Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Comprender a importancia da mercadotecnia como área de coñecemento das ciencias sociais e a súa relevancia para outras áreas do coñecemento. |
A1
|
B1 B2
|
|
Entender a importancia da mercadotecnia como área funcional da empresa e a súa relación co resto de áreas funcionais da organización, e igualmente do seu obxectivo e funcións. |
A2 A8 A11 A12
|
B8 B9 B10
|
C5 C7
|
Analizar o ámbito, a competencia, e igualmente o comportamento do consumidor, como elementos que han de ser considerados pola mercadotecnia para a toma de decisións estratéxicas e operativas.
|
A3 A4 A5 A6 A9
|
B3 B4
|
C1 C4
|
Comprender e analizar as variables do mercadotecnia-mix e o seu desenvolvemento operativo por parte das organizacións. Aproximación ao concepto de mercadotecnia on-line e as súas repercusións na comunicación empresarial actual. |
A4 A5 A6
|
B5 B6 B7
|
C6 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE I. INTRODUCCIÓN
|
TEMA 1. INTRODUCCIÓN AO MARKETING
|
PARTE II. MARKETING ESTRATÉXICO |
TEMA 2. ANÁLISE DO ENTORNO EMPRESARIAL E DA COMPETENCIA
TEMA 3. O COMPORTAMIENTO DO CONSUMIDOR
TEMA 4. SEGMENTACIÓN DO MERCADO E POSICIONAMENTO
TEMA 5. A INVESTIGACIÓN COMERCIAL
TEMA 6. LA FUNCIÓN DE LA ESTRATEGIA DE MARKETING |
PARTE III. MARKETING OPERATIVO
|
TEMA 7. PRODUTO E A MARCA
TEMA 8. PREZO
TEMA 9. DISTRIBUCION COMERCIAL
TEMA 10. COMUNICACIÓN COMERCIAL
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A5 A12 B1 B2 B3 B4 B5 C6 C7 C8 |
17 |
51 |
68 |
Lecturas |
A6 A8 A11 |
12 |
18 |
30 |
Presentación oral |
A4 A9 B6 B7 B8 B9 |
13 |
19.5 |
32.5 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
B10 C1 C4 C5 |
5 |
0 |
5 |
Proba de resposta múltiple |
A1 |
0.5 |
10 |
10.5 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Explicación dos contidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacion, a través de medios audiovisuales.
|
Lecturas |
Facilitarase ao alumnado textos e lecturas e pedirase a execución de traballos prácticos sustentados en análises bibliográficas dos diferentes temas cuxa finalidade consistirá en servir de complemento á clase maxistral; e deberase traballar en grupo para resolver as cuestións que se formulen. |
Presentación oral |
O grupo que os profesores designen deberá expoñer na clase práctica a lectura correspondente e/ou o traballo das actividades complementarias, así como responder ás cuestións que se lle formulen aos seus integrantes. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
O alumnado tamén deberá asistir a actividades complementarias de carácter práctico (conferencias, seminarios, talleres ou similares) co fin de coñecer casos prácticos expostos polos seus protagonistas; tamén en grupo se deberán analizar os contidos das devanditas actividades e reflectir a devandita análise nos correspondentes traballos que se someterán a avaliación. |
Proba de resposta múltiple |
Test de resposta múltiple individual. Cada pregunta mal contestada penaliza a cualificación da proba (tres preguntas mal contestadas contrarrestan unha correcta) e non se poderá deixar en branco ningunha custión. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Sesión maxistral |
Lecturas |
|
Descrición |
O alumno/a individualmente, e o grupo no seu conxunto, poderán consultar ao profesor as dúbidas sobre a materia e as correspondentes ao desenvolvemento dos casos prácticos/lecturas. Preferentemente vía telemática, a través de Teams e/ou correo electrónico.
A tutorización de grupos reducidos levará a cabo vía telamática. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A1 |
Preguntas Test de resposta múltiple (catro opcións). A proba de resposta múltiple establece un mínimo ou restrición para poder superar a materia. É dicir, independentemente da cualificación alcanzada na parte práctica, se non se lograse unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10 na proba de resposta múltiple non se computará esta nota e a materia considerarase como non superada.
No caso de non ser superado o exame test e, por tanto, non aprobarse a materia, a cualificación final que figurará na correspondente acta será a alcanzada no devandito exame test e ponderada ao 40%. |
40 |
Lecturas |
A6 A8 A11 |
Lecturas e /ou Traballos Prácticos sustentados en análise bibliográfica, Actividades Complementarias e Presentación Oral (60%)
Todos os grupos deberán enviar aos profesores as lecturas analizadas e/ou traballos da Actividades Complementarias realizados previamente á exposición.
Independentemente da cualificación alcanzada na proba de resposta múltiple, se non se lograse unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10 nas Lecturas/Traballos Prácticos a materia considerarase como non superada.
|
60 |
|
Observacións avaliación |
No desenrolo da parte práctica se valorará:
Aplicación dos fundamentos teóricos.
- Calidade da presentación.
- Precisión, claridade da exposición e calidade das respostas.
- Fontes primarias e secundarias empleadas.
- Revisión bibliográfica.
A evaluación na opción de xullo. Os criterios de evaluación utilizados na primeira opción aplicaranse tamén na opción de xullo. En adición, se o alumno non fai o traballo en grupo na primeira oportunidade, na segunda oportunidade deberá facer un traballo individual aplicado sobre un aspecto relacionado coa materia.
Observacións avaliación
1. Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada. 2. Segunda oportunidade e convocatoria adiantada: Os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades de avaliación. Na convocatoria adiantada é posible recuperar os puntos da avaliación continua (solución de problemas, probas de resposta breve, intervencións durante as sesións maxistrais) mediante preguntas adicionais á proba obxectiva final. 3. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Excepto para as datas aprobadas na Xunta de Facultade para a proba obxectiva final, para as restantes probas acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación. 4. Sobre condicións de avaliación final: Está prohibido acceder á aula de exame con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información. 5. Identificación do estudante: O estudante ha de acreditar a súa personalidade de acordo coa normativa vixente.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Santesmases, M. (2011). Fundamentals of Marketing. Pirámide, Madrid
Kerin, Roger A., Hartley, Steven W. (2016). Marketing. Mc Graw-Hill, 13ª ed.
Grewal, Dhruv (2018). Marketing. McGraw-Hill Education
Santesmases, M. (2012). Marketing. Conceptos y Estrategias. Pirámide, Madrid. 6ª ed.
Armstrong, Gary, Kotler, Phillip (2018). Principios de Marketing. Pearson, 17ª ed. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Economía da Empresa: Dirección e Organización/611G02008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dirección Estratéxica e Política Empresarial I/611G02025 |
|
Materias que continúan o temario |
Investigación de Mercados/611G02024 | Distribución Comercial/611G02030 | Dirección Comercial/611G02035 |
|
|