Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Programa para analisis de datos cualitativos con exemplos de turismo Código 615524009
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Caamaño Franco, Iria
Correo electrónico
iria.caamano@udc.es
Profesorado
Caamaño Franco, Iria
Correo electrónico
iria.caamano@udc.es
Web
Descrición xeral O obxectivo desta materia é que os alumnos coñezan o manexo de programas informáticos para realizar a análise de datos cualitativos. En concreto explicarase o programa Atlas.ti
Plan de continxencia No suposto caso de que haxa que dar continuidade á actividade académica a través da non presencialidade habilitaranse os contidos e sesións previstas a través das plataformas do Campus Virtual da UDC de acordo ás condicións que as posibles Resolucións Rectorais establezcan en cada caso.

1. Modificacións nos contidos
– Non se realizarán cambios

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se mateñen
– Sesión maxistral
– Traballos tutelados (con Atención personalizada) (computa na avaliación)
– Atención personalizada

*Metodoloxías docentes que se modifican
– Non se realizarán cambios

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dudas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
– Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado. Dispoñen de "foros temáticos asociados aos módulos" da materia, para formular as consultas necesarias.
– Teams: en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que teñen asignada a materia. Tamén se utilizará esta ferramenta para as tutorías individualizadas.

4. Modificacións na avaliación
– Non se realizarán cambios

*Observacións da avaliación:
- A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se realizarán cambios. Dispoñen de todos os materiais do traballo de maneira dixitalizada en Moodle.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
O alumno coñecerá o proceso para realizar análise de datos cualitativos BM1
BM7
CM7
O alumno/para terá un coñecemento dos distintos programas informáticos que existen para realizar o proceso de análise de datos cualitativos AI2
O alumno coñecerá un profundidade o programa Atlas.ti, sabendo manexalo para a súa aplicación. AM1
Saber recibir e comunicar información CM2
CM6
CM8

Contidos
Temas Subtemas
1.-Análise de datos cualitativos con programas informáticos Os subtemas van contidos no desenvolvemento de cada un dos temas.
2.- Exemplo dunha investigación turística realizada con Atlas.ti Os subtemas van contidos no desenvolvemento de cada un dos temas.
3.- Distintos programas informáticos para o tratamento de datos cualitativos Os subtemas van contidos no desenvolvemento de cada un dos temas.
4.- Uso do programa Atlas.ti 4.1.- Instalación programa Atlas.ti
4.2.- Como crear un proxecto Atlas.ti 8 (Unidade hermenéutica)
4.3.- Agregar documentos
4.4.- Crear citas
4.5.- Codificar
4.6.- Agrupar os códigos en conceptos
4.7.- Agrupar conceptos (grupos de códigos) en categorías

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Solución de problemas A10 A9 B1 B7 0 60 60
Traballos tutelados A10 A9 B7 C7 C6 C8 0 50 50
Sesión maxistral C2 C7 C6 C8 30 0 30
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Solución de problemas O longo do curso, tanto o alumnado presencial como online, irá resolvendo problemas para coñecer cómo se prepara a documentación que se ha de introducir no programa Atlas ti, cómo se manexan distintas ferramentas do programa e cómo se sacan resultados.
Traballos tutelados O estudante, tanto presencial como online, plantexará un tema de investigación a realizar con datos caulitativos mediante o programa Atlas ti e fará un exemplo co programa.
Sesión maxistral Concretamente no MODO PRESENCIAL consta de clases teóricas para a presentación dos contidos da materia; así como, a discusión de temas de interese actual relacionados coa materia e / ou a realización de pequenos exercicios / probas de coñecementos teóricos / prácticos ... Na MODALIDADE ON-LINE trátase de diferentes materiais teóricos / prácticos sobre os contidos de a materia a disposición dos estudantes para a lectura; así como, a discusión de temas de interese actual relacionados co tema a través de foros / debates en liña e / ou a realización de pequenos exercicios / probas de coñecemento teórico / práctico, ...

Atención personalizada
Metodoloxías
Solución de problemas
Traballos tutelados
Descrición
As clases veranse complementadas coa posibilidade para o estudante de acudir a titorías fora da aula onde o docente procederá a tratar de maneira individual e personalizada as posibles dudas que poidan xurdir da materia.
Trátase dunha participación que se poderá realizar na aula ou vía TEAMS.

Horario e datos de contacto para as titorías:

Iria Caamaño Franco
Luns: 15:00 a 17:00
Mércores: 15:00 a 17:00
Correo: iria.caamano@udc.es



Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral C2 C7 C6 C8 Asistencia e participación obrigatoria que se valorarán tendo en conta a implicación dos estudantes en sesións presenciais (modalidade presencial) ou participación activa e razoada en foros / debates, tarefas colaborativas, titorías virtuais, ... (modo on-line). 20
Solución de problemas A10 A9 B1 B7 O estudiante terá que realizar diferentes exercicios sobre temas concretos que son chave para entender o funcionamento do programa Atlas.ti. Estes exercicios realizaranse de maneira simultánea ás sesións maxistrais onde se explicará o procedemento (tanto presencial como online). Os exercicios, en ambas modalidades, serán entregados a través de Moodle.
30
Traballos tutelados A10 A9 B7 C7 C6 C8 O estudiante terá que realizar un traballo de investigación empregando Atlas.ti. Este traballo enviarase a través de Moodle.
50
 
Observacións avaliación

Para poder aprobar a materia o alumno necesita ter un mínimo de 5 puntos sumando o traballo (polo que se pode ter un máximo de 5 puntos), a solución de problemas (pola que se pode ter un máximo de 3 puntos), e a sesión maxistral (máximo 2 puntos).


Fontes de información
Bibliografía básica Atlas.ti (). Atlas.ti 8 Windows User Manual. http://downloads.atlasti.com/docs/manual/atlasti_v8_manual_en.pdf
Atlas.ti (). Distintos videotutoriales que se encuentran en el enlace: https://atlasti.com/video-tutorials/atlas-ti-8-windows-espanol/.
Alvarez Sousa, A. (2016). The problems of tourist sustainability in cultural cities: Socio-political perceptions and interests management. Sustainability, 10(2)

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías