Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||
Asignatura (*) | Xestión de Incidentes | Código | 614530015 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | http://faitic.uvigo.es | ||||||||
Descrición xeral | A xestión de incidentes de ciberseguridade céntrase no manexo da proactividade para previr e atenuar posibles consecuencias. Acadarase o coñecemento necesario sobre as ferramentas que poidan facilitar a xestión dos incidentes e as recuperacións, a xustificación dos plans propostos para a recuperación e resiliencia, a identificación e clasificación dos posibles incidentes e a definición das canles para a súa xestión e resolución. | ||||||||
Plan de continxencia |
Plan de continxencia A: confinamento total ou parcial de estudantes e/ou profesors 1. Modificacións nos contidos: non hai 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se modifican - Sesión maxistral, impartida a través de videoconferencia - Prácticas a través de las TIC, impártese mediante o uso de ferramentas propias dos estudantes e/ou acceso remoto ao equipamento da aula. - Proba obxectiva, a través de Faitic, Moodle ou outra ferramenta que proporcionen UVigo e/ou UDC. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Moodle: sempre. Tódolos recursos docentes (diapositivas, enunciado da práctica, anuncios, software, etc.) están dispoñibles a través de Moodle. - Teams: semanalmente. As titorías aténdense por Teams nos horarios oficiais de cada profesor. - Correo electrónico: sempre. Para responder a calquera cuestión. 4. Modificacións na avaliación: ningunha *Observacións de avaliación: No caso de non poder realizarse presencialmente, levaranse a cabo: - Proba obxectiva: a través de Faitic e Campus Remoto ou Teams 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: ningunha Plan de continxencia B: número de estudantes excede o aforo da aula 1. Modificacións nos contidos: non hai 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se modifican - Sesión maxistral, estableceranse dous grupos que asistirán presencialmente semanas alternas. Artellarase unha solución de videoconferencia (Campus Remoto ou Teams) para acceder ás sesións remotamente. - Prácticas a través de las TIC, estableceranse dous grupos que asistirán presencialmente semanas alternas. Artellarase unha solución de acceso remoto ou simuladores para o grupo que non poida asistir presencialmente. - Proba obxectiva, habilitarase un aula con aforo suficiente 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Moodle: sempre. Tódolos recursos docentes (diapositivas, enunciado da práctica, anuncios, software, etc.) están dispoñibles a través de Moodle. - Teams: semanalmente. As titorías aténdense por Teams nos horarios oficiais de cada profesor. - Correo electrónico: sempre. Para responder a calquera cuestión. 4. Modificacións na avaliación: ningunha *Observacións de avaliación: No caso de non poder realizarse presencialmente, levaranse a cabo: - Proba obxectiva, habilitarase un aula con aforo suficiente 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: ningunha |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |