Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Prácticas Externas Código 610441021
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Optativa 9
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Bioloxía
Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
Cerdan Villanueva, Maria Esperanza
Correo electrónico
esper.cerdan@udc.es
Profesorado
Arufe Gonda, María del Carmen
Cerdan Villanueva, Maria Esperanza
Cid Blanco, Angeles
Diaz Varela, Jose
Gonzalez Siso, Maria Isabel
Insua Pombo, Ana Maria
Correo electrónico
maria.arufe@udc.es
esper.cerdan@udc.es
angeles.cid@udc.es
jose.diaz.varela@udc.es
isabel.gsiso@udc.es
ana.insua@udc.es
Web http://http://ciencias.udc.es/MBMCG/
Descrición xeral As prácticas externas constitúen un período de aprendizaxe profesional en empresas e institucións colaboradoras.

Coordina as prácticas externas María Esperanza Cerdán Villanueva.

Aínda que por defecto só aparecen na solicitude profesores que titorían prácticas no curso anterior como profesores, todos os profesores asociados oficialmente ao Mestre BMCG poden participar como titores académicos de prácticas externas, ademais, cada empresa designa un titor para cada alumno no. negocio.
Plan de continxencia Se debido a un estado de alarma causado por COVID19 ou por restricións de seguridade impostas por empresas e institucións, non é posible asignar prácticas externas aos estudantes no curso 2020-21, hai dúas situacións:
a) Que empresas e institucións poidan ofrecer prácticas en liña que se avaliarían cos mesmos criterios que as prácticas presenciais, sen cambiar outros aspectos relacionados coa docencia e o seguimento.
b) Que as prácticas externas sexan substituídas por 3 materias opcionais, que cambiarán a matrícula do estudante, nese caso aplicaríanse os plans de continxencia previstos nas materias seleccionadas.


Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
As prácticas externas ten que contribuír á formación dos estudantes para a súa posterior integración profesional e permitir o acceso a técnicas de aprendizaxe, protocolos , habilidades e actitudes necesarias para a sua formación e acceso ao emprego. AI1
AI2
AI3
AI8
AI13
BI4
BI6
BI7
CM1
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8
CM9

Contidos
Temas Subtemas
Cada alumno será asigando a unha empresa / institución , e o titor na empresa elaborará un plan descritivo das prácticas e da metodoloxía. Este plan tamén incluirá os calendarios para a realización das prácticas e os métodos de asesoría e control por parte do titor da empresa. Hai un formulario estándar dispoñible na páxina web do Mestrado BMCG. Cada alumno será asigando a unha empresa / institución , e o titor na empresa elaborará un plan descritivo das prácticas e da metodoloxía. Este plan tamén incluirá os calendarios para a realización das prácticas e os métodos de asesoría e control por parte do titor da empresa. Hai un formulario estándar dispoñible na páxina web do Mestrado BMCG.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais B7 3 0 3
Análise de fontes documentais A2 A8 0 98 98
Prácticas de laboratorio A2 A1 A13 B4 B6 C4 C5 C6 C7 C8 90 0 90
Resumo A2 A3 A8 C1 C3 C6 C8 C9 2 30 32
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Toma de contacto e presentacion do plan das prácticas. Atención persoal polo titor académico, quen supervisará as prácticas do estudante e os procedementos e formularios necesarios para a realización de prácticas externas.
Análise de fontes documentais Análise da literatura e protocolos necesarios para a posta en marcha de prácticas ea comprensión das súas diversas aplicacións para a solución de problemas e para o desenvolvemento da cultura emprendedora
Prácticas de laboratorio Esta metodoloxía refírese a un traballo práctico na empresa / institución eo seu desenvolvemento específico para cada caso será a proposta do titor na empresa.
Resumo O alumno desenvolverá unha memoria na que son recollidas as técnicas e procedementos desenvolvidos durante a súa permanencia na empresa ea súa avaliación persoal da aplicación deste coñecemento para resolver problemas relacionados coas áreas de aplicación do Mestrado e seu potencial para o desenvolvemento de negocios . Hai un formato de tipo dispoñible na páxina web do Mestrado.

Atención personalizada
Metodoloxías
Actividades iniciais
Resumo
Descrición
O titor vai orientar os alumnos na selección e forma de realización do Prácticas Externas e como preparar e presentar o informe escrito.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A2 A1 A13 B4 B6 C4 C5 C6 C7 C8 O titor na empresa fai un informe sobre as habilidades desenvolvidas polo alumno . 50
Resumo A2 A3 A8 C1 C3 C6 C8 C9 O estudante elabora un informe sobre as prácticas externas que debe contar coa aprobación do titor na empresa e o supervisor académico. Existe un formulario estándar da memoria que está dispoñible para os alumnos na páxina web do Mestrado .

O titor académico avalía o informe da empresa e mais o informe presentado polo alumno e á súa vez, emite un informe cunha recomendación de cualificación.
50
 
Observacións avaliación

O proceso xeral de avaliación do PEX baséase en tres procesos

a) O informe do titor da empresa

b) O informe elaborado polo titor académico que avalía o informe do titor na empresa e a memoria presentada polo alumno.

c) A avaliación conxunta da Comisión do Mestratdo das probas recollidas en a) e b )


Fontes de información
Bibliografía básica

Específico para cada actividade será indicado ao alumno polo titor da empresa.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías