2. Mecánicas e sistemas |
2.1. Conceptualizando o xogo
2.2. Mecánicas de xogo
2.3. Game loops
2.4. Sistemas de xogo
2.5. Exemplos de sistemas
2.6. Tipos de mecánicas
2.7. Recompensas
2.8. Equilibrio e balance
|
4. Metodoloxías e teorías de deseño |
4.1. Teoría do flow ou psicoloxía da experiencia óptima (Mihály Csikszentmihályi)
4.2. Psicoloxía da aversión á perda
4.3. Modelo PENS (Richard Ryan, Scott Rigby)
4.4. As 3 c’s do deseño de videoxogo (Scott Rogers)
4.5. Deseño contorna a unha mecánica core (Charmie Kim)
4.6. Loops e arcos (Daniel Cook)
4.7. 4 Capas, unha aproximación ao deseño narrativo (Thomas Grip)
4.8. Metodoloxía MDA: Mecánicas, Dinámicas e Estéticas (Hunicke, Leblanc, Zubek)
4.9. Deseño top down e bottom up
4.10. Deseño holístico |
6. Introdución ao deseño de niveis |
6.1. Que é un nivel?
6.2. O papel do deseñador de niveis
6.3. Niveis segundo o xénero |
8. Fundamentos do deseño de niveis |
8.1. Introdución
8.2. O espazo de xogo
8.3. Control do fluxo do nivel
8.4. Guiado do xogador
8.5. Progresión no
nivel 8.6. Principios dun bo deseño de niveis |