Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Traballo Fin de Mestrado Código 613584124
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 12
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Caparros Esperante, Luis
Fernandez Perez-Sanjulian, Carme
Ledo Martínez, Jorge
Lourido Hermida, Isaac
Martinez Pereiro, Carlos Paulo
Rodriguez Gonzalez, Olivia
Samartin López-Iglesias, Roberto
Valcarcel Lopez, Maria Eva
Vallin Blanco, Gema
Correo electrónico
luis.caparros@udc.es
carme.fernandez.perez-sanjulian@udc.es
j.ledo@udc.es
isaac.lourido@udc.es
carlos.pereiro@udc.es
olivia.rodriguez.gonzalez@udc.es
roberto.samartin@udc.es
eva.valcarcel@udc.es
g.vallin@udc.es
Web http://www.udc.es/filo/mlcd
Descrición xeral O traballo fin de mestrado debe reflectir a aprendizaxe d@ estudante no MÁSTER: o estudante, aplicando os saberes, ferramentas e destrezas adquiridas nas materias cursadas, probará a súa capacidade para realizar e defender un traballo sobre unha das liñas de investigación ofertadas.
O traballo será realizado de forma individual polo estudante baixo a supervisión dun profesor titor ou de dous, que levarán a cabo a tutela coordinadamente.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Sen modificacións nos contidos fixados.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense todas as metodoloxías previstas inicialmente.

*Metodoloxías docentes que se modifican
Non se modifica ningunha das metodoloxías previstas inicialmente.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Toda a información e a documentación relativa á realización do TFM estará accesíbel para o/a estudante.
Teams, en horario e formato (síncrono ou asíncrono) acordados co alumnado.
Correo electrónico a demanda do alumnado.

4. Modificacións na avaliación
Non se contemplan modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:
As actividades propias do TFM serán realizadas de modo non presencial e (a)síncrono.
O alumnado con dificuldades para o acompañamento do TFM durante a vixencia deste plano de continxencia quer por motivos de conexión (internet), de medios (PC, tablet, móbil etc.), quer por necesidades ou limitacións de calquera tipo (coidados, conciliación, horarios ou espazos restrinxidos etc.) deberá contactar co profesorado no menor tempo posíbel a fin de seren arbitradas todas as medidas de flexibilización e adaptación necesarias a cada caso particular.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Serán disponibilizados todos os materiais bibliográficos necesarios para o acompañamento e a realización do TFM.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
O alumno será capaz de demostrar que coñece as principais correntes teóricas que integraron e integran a reflexión sobre a literatura e a cultura, así como os seus antecedentes. AM5
AM7
BP3
BP7
CM1
CM2
Extender e ampliar o concepto de literatura, a través da súa relación coas TICS, os medios de comunicación, o cinema, as artes, no marco da diversidade cultural. AM1
AM2
AM3
AM4
AM6
AM9
AP1
AI1
AI2
AI3
BP4
CI3
Relacionar os estudos literarios cun contexto cultural extenso que transcenda os límites dunha soa lingua e / ou nación, atendendo á diversidade cultural AM1
AM2
AM3
BM3
BP1
BP2
CM3
CM4
CM5
CM6
CI1
Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturai AM1
AM8
BM3
BP1
BP3
BP5
BP7
CM1
CM2
CM5
CM6
CI2
CI3

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A13 A1 A2 A3 A4 A5 A6 A14 A7 A10 A8 A9 A12 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B3 C1 C2 C3 C4 C7 C5 C6 C8 C9 2 298 300
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados A/o alumna/o traballará autonomamente, mais sempre baixo a tutela da/do docente que desenvolva o labor de titorización, quen orientará e dirixirá a súa investigación; a/o estudante, xa que logo, ha de manter de maneira regular contacto co/a titor/a, a quen corresponde dar e prace para que o traballo poida ser defendido públicamente.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
A/o estudante acudirá ao despacho do/da profesor/a tantas veces como precise ou cando sexa requerido polo titor/a, ao ser esta persoa que se vai ocupar de supervisar o avance do traballo, así como de comentar e corrixir tanto os aspectos formais (desde a expresión até a organización), como os referidos aos contidos e á metodoloxía; é áo/á titor/a a quen corresponde, en definitiva, a responsabilidade de dar o visto e prace para a inscrición e a presentación do traballo de fin de mestrado.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A13 A1 A2 A3 A4 A5 A6 A14 A7 A10 A8 A9 A12 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B3 C1 C2 C3 C4 C7 C5 C6 C8 C9 Dentro das liñas de investigación que se oferten, a/o alumna/o poderá escoller aquela que máis lle interesar, o cal a/o ligará tamén a un/unha determinado/a titor/a.
Xa que a/o estudante se está a iniciar na investigación é fundamental o labor titorial da/do docente, quen deberá orientar o seu alumnado nas distintas fases de elaboración do traballo d fin de mestrado, desde o plantexamento do proxecto inicial até a súa conformación final, proporcionándolle a axuda que precisar en cada momento.
100
 
Observacións avaliación

O traballo fin de mestrado só pode ser presentado públicamente se o estudante supera todas as materias do mestrado. Presentarase, nun acto público, diante dun tribunal que estará composto por tres membros.

O estudante ha de axustarse as pautas que se estabelezan para a presentación do traballo fin de mestrado, tanto no que toca á presentación escrita (estructura, extensión, formato...) como a súa defensa pública; detallaranse estas indicacións coa suficiente antelación.


Fontes de información
Bibliografía básica

Será o/a titor/a quen facilite á/ao estudante a bibliografía pertinente.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías