Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Traballo Fin de Máster Código 614520114
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 12
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
,
Correo electrónico
Web
Descrición xeral O obxectivo do TFM é a realización de un proxecto técnico relacionado coa xeoinformática que permita amosar como o estudante está capacitado para desenvolver as competencias adquiridas durante a titulación no desempeño da súa profesión. O TFM debe de ser un traballo orixinal, realizado de forma individual e defendido diante dun tribunal aprobado pola comisión académica do mestrado. O TFM pode estar dirixido por unha ou máis persoas con titulación superior. Un dos directores debe de ser persoal docente da universidade na que o estudante estea matriculado, e debe de asumir as labores de titorización do TFM.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Ser capaz de desenvolver un proxecto técnico no ámbito da xeoinformática. AP3
AP5
AP6
AP7
AP8
BP2
BP3
BP4
BP6
BP7
BP8
BP9
BP10
CP4
CP5
CP6
CP7

Contidos
Temas Subtemas
Desenvolvemento dun proxecto técnico no ámbito da xeoinformática.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A3 A5 A6 A7 A8 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 C4 C5 C6 C7 1 299 300
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do “como facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Se estima que entre o alumnado haberá diferencias notables tanto en canto á sua familiariación con conceptos e termos informáticos, como en canta ás habilidades para o manexo de ferramentas informáticas. Por iso, prevese desenvolver unha atención personalizada para as prácticas na aula e para os traballos que se desenvolverán de forma individual.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A3 A5 A6 A7 A8 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 C4 C5 C6 C7 Avaliaranse a adecuación ás pautas marcadas, a aplicación dos coñecementos adquiridos, a coherencia entre a proposta e o seu desenvolvemento, as iniciativas, a resolución de problemas, e a entrega dos traballos no prazo establecido. Os traballos pódense repetir na segunda oportunidade. 100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías