Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Linguaxe e Narrativa Gráficas e Audiovisuais Código 616G02002
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Primeiro Formación básica 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Fernández Holgado, José Ángel
Correo electrónico
j.holgado@udc.es
Profesorado
Fernández Holgado, José Ángel
Correo electrónico
j.holgado@udc.es
Web
Descrición xeral Cuando el profesor de la asignatura se incorpore al equipo docente, ampliará la información a los estudiantes.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Conocer, identificar y utilizar correctamente los elementos estructurales y los códigos formales y expresivos aplicables a la narración gráfico y audiovisual. A2
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B10
B11
B12
C1
C3
C4
C6
C7
C8
C9

Contidos
Temas Subtemas

Linguaxe gráfico
Composición
Narrativa gráfica
Linguaxe audiovisual
Narrativa audiovisual
Introducción
Desenvolvemento
Conclusión

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Proba mixta A2 A4 B1 B3 B4 B10 B11 C1 C4 C6 C8 C9 2 4 6
Sesión maxistral A2 A4 B1 B3 B4 B10 C1 C4 C6 C8 C9 23 23 46
Prácticas a través de TIC B2 B8 0 3 3
Obradoiro A5 B2 B5 B6 B7 B8 B12 C3 C6 C7 23 69 92
 
Atención personalizada 3 0 3
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Proba mixta Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
Prácticas a través de TIC
Obradoiro Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado.

Atención personalizada
Metodoloxías
Obradoiro
Descrición
Resolución de dúbidas no desenvolvemento dos traballos personais e/ou grupais

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba mixta A2 A4 B1 B3 B4 B10 B11 C1 C4 C6 C8 C9 Correspondenza do exposto por o estudante cos contidos expostos na aula ou no material de estudo. 50
Obradoiro A5 B2 B5 B6 B7 B8 B12 C3 C6 C7 Correspondencia co planteamento do exercicio e coas competencias correspondentes. 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Arnheim, R. ((1976)). El pensamiento visual. . Buenos Aires. Eudeba
Castillo, José María ((2016)). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. . IORTV, Madrid
Dondis, D. A. ((1976). ). La sintaxis de la imagen. . Barcelona, Gustavo Gili
Canet, f. y Prosper, J. ((2009)). Narrativa audiovisual, estrategias y recursos.. Síntesis

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías