Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Videoxogos 2D Código 616G02043
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Rodríguez Fernández, Nereida
Correo electrónico
nereida.rodriguezf@udc.es
Profesorado
Romero Cardalda, Juan Jesus
Correo electrónico
juan.romero1@udc.es
Web
Descrición xeral Deseño e desenvolvemento de videoxogos 2D.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
O obxectivo deste curso é aprender as características específicas do desenvolvemento de videoxogos 2D. O alumnado coñecerá as distintas alternativas que existen para crear estes xogos, así como aprenderá a preparar personaxes e compoñer niveis de forma óptima para as características específicas do xogo. A8
A19
A20
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9

Contidos
Temas Subtemas
Videoxogos 2D 1. Características específicas dos videoxogos 2D
2. Motores de xogo
3. Programación visual
4. Godot e GDScript
5. Composición de escenarios
6. Animación de personaxes
7. Física básica nos videoxogos
8. Cinemática e Comportamentos

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Prácticas de laboratorio B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B13 C1 C3 C4 C5 C6 C8 C9 15 34 49
Traballos tutelados A8 A19 A20 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C3 C5 C7 4.5 30 34.5
Presentación oral B4 C1 C3 C6 C9 2 2 4
Sesión maxistral A8 A19 A20 B3 B4 10 10 20
 
Atención personalizada 5 0 5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio Elaboración de traballos prácticos relacionados coa materia impartida.
Traballos tutelados Desenvolvemento dun traballo práctico que recollerá os contidos teóricos e prácticos estudados na materia.
Presentación oral Presentación e defensa dos traballos prácticos realizados.
Sesión maxistral Sesións que recollerán os contidos teóricos do temario.

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Prácticas de laboratorio
Traballos tutelados
Presentación oral
Descrición
Resolución de dúbidas de teoría ou práctica, traballos tutelados, etc. presencialmente e de forma telemática mediante correo electrónico e Microsoft Teams.

ESTUDANTES CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto co profesorado para posibilitar a realización das tarefas fóra da organización habitual da materia. Este alumnado é responsable de estar ao corrente dos materiais colgados no Campus Virtual, así como das tarefas que por ese medio se propoñan para entrega. Estas entregas, de non ser telemáticas, serán acordadas co estudantado a tempo parcial de xeito que se compatibilice na medida do posible coa súa dispoñibilidade e a do profesorado.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B13 C1 C3 C4 C5 C6 C8 C9 Entrega e defensa de traballos prácticos de laboratorio. Computa ata un máximo de 4 puntos na nota final. A súa realización non é obrigatoria para superar a materia. 40
Traballos tutelados A8 A19 A20 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C3 C5 C7 Desenvolvemento dun traballo práctico que recollerá os contidos teóricos e prácticos estudados na materia. Computa un máximo de 4 puntos sobre a nota final. É necesario aprobar esta proba para superar a materia. 40
Presentación oral B4 C1 C3 C6 C9 Presentación e defensa dun traballo final que computa un máximo de 2 puntos sobre a nota final. A súa realización é obrigatoria para superar a materia. 20
 
Observacións avaliación

En caso de non acadar o mínimo no traballo tutelado, a nota final será a obtida nesta proba.

A avaliación será a mesma para todas as convocatorias.

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliaciónimplicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia naconvocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida entodas as actividades de avaliación de cara á convocatoria extraordinaria.

De acordo coa normativa da UDC en relación aoestudantado matriculado a tempo parcial, o réxime de asistencia a clase non afectará negativamente ao proceso de avaliación, admitíndose nesta materia adispensa académica para a asistencia solicitada polas canles institucionaishabilitadas ao efecto. Porén, esta flexibilidade asistencial non eximirá daentrega de traballos tutelados e prácticas nos mesmos prazos fixados para oestudantado a tempo completo.


Fontes de información
Bibliografía básica Salmond, Michael (2017). Diseño de videojuegos.. Badalona: Parramond
Marijo Trkulja (2020). GD Script: Godot 3.1 game engine..
Chris Bradfield (2018). Godot Engine Game Development Projects.. Packt

Bibliografía complementaria González Jiménez, Daniel (2014). Arte de videojuegos: da forma a tus sueños.. Paracuellos de Jarama: Ra-Ma
Ariel Manzur, George Marques (2018). Godot Engine Game Development in 24 hours.. Sams Publishing


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías