Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) A Rehabilitación a través do Proxecto Código 630567107
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas
Coordinación
Garitaonaindia De Vera, Jose R
Correo electrónico
j.garitaonaindia@udc.es
Profesorado
Garitaonaindia De Vera, Jose R
Raya de Blas, Antonio
Correo electrónico
j.garitaonaindia@udc.es
antonio.raya@udc.es
Web
Descrición xeral Preténdese dotar ao alumno da necesidade de establecer correctamente a vinculación entre a técnica e a finalidade que a soporta, é dicir o concepto de intervención como principio motor no ámbito da actuación. Nese senso o obxectivo radica en analizar aqueles casos singulares dende o punto de vista tipolóxico que sean representativos, así como alumear ao alumno a estrutura de intervención e finalidade que as motivou e, por extensión, como foron resoltas técnicamente. Preténdese asi vincular concepto e técnica a través do proxecto de rehabilitación.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos. Ningunha

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen. Todas, adaptándoas ás ferramentas da docencia non presencial postas a disposición pola UDC.

*Metodoloxías docentes que se modifican. Ningunha.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. Teams, Moodle e resto de ferramentas facilitadas pola UDC

4. Modificacións na avaliación. Ningunha.

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Ningunha.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Se trata de que el alumno sea capaz de desarrollar capacidades de decisión desde puntos y aristas diversas que le permitan optimizar sus conocimientos en el proceso ejecutivo de la rehabilitación, donde estas decisiones han de ser en multitud de casos objeto de grupos multidisciplinares, por lo que este extremo será objeto de esta asignatura. Igualmente la exposición pública de opiniones y debates dentro del ámbito de la misma irá en la dirección de desarrollar la potencialidad de comunicación del alumno. AP1
AP3
AP4
BP1
BP2
BP3
BP5
CP1
CP2
CP5
CP6
CP7
CP8
CP9
CP10
CP11
CP14
CP15
Desarrollo de las distintas capacidades para la intervención en el Patrimonio edificado: aptitud o capacidad para intervenir en el patrimonio edificado, en edificios con valor histórico. Establecer los parámetros necesarios para discernir aquellos elementos de conservación del patrimonio intervenido. Todo aquello que tiene que ver con la valoración crítica a la que nos enfrentamos. AP1
AP3
AP4
BP2
BP3
BP5
CP5
CP7
CP9
CP11
A través de la asignatura se pretenderá poner de relieve aspectos como la imaginación, creatividad, sensibilidad,etc. La capacidad de síntesis y razonamiento crítico inscrito en multitud de casos en el trabajo en colaboración serán objeto específico de esta materia. AP1
AP3
AP4
BP2
BP3
BP5
CP5
CP6
CP7
CP8
CP9
CP10
CP11
CP14
CP15

Contidos
Temas Subtemas
1.-Análise proxectos de rehabilitación de edificacións históricas insertadas na cidade. 1.-Análise proxectos de rehabilitación de edificacións insertadas na cidade.
2.-Análise proxectos de rehabilitación de edificacións situadas no litoral marítimo 2.0.-REsume histórico nacional e internacional
2.1.-Casa en Redes
3.-Análise de proxectos de rehabilitación en áreas rurais 3.0.-Resume histórico nacional e internacional
3.1.-Hotel en Vila Bella
3.2.-Reforma Bodegas Villa Mein
3.3.-Reforma Casa Turismo Rural Doña Blanca

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Estudo de casos A1 A3 A4 B1 B2 B3 B5 C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C14 C15 21 21 42
Traballos tutelados A1 A3 A4 B1 B2 B3 B5 C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C14 0 33 33
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Estudo de casos Proporase o estudo de distintas intervencións patrimoniais relevantes que especifiquen os conceptos que teñen levado a un enfoque determinado. Dese xeito poderase contractar cono non existe un enfoque único senón diferentes xeitos de acometer o mesmo problema, pero sempre dende a disciplina conceptual que será a que guíe o proceso técnico.
Traballos tutelados Traballos tutelados: Elaboración por parte do alumno dun traballo a nivel profesional e/ou de investigación.
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesorado, en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “como facer as cousas”. Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade polo súa propia aprendizaxe e no seguemento desa aprendizaxe por parte del profesor-tutor.
O trabajo tutelado versará sobre contidos directos da materia ou que resulten afíns a xuizo do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Traballo Fin de Mestrado, como ocorre có resto das materias da Área de Construción

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Nas clases expositivas instarase ao estudantado para que interveña activamente, ao igual que existirá un horario de titorías para a atención mais específica

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A3 A4 B1 B2 B3 B5 C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C14 Trabajos tutelados: Elaboración por parte do alumno dun traballo a nivel profesional e/ou de investigación.
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaje autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “como hacer las cousas”. Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe e no seguemento desa aprendizaxe por parte do profesor-titor.
O trabajo tutelado versará sobre contidos directos da materia ou que resulten afíns a xuizo do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independiente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Traballo Fin de Mestrado, como ocorre có resto das materias da Área de Construción
100
 
Observacións avaliación
Valorarase especialmente a capacidade do alumno de indicar as potencialidades orixinais do edificio a rehabilitar, asi como os elementos engadidos e sen valor arquitectónica, que poidan ser eliminados, así como valorar críticamente se o novo uso, os nuevos sistemas construtivos e as solucións singulares son axeitadas ao "espírito" del edifico orixinal.
A esixencia xeral de asistencia non terá efecto có alumnado que teña recoñecidad unha adicación a tempo parcial segundo a Norma que regula o réxime de adicación ao estudo e a permanencia e a progresión dos estudantes de grao e mestrado universitario na UDC. O seguemento do curso e a autoría de traballos verificarase có cumprimento de titorías obrigatorias.
La función de sonido está limitada a 200 caracteres

Fontes de información
Bibliografía básica

Material docente e bibliográfico aportarase ao longo do curso

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías