C5 C6 C8 |
Proba composta por preguntas tipo test e preguntas cortas |
40 |
Prácticas a través de TIC |
A7 A8 A9 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
As prácticas evaluaranse segundo os criterios expostos na clase.
Realizanse presentacións orais de algunhas prácticas que serán parte da evaluación. |
60 |
|
Observacións avaliación |
Para superar a materia deberán estar
aprobadas as duas partes: teoría e práctica. Para superar a práctica, o
alumnado deberá superar todas e cada unha das prácticas. Segunda convocatoria/extraordinaria. Para
aprobar a materia, deberán realizar e superar un exame na sesión de xuño-xullo,
na data oficialmente sinalada, presentar as prácticas requiridas durante o
curso (60% da nota), cos mesmos criterios que na avaliación. A modalidade de avaliación na convocatoria
extraordinaria realizarase do mesmo xeito que na convocatoria ordinaria, salvo
que por adaptación académica se acorde realizar outras actividades co profesor. Acción contra o plaxio. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario O alumnado con exención académica deberá
poñerse en contacto co profesor ao comezo do curso, vía Moodle ou correo
electrónico, para acordar un itinerario personalizado para compensar as faltas
de asistencia ás clases maxistrais e as horas de traballo na aula.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Ford, Rob y Wiedermann, Julius. (2008). Cómo triunfar en Internet: guía para el éxito. Taschen
MacDonald, Matthew (2015). Creación y diseño web. Anaya Multimedia
Oliveros Mediavilla, Miguel (2024). Experiencias inmersivas sobre el terreno en zonas militarizadas (2015-2023). Tirant lo Blanch
Pisani, F. y D. Piotet (2009). La alquimia de las multitudes: cómo la web está cambiando el mundo.. Paidós
Acosta Vera, José María (2006). Marketing personal: el camino al éxito.. ESIC
Rummel, Manuel (1998). Producción de video digital para multimedia. Paraninfo
Millerson, Gerald (2001). Técnicas de realización y producción en televisión. IORTV
McIntire, Penny (2009). Técnicas innovadoras en diseño web. Anaya Multimedia
Castillo, José María (2016). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid
Yus, F (2007). Virtualidades reales: nuevas formas de comunidad en la era de internet. . Universidad de Alicante |
|
Bibliografía complementaria
|
Oliveros Mediavilla, Miguel (2021). Éxodo digital. Antígona
Weng, Heda (2020). PhD Thesis: Beyond the edge of display: the integrated future of industrial design and interface innovation. Docta Complutense
Oliveros Mediavilla, Miguel (2022). This is not Irak.. Ionian University - Department of Audio & Visual Arts.
Oliveros Mediavilla, Miguel (2019). Zona Autónoma Militarizada.. Technoetic Arts - Intellect. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Expresión Gráfica/771G01015 | Semiótica e Psicoloxía da Percepción/771G01031 | Tecnoloxías da Información e a Comunicación I/771G01036 | Expresión Artística/771G01041 | Técnicas da Expresión Artística Aplicada/771G01042 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Green Campus1. A entrega dos traballos que se realicen nesta materia: - Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.
- A entrega realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
- De se realizar en papel:
- Non se empregarán plásticos.
- Realizaranse impresións a dobre cara.
- Empregarase papel reciclado.
- Evitarase a impresión de borradores.
2. Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. 3. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais. 4. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…). 5. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. 6. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. 7. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |
|