Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||
Asignatura (*) | Modelaxe de Bases de Datos | Código | 614G02016 | ||||||||
Titulación | |||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | |||||||
Idioma |
|
||||||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información |
||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Web | http://https://moodle.udc.es/ | ||||||||||
Descrición xeral | Materia centrada no modelado de bases de datos. Estudarase o concepto de modelo, os distintos niveis de modelado e a súa importancia no deseño e implementación de bases de datos. No nivel de modelado conceptual, estudarase o modelado de bases de datos utilizando o modelo entidade-relación estendido e UML. Estudaranse os algoritmos para a transformación de modelos conceptuais en modelos lóxicos relacionais, así como os conceptos de dependencia funcional e formas normais, e as súas implicacións na redundancia e integridade dos datos. Finalmente, estudaranse bases de datos NoSQL como, por exemplo, as bases de datos baseadas en modelos crave-valor, documentos, columnas, etc. | ||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán modificacións substanciais sobre o contido da materia, máis aló de adaptacións puntuais debidas a posibles reducións no número de horas lectivas. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Manteranse as metodoloxías docentes previstas. No caso de pasar a un modelo de docencia en remoto, estas metodoloxías desenvolveranse a través de medios telemáticos, como Moodle, Teams e Stream. *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado A atención ao alumnado realizarase a través das ferramentas de traballo online proporcionadas pola Universidade da Coruña, tras solicitalo o alumnado. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Manteranse as porcentaxes consideradas inicialmente nesta guía docente de cara á avaliación. En caso de pasar a un modelo de docencia e avaliación en remoto, as actividades de avaliación desenvolveranse online utilizando as ferramentas proporcionadas pola Universidade da Coruña. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se modifican os recursos e/ou bibliografía empregados na materia. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |