Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
An advanced introduction to the theoretical and historical contexts of the multiculturalism
debate and later manifestations of cultural diversity in the English-speaking world and its supporting methodological frameworks. The aim is to attain a working knowledge of and critical competence in the theories and debates that constitute the concept of the multicultural in the literature and culture of the English-speaking world via a focus on certain national, regional, and thematic domains that exemplify in their own specific ways cultural diversity in its different manifestations. |
AI7 AI9 AI10 AI11 AI12 AI13
|
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI6 BI7 BI9 BI10 BI11 BI12 BI13 BI14 BI15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introduction: |
Contemporary migrations in times of international terrorism, economic and political crises and the Covid-19 pandemic. |
2. Theoretical and Critical Perspectives: |
Postcolonialism, Cosmopolitanism, Multiculturalism, Interculturalism and Transculturalism. |
3. Contemporary Transcultural Contacts and Their Representation in Literature(s) in English: |
Ethics, aesthetics and strategics. |
4. Case Studies: |
Reading and Analysis of selected stories from, Dublin: Ten Journeys, One Destination (2010), Refugee Tales (2016), The Things I Would Tell You: British Muslim Women Write (2017) and This Hostel Life (2018). |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
4 |
4 |
8 |
Estudo de casos |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
8 |
14 |
22 |
Presentación oral |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
1 |
8 |
9 |
Traballos tutelados |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
0 |
20 |
20 |
Actividades iniciais |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 |
4 |
4 |
8 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
Discusión en seminario dos textos primarios e as materias teóricas |
Estudo de casos |
Analise e debate dos textos primarios e teóricos en seminario |
Presentación oral |
Presentación de traballos individuáis de aspectos concretos das obras de leiture escollidos en consulta co profesor |
Traballos tutelados |
Elaboración de un traballo de investigación en forma de ensaio |
Actividades iniciais |
Introducción ós conceptos teóricos que se manexara´n no seminario |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Personal tutorials with the supervisor in order to guide the student's reading and her research work. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
Personal research in the shape of a written essay on a topic related to the seminar's subject matter chosen in consultation with the teacher |
60 |
Estudo de casos |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
Close reading presented in seminar session of a key aspect of one of the set literary readings |
20 |
Presentación oral |
A7 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
Individual presentation of one of the set theoretical texts encouraging participation by other students |
20 |
|
Observacións avaliación |
<style type="text/css">p { text-indent: 1.27cm; margin-bottom: 0.25cm; direction: ltr; line-height: 120%; text-align: justify; }p.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 11pt; }p.cjk { font-size: 11pt; }p.ctl { font-family: "Times New Roman"; font-size: 10pt; }</style><p class="western" lang="en-US">
<font size="3">Dado o carácter
semi-presencial do título, a asistencia é obrigatoria, salvo
dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión
Académica Universitaria do título, e sempre respetando as
normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes
no título, así como os sistemas de avaliación que figuran
expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen
prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación
final a ausencia a determinadas sesións presenciais.</font></p><p class="western" lang="en-US">
<font size="3">Quen teña concedida a
dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da
universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á
oportunidade de xullo.</font></p><p class="western" lang="en-US">
<font size="3">Quen non leve a cabo o
traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior
ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a
cualificación de Non Presentado.</font></p><p class="western" lang="en-US">
<font size="3">Quen non aprobe na primeira
oportunidade terá á posibilidade da oportunidade de xullo, na que
cada estudante terá que demostrar ter acadadas as competencias
da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade,
máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das
actividades.</font></p>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
· Dagnino, Arianna. 2015. Transcultural Writers and Novels in the Age
of Global Mobility. Indiana: Purdue University Press, 2015. · Estévez-Saá, José Manuel. ”Multiculturalism, Interculturalism,
Transculturalism, and The Reluctant
Fundamentalist. SARE: Southeast Asian
Review of English, vol.53
nº1 (December 2016): 1-11.
https://ejournal.um.edu.my/index.php/SARE/article/view/2135· Estévez
Saá, Margarita. “Immigration in Celtic Tiger and post-Celtic Tiger Novels.” Literary Visions of Multicultural
Ireland. The Immigrant
in Contemporary Irish Literature”. Ed. Pilar
Villar-Argáiz. Manchester: Manchester
University Press, 2013. 79-92.· Herd,
David and Anna Pincus, eds. 2016. Refugee
Tales. Manchester: Comma Press.· Herd,
David and Anna Pincus, eds. 2017. Refugee
Tales II. Manchester: Comma Press.·
Mahfouz, Sabrina,
ed., The Things I Would Tell
You: British Muslim Women Write.
London: Saqi Books, 2017.· Meer, N.;
Modood T.; and Zapata-Barrero, R. Interculturalism and Multiculturalism.
Edinburgh: Edinburgh University press, 2015.·
Okorie, Melatu
Uche. This Hostel Life. Dublin: Skein
Press, 2018.·
VV.AA. Dublin: Ten Stories, One Destination. Dublin:
the Irish Writer’s Exchange, 2010. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|