Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Negociacións textuais e culturais nos países de fala inglesa Código 613505120
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Letras
Coordinación
Clark Mitchell, David Mitchell
Correo electrónico
david.clark@udc.es
Profesorado
Clark Mitchell, David Mitchell
Correo electrónico
david.clark@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral All information referring to this subject can be found on the above web site.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Non hai

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
As mesmas

*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Teams, email, Moodle
4. Modificacións na avaliación
Non hai
*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Tipo A Coñecer o contexto histórico e cultural no que xurdan os traballos literarios. AI7
AI9
BI4
BI5
Tipo A Coñecer o contexto histórico e cultural no que xurdan os traballos literarios. AI3
AI7
AI9
BI4
BI5
Tipo A Coñecer o contexto histórico e cultural no que xurdan os traballos literarios. AI3
AI7
AI9
BI4
BI5
Tipo A Coñecer o contexto histórico e cultural no que xurdan os traballos literarios. AI3
AI7
AI9
BI1
BI2
BI4
BI5
BI7
BI14
BI15

Contidos
Temas Subtemas
1) Negociando os estereotipos culturais. 1.1 A cultura popular.
1.2 Teorías de adaptación
2) Cruzando os raíles. 2.1 Irvine Welsh - Traducción, musica e cine.
2.2 A literatura e as redes sociais.
2.3 A literatura e o cine
3) A picaresca e o gótico 3.1 Richard Head
3.2 De Le Fanu a John Connolly

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Lecturas A3 A7 A9 B1 B2 B4 B5 B7 B15 1 10 11
Obradoiro B14 1 8 9
Discusión dirixida A3 A7 B14 B15 2 14 16
Presentación oral A7 B1 B2 B4 2 20 22
Actividades iniciais A3 A7 A9 B1 B2 B14 B15 2 14 16
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Lecturas Actividades bibliográficas, lecturas guiadas e tuteladas.
Obradoiro Actividade de traballo en grupo
Discusión dirixida Debate sobre os textos e o seu contexto
Presentación oral Individual diante do grupo
Actividades iniciais Presentación basada na lectura previa de textos

Atención personalizada
Metodoloxías
Obradoiro
Lecturas
Actividades iniciais
Presentación oral
Discusión dirixida
Descrición
Axuda personal do profesor

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro B14 Traballo en grupo 10
Lecturas A3 A7 A9 B1 B2 B4 B5 B7 B15 Lectura razonada 10
Actividades iniciais A3 A7 A9 B1 B2 B14 B15 Presentación 10
Presentación oral A7 B1 B2 B4 Traballo individual 60
Discusión dirixida A3 A7 B14 B15 DEbate 10
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Arnheim, R. (1990). Coming to Terms: the Rhetoric of Narrative in Fiction and Film. Ithaca: Cornell University Press.

Brown, Terence. Ireland: A Social and Cultural History 1922-1985. London: Fontana Press, 1985.

Cohen, K.(1979). Film and Fiction: the Dynamics of Exchange. Yale University Press: New Haven

Duff, A. (1989), Translation. Oxford: OUP.

Ingman, Heather. A History of the Irish Short Story. Cambridge: CUP, 2009

Jeffers, Jennifer. The Irish Novel at the End of the Century: Gender, Bodies, Power. London: Palgrave, 2002.

Kenneally, Michael, ed. Irish Literature and Culture: Irish Literary Studies 35. Gerrard´s Cross: Colin Smythe, 1992.

Kearney, Richard. Postnationalist Ireland: Politics, Culture, Philosophy. London: Routledge, 1997.

MacCarthy, Anne. Identities in Irish Literature. Netbiblo, 2004.

McDougal, S. (1985). Made into Movies: From Literature to Film. Holt Rinehart and Winston: New York.

Muldoon, P. (ed.). The Faber Book of Contemporary Irish Poetry.

Peach, Linden. The Contemporary Irish Novel. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2004.

Smyth, Gerry. The Novel and the Nation: Studies in the New Irish Fiction. London: Pluto Press, 1997.

Storey, Michael. Representing the Troubles in Irish Short Fiction. Washington DC: The Catholic University of America Press, 2004

Vance, Norman. Irish Literature: A Social History Tradition, Identity and Difference. Oxford: Basil Blackwell, 1990.

Welch, Robert (ed.) The Oxford Companion to Irish Literature. Oxford: Clarendon Press, 1996.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías