Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Xestión de Inspeccións Náuticas | Código | 631510209 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral |
Capacidade para comprender o papel que xogan os distintos actores que interveñen nas múltiples inspeccións que ten que pasar un buque e as esixencias que leva cada unha delas ao obxecto de poder manter o buque de modo continuo co estándar requirido para que cumpra coa normativa internacional e os regulamentos que resulten de aplicación. Capacidade para planificar e levar a cabo inspecciones que velan polo cumprimento dos dos Convenios e Códigos internacionais relacionados co ámbito marítimo; asi como dos Regulamentos das Sociedades de Clasificación [Estado de bandeira do buque, Estado Reitor do Porto, Sociedades de Clasificación, Vettings]. |
||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizan modificacións nos contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Traballos tutelados Presentacións orais Test online en Moodle para avaliar a asimilación dos contidos da materia Proba obxectiva *Metodoloxías docentes que se modifican Suspendida a docencia presencial renóvanse as sesións maxistrais a través de vídeo conferencias utilizando Microsoft Teams 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado A través das plataformas TEAMS e MOODLE e por correo electrónico. En horario normal de tutorías ou ben se establecerá un horario de tutorías que se publicará en Moodle. As tutorías realizaranse preferentemente a través de Teams. Tamén se realizarán tutorías por correo electrónico 4. Modificacines na avaliación Avaliación continua: Peso na cualificación 100 %: Exercicio 25% Test 25% Traballo 25% Pesentación 25% Primeira oportunidade: Peso na cualificación 100% Exame tipo test a través de Moodle Segunda oportunidade: Peso na cualificación 100% Exame tipo test a través de Moodle *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizan modificacións |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |