Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Proxecto de Animación Código 616G02021
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Civil
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Taibo Pena, Francisco Javier
Correo electrónico
javier.taibo@udc.es
Profesorado
Diaz Gonzalez, Maria Jesus
Franganillo Parrado, Guillermo
Taibo Pena, Francisco Javier
Correo electrónico
m.j.diaz@udc.es
guillermo.franganillo@udc.es
javier.taibo@udc.es
Web
Descrición xeral Desenvolvemento dun proxecto de animación, desde a conceptualización da idea ata a presentación final
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos

Non hai modificación nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

Manteranse todas as metodoloxías, adaptándoas a un entorno on-line, mediante Teams e Moodle.

*Metodoloxías docentes que se modifican

Ningunha

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

As titorías trasladaranse a entorno on-line a través de Teams.

4. Modificacións na avaliación

Non se contemplan modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Non hai modificacións


Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
O estudante será capaz de plantexar e levar a cabo un proxecto de animación en tódalas súas fases, desde a idea ata a materialización do mesmo. Os proxectos serán feitos en equipos de traballo. A7
A9
A10
A11
A15
A38
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
C1
C3
C4
C6
C7
C8
C9

Contidos
Temas Subtemas
Desenvolvemento Deseño creativo e estudo de viabilidade do proxecto
Preprodución Deseño de personaxes, escenarios e props
Pipeline da produción
Produción Layout
Modelado
Surfacing
Animación
Iluminación
Render
Postprodución Compositing
Sonorización
Edición final

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral A7 A9 A10 A11 A15 A38 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 1 10 11
Aprendizaxe colaborativa A7 A9 A10 A11 A15 A38 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 40 77 117
Sesión maxistral A7 A9 A10 A11 A15 A38 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 10 10 20
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral Presentación pública presencial do resultado final do proxecto
Aprendizaxe colaborativa Os estudantes, organizados en equipos de traballo, realizarán a produción de un contido de animación, experimentando tódalas súas fases: desenvolvemento, preprodución, produción e postprodución. Faranse revisións periódicas do estado do proxecto. A forma de traballo asemellarase o máis posible á dinámica dunha produción real nun estudio de animación.
Sesión maxistral Sesións expositivas online nas que se explicarán os contidos teóricos necesarios para o desenvolvemento das diferentes etapas do proxecto de animación.
Os materiais necesarios poñeranse ao dispor dos estudantes e complementaranse con sesións online síncronas ou asíncronas. Estas sesións poderán ter formato de debate ou foro virtual.

Atención personalizada
Metodoloxías
Aprendizaxe colaborativa
Descrición
As titorías configuraranse para dar soporte á resolución de dúbidas e consultas acerca das dificultades que se atopen os estudantes durante o desenvolvemento do proxecto. Estas titorías serán presenciais cando sexa posible.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A7 A9 A10 A11 A15 A38 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 Presentación pública final do proxecto. Esta presentación realizarase de forma presencial na data oficial do exame.
A asistencia á presentación e obrigatoria para poder superar a materia.
20
Aprendizaxe colaborativa A7 A9 A10 A11 A15 A38 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 Tanto o proceso como o resultado final serán valorados.
En función do seu grao de compromiso, achega, implicación e aportación ao proxecto, podería haber diferencias na cualificación dos estudantes dun mesmo grupo.
Faranse entregas regularmente ao longo do cuatrimestre.
80
 
Observacións avaliación

Os estudantes deberán consultar diariamente o Moodle, porque a través deste espazo docente virtual comunicaráselles toda a información necesaria sobre a materia: documentos, avisos e cualificacións.



Fontes de información
Bibliografía básica Jeremy Cantor, Pepe Valencia (2004). Inspired 3D Short Film Production. Thomson
Catherine Winder (2011). Producing animation. Focal Press
Alberto Rodriguez (2010). Proyectos de animación 3D. Anaya Multimedia
Lea Milic (2006). The animation producer's handbook. Mc Graw Hill
Isaac Kerlow (2009). The Art of 3D Computer Animation and Effects. Wiley

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Linguaxe e Narrativa Gráficas e Audiovisuais/616G02002
Guión/616G02004
Dirección e Realización/616G02005
Modelaxe 2/616G02016
Animación 2/616G02019
Deseño Sonoro/616G02008
Debuxo de Contornas e Arte de Concepto/616G02013
Debuxo Anatómico/616G02012
Historia da Animación e os Videoxogos/616G02003
Modelaxe 1/616G02015
Materiais e Iluminación/616G02017
Produción da Animación e o Videoxogo/616G02001
Animación 1/616G02018

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Deseño de Produción para Animación e Videoxogos/616G02006
Edición e Montaxe/616G02007
Animación de Personaxes/616G02020

Materias que continúan o temario
Desenvolvemento de Personaxes/616G02041
Son/616G02034
Técnicas Avanzadas de Render/616G02024
Rigging Facial/616G02025
Shading/616G02027
Interpretación de Personaxes Animados/616G02028
Postprodución 3D e Efectos Visuais/616G02022
Modelaxe Escultórica/616G02023
Sector da Animación e o Videoxogo/616G02009
Públicos e Xogadores/616G02010
Promoción e Publicidade de Animación e Videoxogos/616G02011

Observacións

Os estudantes deberán consultar diariamente o Moodle, porque a través deste espazo docente virtual comunicaráselles toda a información necesaria sobre a materia: documentos, avisos e cualificacións.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías